vierailija
Ruuan hinta kallistuu ja tuleva hallitus tuskin jättää leikkaamatta työttömiltä. Metsästä saa ilmaista ruokaa mielin määrin kunhan sitä jaksaa hakea!
Sitten hajoat nälkääsi.Ei jaksa.
Nyt voit kerätä vaikka kuulia lattialta päivittäin.Ei jaksa.
Kyllä se marjanpoiminta on myös työssäkäyvälle hyvä lisätienesti.
En näe nälkää.Sitten hajoat nälkääsi.
Kerää hilloja puhtaana, ei tarvi puhdistaa. Ne ovat isoja ja painaviaMistä voi ostaa puhdistuslaitteen?
Marjoista en tiedä, mutta sienistä korvasieni ja vieläpä suht hyvä kilohinnaltaan.Mitä marjoja ja sieniä keräät kesällä?
Hyvä hinnaltaan, koska vaikea löytää. Toivottavasti työttömät hakee mieluummin töitä kuin korvasieniä..Marjoista en tiedä, mutta sienistä korvasieni ja vieläpä suht hyvä kilohinnaltaan.
Kauan olet kerännyt näitä lusätienstejä "verovapaasti"?Samoiten sienestys ja ahkera voi tehdä sillä myös melkoisen tienestin vieläpä verovapaasti!
Itse sienestän ja myyn sieniä harrastus mielessä tehden sillä pientä lisätiliä syksyisin, täyspäivä työn jälkeen sienimetsällä ei tuntitolkulla päivittäis jaksa rampata, mutta jos joutuisin työttömäksi, ehdottomasti tekisin työpäivien mittaista sienestystä tienatakseni. Tämä verovapaa tulo ei myöskään vähennä tukien määrää.
Välineiden hankkiminen ainakin. Varrellinen poimuri maksaa kymppejä.Mitä valmisteluja marjojen poimiminen vaatii?
Viitisen vuotta, muutama hassu satanen syyskuukausina tullut, mutta ihan mukava tienesti siitä, että saa rahaa jostain, mitä harrastaisi vaikkei siitä rahaakaan saisi. En tiedä miksi kirjoitit verovapaan lainausmerkkeihin?Kauan olet kerännyt näitä lusätienstejä "verovapaasti"?
Toki aloittelijan voi olla vaikea löytää korvasieniä, jos ei ole perehtynyt niiden kasvupaikkoihin, mutta kun lähtee vaan liikkumaan luontoon ja pitää silmät auki, niin pian sitä osaa hakea niitä sieniä suht helposti.Hyvä hinnaltaan, koska vaikea löytää. Toivottavasti työttömät hakee mieluummin töitä kuin korvasieniä..
Ei niistä tarvi maksaa veroja mitä itse poimiiViitisen vuotta, muutama hassu satanen syyskuukausina tullut, mutta ihan mukava tienesti siitä, että saa rahaa jostain, mitä harrastaisi vaikkei siitä rahaakaan saisi. En tiedä miksi kirjoitit verovapaan lainausmerkkeihin?
Ne voi myös itse syödä.Ei niistä tarvi maksaa veroja mitä itse poimii
Juuri näin, eli verovapaata tuloa.Ei niistä tarvi maksaa veroja mitä itse poimii
Kuntoilu vaatii voimia mut poimit yöllä ja nukut helteiden yli. Nyt voi kahlata hangessa niin jaksaa paremmin kesälläKerää hilloja puhtaana, ei tarvi puhdistaa. Ne ovat isoja ja painavia
Tämä verotuksen porsaanreikä on tukittava!Ei niistä tarvi maksaa veroja mitä itse poimii
Treeniä tulevaa vartenNyt voit kerätä vaikka kuulia lattialta päivittäin.
Ne voi myös itse syödä.