Maailma seuraa vaalejamme tarkasti...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suomi on suuren kiinnostuksen kohteena. Länsimaisissa demokratioissa varmaan yllätytään ja petytään, koska superstar-pääministerimme häviää ja tilalle äänestetään populisteja. Ovat varmaan kovin ihmeissään, että miksi "maailman onnellisin kansa" tekee näin. No ehkä haluamme palata takaisin siihen murheen alhoon...

 
pääministeri on kaikkein pahin populisti
Sanna on Suomen Trump. Ei ulkonäöltään tai aatteiltaan, mutta toimintatavoiltaan. Ja ihan samalla tavalla ei-niin-analyyttisesti-ajattelevat menevät lankaan täälläkin.
 
Sanna on Suomen Trump. Ei ulkonäöltään tai aatteiltaan, mutta toimintatavoiltaan. Ja ihan samalla tavalla ei-niin-analyyttisesti-ajattelevat menevät lankaan täälläkin.
Olet maailman tylsin tyyppi. Itänaapurin V.P. jäi täpärästi kakkoseksi.
Ihailet Wille Rydmania ja lyttäät netissä Sannaa perättömillä väitteilläsi. Perheesi laatuaika hupenee tälle palstalle, jos sellaista sinulla onkaan.
 
Olet maailman tylsin tyyppi. Itänaapurin V.P. jäi täpärästi kakkoseksi.
Ihailet Wille Rydmania ja lyttäät netissä Sannaa perättömillä väitteilläsi. Perheesi laatuaika hupenee tälle palstalle, jos sellaista sinulla onkaan.
Onneksi minulla on tylsää seuraa ;)

YLEn Riitta Uosukainen

Ben Zyskowicz

Wille Rydman valittiin eduskuntaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä