Hei olen 2 viikkoa sitten ollut selkä leikkauksessa. Nyt minun on lähettävä selvittämään asioita espanjaan. Lääkiykseni on burana 600mg ,panadol forte 1000mg ja tramall 150mg. Nyt kysyn voiko asperiinia käyttää näiden lääkkeiden kanssa yhtäaikaa. Ajatuksena estää veritulpan riskiä.