Helsingin Sanomat levittää häpeämätöntä vihreää propagandaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JSN antoi päätöksen sopivasti vaalien jälkeen, jotta HS:n valheet toivat ääniä vihervasemmistolle.

HS valehtelee kaikesta muustakin. Harvoin joku tekee valituksen.

Noo, vihreillä nyt menee muutenki puolueena surkeasti joten eipä tuolla tässä vaiheessa väliä.

Itse kannatan kovastikin ympäristönsuojelua, mutta en maailman kunnianhimoisinta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Tietyt ihmiset lukevat artikkelit sanasta sanaan uskoen aivan kaiken. Kuten ilmeisesti AP tekee. Omaa ajattelua, niin ei tarvitse kiihkoutua tällaisesta.
Luin eilen Satu Hassi-artikkelin muistaakseni IS:n sivulta ja jutun 222 kommenttia.
Ihmettelen miksi ihmiset kimpaantuvat vihreiden ajatuksista. Satu sanoo jutussa, että auto on nykyään synti.
Ehkä liikennöinnin vähentäminen on ihmisille ylitsepääsemätön asia.
Autosta on tullut pyhä asia, johon mennään pakoon pahaa maailmaa. Myös metsä on suomalaisille pakopaikka.
Kömpelöt sosiaaliset taidot loistavat somen kirjoituksissa poissaolollaan.
Menkää itseenne ja miettikää mikä vihreissä eniten teitä nyppii.
Minua ei nypi yhtään mikään. Tämän vihreämmäksi en enää voi tulla.
Satu on upea tyyppi ja puhuu aina täyttä asiaa.

Luin eilen Satu Hassi-artikkelin muistaakseni IS:n sivulta ja jutun 222 kommenttia.
Ihmettelen miksi ihmiset kimpaantuvat vihreiden ajatuksista. Satu sanoo jutussa, että auto on nykyään synti.
Ehkä liikennöinnin vähentäminen on ihmisille ylitsepääsemätön asia.
Autosta on tullut pyhä asia, johon mennään pakoon pahaa maailmaa. Myös metsä on suomalaisille pakopaikka.
Kömpelöt sosiaaliset taidot loistavat somen kirjoituksissa poissaolollaan.
Menkää itseenne ja miettikää mikä vihreissä eniten teitä nyppii.
Minua ei nypi yhtään mikään. Tämän vihreämmäksi en enää voi tulla.
Satu on upea tyyppi ja puhuu aina täyttä asiaa.
Kuka hyötyy eniten autoista? Öljy-yhtiöt? Putinin trollit ovat tehneet työnsä hyvin, kun ovat saaneet valjastettua luontoa rakastavat suomalaiset omaksi äänitorvekseen. Tämä "valtamedia"-asetteluhan on suoraa copypastea vuosien takaa. Jutut ei muutu, niitä paisutellaan sopivasti niin, että jokainen saa vastustaa hieman eri perusteella.
Seuraavaksi kai raha ja köyhän kurjuuttaminen, sitten "väärällä tavalla hoidettu".
Tai ehkä suomalaiset eivät rakasta luontoaan, kuten olen luullut.

Saksan autoteollisuus ja Suomen köyhälistö.

Kuka hyötyy eniten autoista? Öljy-yhtiöt? Putinin trollit ovat tehneet työnsä hyvin, kun ovat saaneet valjastettua luontoa rakastavat suomalaiset omaksi äänitorvekseen. Tämä "valtamedia"-asetteluhan on suoraa copypastea vuosien takaa. Jutut ei muutu, niitä paisutellaan sopivasti niin, että jokainen saa vastustaa hieman eri perusteella.
Seuraavaksi kai raha ja köyhän kurjuuttaminen, sitten "väärällä tavalla hoidettu".

Polttomoottoriautoihin on jo kehitelty polttoaineita joilla on 90% pienemmät päästöt, mutta niiden myyntikielto tuskin kannustaa lisäkehitykseen.. Kaikki tietää että luonnonvarat ei riitä sähköautoihin kaikille (jotka autoa tarvitsee) ja vetyautossa on turvallisuusongelmia.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä