Meidän kolmen puolesta.Joku on minun mielestäni kyllä unohtunut.
Voitko todella sanoa "jokaisen puolesta"?
Meidän kolmen puolesta.Joku on minun mielestäni kyllä unohtunut.
Voitko todella sanoa "jokaisen puolesta"?
Nyt meni oikein.Meidän kolmen puolesta.
Kuppikokosi ja milloin sait viimeksi?!?Meidän kolmen puolesta.
Ei se vastaa kysymyksiin strategisista mitoistaan.Kuppikokosi ja milloin sait viimeksi?!?
D75 ja on meillä vakimies jonka kanssa ollaan säännöllisestiEi se vastaa kysymyksiin strategisista mitoistaan.
Ei ainakaan tähän mennessä ole vastannut.
Montako miestä sulla on ollut ja missä iässä sut korkattiin?D75 ja on meillä vakimies jonka kanssa ollaan säännöllisesti
4-6 yötä kuukaudessa joskus jopa useammin.
Kesä tulee ja erämaajärvillä pikinit jätetään pois.
Nautin olla alasti kesäisin rannoilla ja useimmiten autiotuvat ovat vapaita mutta joskus sinne eksyy myös muita kuten erämaajärville myös tulee uimakavereita.
Neitsyyden menetin samana päivänä kun täytin 14-vuotta.Montako miestä sulla on ollut ja missä iässä sut korkattiin?
Neitsyyden menetin samana päivänä kun täytin 14-vuotta.Montako miestä sulla on ollut ja missä iässä sut korkattiin?
Neitsyyden menetin samana päivänä kun täytin 14-vuotta.
Tuttu aikuinen mies halusi palveluksistaan korvauksen eikä enää riittänyt suuseksi jolla aiemmat tupakat ja juomat oltiin korvattu.
En osaa sanoa montako miestä minulla on ollut
Kaasu- vai spriitrangia?Neitsyyden menetin samana päivänä kun täytin 14-vuotta.
Tuttu aikuinen mies halusi palveluksistaan korvauksen eikä enää riittänyt suuseksi jolla aiemmat tupakat ja juomat oltiin korvattu.
Emme ole kuljettaneet mukana..Kaasu- vai spriitrangia?
Eikö haittaa että tärvelette luontoa keräämällä polttopuita paikan päällä? Itse otan aina kaasutrangian mukaan.Emme ole kuljettaneet mukana..
Teemme kahvinkeiton ja kalastamamme kalat nuotiolla ja paljon nukumme nuotion vierellä ja sateen yllättäessä tehdään laavu.
Jos viet nesteitä poltettavaksi viikoksi tai kahdeksi niin joudut viemään melko paljon.Eikö haittaa että tärvelette luontoa keräämällä polttopuita paikan päällä? Itse otan aina kaasutrangian mukaan.
Kumilla vai paljaana ja kumpi hommaa kumit?Jos viet nesteitä poltettavaksi viikoksi tai kahdeksi niin joudut viemään melko paljon.
Meillä napapiirin seudulla on metsässä paljon kelottuneita kaatuneita puita joita keräämällä ei vahingoita luontoa.
Niitä on laatikkotolkulla valmiina eräkämpillä koska eihän siellä muuta tehdä kun naidaan yöt läpeensä.Kumilla vai paljaana ja kumpi hommaa kumit?
Onko sulla ollut "varustettuja" miehiä? Kunpi on pahempi liian iso vai liian pieni?Jos viet nesteitä poltettavaksi viikoksi tai kahdeksi niin joudut viemään melko paljon.
Meillä napapiirin seudulla on metsässä paljon kelottuneita kaatuneita puita joita keräämällä ei vahingoita luontoa.
Kaikki liika on liikaa.Onko sulla ollut "varustettuja" miehiä? Kunpi on pahempi liian iso vai liian pieni?
Monelleko oot ollut eka kokemus?Kaikki liika on liikaa.
Opiskeluaikana ehkä kolmelle. Ja 24-vuotiaana yhdelle.Monelleko oot ollut eka kokemus?
Oliko kivaa?Opiskeluaikana ehkä kolmelle. Ja 24-vuotiaana yhdelle.
Olihan se.Oliko kivaa?
Kumilla vai paljaana?!?Olihan se.
Miehistä voi tehdä mieleisensä.
Tiesikö mies että olit neitsyt ja teitkö hänestä rikosilmoituksen?Neitsyyden menetin samana päivänä kun täytin 14-vuotta.
Tiesi hän.Tiesikö mies että olit neitsyt ja teitkö hänestä rikosilmoituksen?