Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -roosaruusa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa lauantaita sinne.
Kohta saunaan.
Yö meni harakoille,sain nukuttua vasta viiden aikoihin ja nousin ylös kaheksan maissa.
Touhusin ja luin sitten kirjaa viiteen asti keittiössä.

Lidlissä ja tokmannilla kävin aamulla ja kotitöitä tehny muutenkin. Mies kun oli imuroinut sillä aikaa ku olin kaupungilla.

• Tykkää
Reactions: Boobie
Ei sentään oo ollu huono olo tai oksentanut. Vatsa kipeä ja turvoksissa menkkojen takia.

• Tykkää
Reactions: Boobie
Mukavaa lauantaita sinne.
Kohta saunaan.
Yö meni harakoille,sain nukuttua vasta viiden aikoihin ja nousin ylös kaheksan maissa.
Touhusin ja luin sitten kirjaa viiteen asti keittiössä.

Lidlissä ja tokmannilla kävin aamulla ja kotitöitä tehny muutenkin. Mies kun oli imuroinut sillä aikaa ku olin kaupungilla.

Mulla oli ymyös uneton yö. Enkä tajua miksi! Varmaan kuun syy jotenkin. *ärmör*

• Surullinen
Reactions: Kais
Mulla oli ymyös uneton yö. Enkä tajua miksi! Varmaan kuun syy jotenkin. *ärmör*
Jostakin syystä nuo kuun kaudet vaikuttavat naisiin.... ;)
Woman-holding-the-moon-1024x683.jpg

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomenta,aikainen herätys klo 6.15,kohta bussiin ja verikokeet klo 8.10
Pari parempaa päivää ja yötä.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Sydänfilmikin otettiin, onneksi kerkisin bussiin,muuten olis joutunut tunnin ootamaan seuraavaa.
Hyvä muisti, kävin lidlissä ostoksilla ja kun meinasin pakata ostoksia, tajusin ettei mulla oo mitään kassia,no eiku muovipussi ostamaan ja samalla unohin tupakat ostaa.

Nyt on vatsa täynnä,pitaleipää kinkulla,juustolla, salaatilla,kurkulla ja jogurtilla. 😊

Eivät ne hänellekään hyväksi ole. Eikä sinulle, jos nimittäin pidät miehestäsi enemmän elävänä.
Joo ei oo hyväksi.
On mies pari kertaa yrittänyt lopettaa,mutta ei se helppoo oo, kun on nuoresta asti polttanut.

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja m1es

Yhteistyössä