Haaveena vauva 2024

Minulle ennustaja sanoi, että iloinen uutinen raskauden suhteen koittaisi 30.3., joten saa nähä
Tätä en eka ajatellut kertoa mut mä oon kans ostanut kaks kertaa sellai tarot luennan raskauteen liittyen. Ekan syksyllä ja siihen sisältyi tärppikuukausi, tärkeitä päiviä, merkki plussauksesta ja noi kaikki aivan kaikki täsmäsi mun kohdunulkoisen kanssa. No nyt ostin samalta tyypiltä luennan ja vain tärppikuukausi (hänellä se tärppikuukausi on joko kuukausi jolloin tekee testin, kuukausi jossa ovis, tai kk jossa uusi kierto alkaa) ja hän sanoi maaliskuu. Mun menkathan alkoi nyt ja nyt alkoi pitkästä aikaa yrityskierto. Mä nii toivon et tämäkin olisi oikeassa ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint ja ireh
Tätä en eka ajatellut kertoa mut mä oon kans ostanut kaks kertaa sellai tarot luennan raskauteen liittyen. Ekan syksyllä ja siihen sisältyi tärppikuukausi, tärkeitä päiviä, merkki plussauksesta ja noi kaikki aivan kaikki täsmäsi mun kohdunulkoisen kanssa. No nyt ostin samalta tyypiltä luennan ja vain tärppikuukausi (hänellä se tärppikuukausi on joko kuukausi jolloin tekee testin, kuukausi jossa ovis, tai kk jossa uusi kierto alkaa) ja hän sanoi maaliskuu. Mun menkathan alkoi nyt ja nyt alkoi pitkästä aikaa yrityskierto. Mä nii toivon et tämäkin olisi oikeassa
Mä en oo kehannu täällä kertoa tosta ennustuksesta, mut nyt ku muut puhuu, nii varovaisesti mäkin 😄
Kai se on pakko testata torstaina, vaikka pettymystä pelkäänkin 🥴
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
Ravintolosistä asiaa😄 otin viimekuussa rautakuurin ja aloitin mamavitamiinit, lisäksi sain vinkin luontaishoitajalta että KSM66 olisi hyvä molemmille osapuolille, miettinyt greippimehun aloittamista myös, d vitamiinit menee kokoajan myös, ja luin että foolihappo vaikuttaisi myös miehen siittiöiden laatuun😊mitä teillä muilla käytössä?😄
 
Ravintolosistä asiaa😄 otin viimekuussa rautakuurin ja aloitin mamavitamiinit, lisäksi sain vinkin luontaishoitajalta että KSM66 olisi hyvä molemmille osapuolille, miettinyt greippimehun aloittamista myös, d vitamiinit menee kokoajan myös, ja luin että foolihappo vaikuttaisi myös miehen siittiöiden laatuun😊mitä teillä muilla käytössä?😄
Mulla rautalisä+c-vitamiini ja foolihappo (mama). Täytyy sanoa, että tuon KSM66 eli ashwagandha suhteen kannattaa olla varovainen, terveelläkin ihmisellä saattaa aiheuttaa maksavaurioita (kuten jotkut muutkin luontaistuotteet). Ei ole tarkoitus pelotella, mutta varovaisuus on hyvä pitää matkassa, jos tota käyttää 😊 Sama koskee sitä maca-jauhetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

29.3.2023 keskiviikko

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@Selis ★ 11/2021★ 4. (1. yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/2023 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Selis kp 22/28~30
@haaveillen kp 19/26~30
@heltsuli kp 6/28-31
@Cherrymint kp 3/26
@inkeriini kp 2/30
@Tiukuna kp 2/28~30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 8
@Selis DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
 
Viimeksi muokattu:
@ireh korjataatko mun nimimerkin, se on Selis 🙏🏻.

Täällä todelliset piinapäivät. Ei oo varsinaisesti tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Pitäis malttaa olla testaamatta 💪🏻.

Vitamiineista on ollu juttua, ite oon syönyt jo lähes kaks vuotta foolihappoa. Aloin sitä popsiareilusti ennen ku alettiin yrittää. Nyt syön siderallin rautaa missä samassa foolihappoa. Plus mamavitamiinia päivittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
@ireh korjataatko mun nimimerkin, se on Selis .

Täällä todelliset piinapäivät. Ei oo varsinaisesti tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Pitäis malttaa olla testaamatta .

Vitamiineista on ollu juttua, ite oon syönyt jo lähes kaks vuotta foolihappoa. Aloin sitä popsiareilusti ennen ku alettiin yrittää. Nyt syön siderallin rautaa missä samassa foolihappoa. Plus mamavitamiinia päivittäin.
Korjasin! Mietinki yks päivä, miks se on isoilla kirjaimilla listalla, hyvä ku sanoit!
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
vierailija
Osaisko täällä joku sanoa, voiko niukka kuukautisvuoto olla merkki siitä, ettei ovista tapahdu? Ovisoireet on tosi selkeät (limat, kipu sekä digi ovistesteillä plussa), mutta vuoto on tässä muutaman kierron ollut niukkaa. Kesto vain 3-4pv ja eikä yhtään niin runsaat per päivä, mitä ennen. 🤔
 
Okei, mitä nyt... menkat alkoi eilen, ensinnäkin kiertopäivänä 26 kun yleensä kierto on 30pv.
Eilen tuli just ja just pienen tamponin verran verta, yöllä ei lainkaan eikä nyt päivälläkään oo tullu TIPPAAKAAN.
Saanko, uskallanko pliis toivoa et ovis ois ollu myöhäses ja toi olis ollu kiinnittymisvuotoa 🥲
No tän perhanan toiveen saa unohtaa, menkat piti vaan jekkujekkuna tauon ja taas vuotaa 😅
noh, jospa TÄÄ ois ny meiä kierto 🤞🏼
 
Osaisko täällä joku sanoa, voiko niukka kuukautisvuoto olla merkki siitä, ettei ovista tapahdu? Ovisoireet on tosi selkeät (limat, kipu sekä digi ovistesteillä plussa), mutta vuoto on tässä muutaman kierron ollut niukkaa. Kesto vain 3-4pv ja eikä yhtään niin runsaat per päivä, mitä ennen.
Kyllä voi olla, mulle gyne tän selvensi aikoinaan 🙂
 
Ravintolosistä asiaa otin viimekuussa rautakuurin ja aloitin mamavitamiinit, lisäksi sain vinkin luontaishoitajalta että KSM66 olisi hyvä molemmille osapuolille, miettinyt greippimehun aloittamista myös, d vitamiinit menee kokoajan myös, ja luin että foolihappo vaikuttaisi myös miehen siittiöiden laatuunmitä teillä muilla käytössä?
Eikös KSM66 ole et jos mahdollisen raskauden aikana nauttii niin pitäisi olla lääkäriin yhteydessä? Jotenkin on jäänyt muistiin, itse kun söin kyseistä purkkia. Itse syön mama vitamiini nappeja ja gefiliuksen maitohappobakteereja. Greippimehua käyttänyt mahdollisilla hedelmällisyys päivillä, muutta ei ole tuottanut tulosta.

Ensimmäinen kierto letrozolleja nautittuna. Ultraan pitäisi tässä tai seuraavassa kierrossa varata aikaa, ja näyttää siltä että tähän kiertoon en aikaa saa. Tosi heikosti aikoja paikkakunnallani. Toivottavasti tärppäisi nyt niin ei tarvitsisi ensi kierrossa tuskailla minne ajan saisi varattua. Ilmeisesti sairaalaan en voi soittaa ja pyytää aikaa kun pitäisi olla lähete, olenko ymmärtänyt oikein? Lääkäri oli ohjeistukseen kirjoittanut et joko ekassa tai toisessa kierrossa.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

30.3.2023 torstai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@Selis ★ 11/2021★ 4. (1. yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/2023 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Selis kp 23/28~30
@haaveillen kp 20/26~30
@heltsuli kp 7/28-31
@Cherrymint kp 4/26
@inkeriini kp 3/30
@Tiukuna kp 3/28~30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 9
@Selis DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
 
Kävin köyhtymässä tänään 216€ gynekologilla, kun on menossa kp 51. Yllättäen kyllä ovulaatio näkyi tapahtuneen! Epäili uuden kierron alkavan pian.

Sain nyt metut kiertoja tukemaan, sekä sovittiin että jos ei kesän jälkeen ole tärpännyt niin voidaan aloittaa myös letrot. Niitä varten tarvii sitten vaan taas käydä ultrassa yksityisellä, niin aion kyllä kokeilla josko sen saisi julkisella sitten. Mutta kunhan uusi kierto alkaa, niin voisin sitten liittyä listalle.:)
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Kävin köyhtymässä tänään 216€ gynekologilla, kun on menossa kp 51. Yllättäen kyllä ovulaatio näkyi tapahtuneen! Epäili uuden kierron alkavan pian.

Sain nyt metut kiertoja tukemaan, sekä sovittiin että jos ei kesän jälkeen ole tärpännyt niin voidaan aloittaa myös letrot. Niitä varten tarvii sitten vaan taas käydä ultrassa yksityisellä, niin aion kyllä kokeilla josko sen saisi julkisella sitten. Mutta kunhan uusi kierto alkaa, niin voisin sitten liittyä listalle.
Nuo lääkärikäynnit kyllä pidemmän päälle tulee varmasti kalliiksi, jos yksikin käynti satasia.

Jospa kohta saadaan lisätä kiertolistalle :) minäkin täällä oottelen kiertoa pillereiden jäljiltä alkavaksi. Yleensä tainnu 4. tai 5. päivää mennä niin jospa huomenna tai sit iha viimestää lauantaina!
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
Hei,

Täällä kirjoittelee kolmannesta lapsesta haaveileva. Toiveena alunperin oli vauva jo tälle vuodelle, mutta joulukuisen km ja nyt maaliskuussa tapahtuneen kkm vuoksi tämän vuoden vauvahaaveen saa haudata. Tyhjennys tehty viime lauantaina ja nyt odotellaan jälivuodon loppumista ja negatiivista rtestiä. Vähintään yhdet kuukautisetkin aion odottaa.

Listalle ei tarvi lisätä koska kierrosta ei tapahtuneen vuoksi voi arvailla mitään. Jään tänne taustailemaan kuitenkin.
 
Eikös KSM66 ole et jos mahdollisen raskauden aikana nauttii niin pitäisi olla lääkäriin yhteydessä? Jotenkin on jäänyt muistiin, itse kun söin kyseistä purkkia. Itse syön mama vitamiini nappeja ja gefiliuksen maitohappobakteereja. Greippimehua käyttänyt mahdollisilla hedelmällisyys päivillä, muutta ei ole tuottanut tulosta.

Ensimmäinen kierto letrozolleja nautittuna. Ultraan pitäisi tässä tai seuraavassa kierrossa varata aikaa, ja näyttää siltä että tähän kiertoon en aikaa saa. Tosi heikosti aikoja paikkakunnallani. Toivottavasti tärppäisi nyt niin ei tarvitsisi ensi kierrossa tuskailla minne ajan saisi varattua. Ilmeisesti sairaalaan en voi soittaa ja pyytää aikaa kun pitäisi olla lähete, olenko ymmärtänyt oikein? Lääkäri oli ohjeistukseen kirjoittanut et joko ekassa tai toisessa kierrossa.
Hmm, en ihan ehkä ymmärrä tuota kysymystä. Jos oot saanu terveyskeskuksesta ton ohjeistuksen niin onko heillä siis olemassa aikoja? Jos on, sun hoitopaikka on siellä. Jos taas siellä (oletettavasti terveyskeskuksessa) ei ole ultraa saatavilla ylipäätään, niin sillon sulla on mitä todennäkösimmin myös lähete sairaalalle (jos siirtyy perusterveydenhuollosta eli terveyskeskuksesta erikoissairaanhoitoon). Lähetteet ei aina välttämättä näy potilaalle. Mut kannattaa varmaan soittaa sinne mistä toi sun ohjeistus on annettu 😊
 
Nuo lääkärikäynnit kyllä pidemmän päälle tulee varmasti kalliiksi, jos yksikin käynti satasia.

Jospa kohta saadaan lisätä kiertolistalle minäkin täällä oottelen kiertoa pillereiden jäljiltä alkavaksi. Yleensä tainnu 4. tai 5. päivää mennä niin jospa huomenna tai sit iha viimestää lauantaina!
Pidän peukkuja kierron pikaisesta alkamisesta sinullekin.🥰
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

31.3.2023 perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@Selis ★ 11/2021★ 4. (1. yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/2023 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Selis kp 24/28~30
@haaveillen kp 21/26~30
@heltsuli kp 8/28-31
@Cherrymint kp 5/26
@inkeriini kp 4/30
@Tiukuna kp 4/28~30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 10
@Selis DPO 8

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
 
Kävin köyhtymässä tänään 216€ gynekologilla, kun on menossa kp 51. Yllättäen kyllä ovulaatio näkyi tapahtuneen! Epäili uuden kierron alkavan pian.

Sain nyt metut kiertoja tukemaan, sekä sovittiin että jos ei kesän jälkeen ole tärpännyt niin voidaan aloittaa myös letrot. Niitä varten tarvii sitten vaan taas käydä ultrassa yksityisellä, niin aion kyllä kokeilla josko sen saisi julkisella sitten. Mutta kunhan uusi kierto alkaa, niin voisin sitten liittyä listalle.
Ootko käynyt ihan jollain normi gynellä vai oliko joku lapsettomuusklinikan gynekäynti? Oon miettinyt kans jos varais aikaa, kun ei tota vauvaa meinaa kuulua ja mun oma sairaus taitaa alkaa taas temppuilla..
 

Yhteistyössä