Heippa nyt aloin katteleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM

Tunnettu jäsen
11.03.2014
8 452
947
113
S pankin sijoitusmahdollisuuksia. Mut en löytänyt kuin rahastosijoituksia ja mulle ne ei kelpaa. Vaan haluisin itse ostaa suoraan osakkeita. Kerran aikaa on siihenkin hommaan. Miksei s pankilla ole suoraa osioita osta osakkeita ja myy ja sieltä löytyisi ne kaikki jutut ja klikki mistä ostaa. Vai onko siellä itte en löytänyt? Kaveri ulkomailla joka sijoittelee paljon mut nyt en saa kiinni. Ku siis olis hyviä kohteita. Mut s pankki tarjoo vaan rahastoi. Miten te aloittelitte sijoittamisen?

S pankin sijoitusmahdollisuuksia. Mut en löytänyt kuin rahastosijoituksia ja mulle ne ei kelpaa. Vaan haluisin itse ostaa suoraan osakkeita. Kerran aikaa on siihenkin hommaan. Miksei s pankilla ole suoraa osioita osta osakkeita ja myy ja sieltä löytyisi ne kaikki jutut ja klikki mistä ostaa. Vai onko siellä itte en löytänyt? Kaveri ulkomailla joka sijoittelee paljon mut nyt en saa kiinni. Ku siis olis hyviä kohteita. Mut s pankki tarjoo vaan rahastoi. Miten te aloittelitte sijoittamisen?

Aloitin sijoittamisen menemällä naimisiin. Nyt rahani on vaimollani

• Haha
Reactions: m1es
Mutta vitsi vitsinä, tuossa touhussa täytyy tietää mitä tekee, koska muuten on rahat menetetty.
Juuh mehän voitettiin parhailla tuotoilla luokan kilpailu jokainen sai 20k ja mä ja toinen triplattiin se puoles vuodes. Ok ku oli ilma rahaa ni helppoa oli. Toinen oli kun nokia romahti ni kehitin kaikkii ostaan sitä ja niinhän siinä kävi et puoles vuodes melkein nelinkertaistui. Mähän muutenkin töllää kertoimia ja viihdyn netissä ni kait sitä vois osakkeita seurata siin samal.