Mikä bändi/solisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikä suomalainen miesbändi/miessolisti?

Musiikki vähän samaa tyyliä kuin esim vesterinen.

Muistan vaan yhden biisin, mitä youtubessa kuunnellut. Videossa pyörii kuvaa jostain suomalaisesta metsäisestä luontokohteesta, jossa joku rotko? Sillä kohteella oli ihan joku nimikin, eli joku "nähtävyys:". Biisi hyvin melankolinen ja lauletaan muistaakseni jotain painajaisista ja susista?

Aika huonot vihjeet, mutta oon nyt 2päivää yrittänyt saada bändiä ja biisiä päähäni, mutta ei vaan tuu.

Hmm tähän tarvittais sofian apuu se oli nero tällä palstalla selvittään. Mäkin kerran sanoin et mies ja kitara ja lentokenttä ja se löysi mun biisin. Ei oo vaan näkynyt pitkiin aikoihin

Googlettelin rotkoja ja tulin siihen tulokseen, että videossa pyörii kuvaa Laukaan hitonhaudalta. Video ei siis kuulu biisiin, vaan joku youtubekäyttäjä on sen oletettavasti itse kuvannut ja lisännyt biisin siihen.

Mikä suomalainen miesbändi/miessolisti?

Musiikki vähän samaa tyyliä kuin esim vesterinen.

Muistan vaan yhden biisin, mitä youtubessa kuunnellut. Videossa pyörii kuvaa jostain suomalaisesta metsäisestä luontokohteesta, jossa joku rotko? Sillä kohteella oli ihan joku nimikin, eli joku "nähtävyys:". Biisi hyvin melankolinen ja lauletaan muistaakseni jotain painajaisista ja susista?

Aika huonot vihjeet, mutta oon nyt 2päivää yrittänyt saada bändiä ja biisiä päähäni, mutta ei vaan tuu.
Eikä kukaan osaa auttaa?

Yhteistyössä