Heippa ootteko tehneet noita vaalikoneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM

Tunnettu jäsen
11.03.2014
8 452
947
113
Mä aattelin nyt sitten äänestää ekaa kertaa moniin vuosiin. Mut yllätykseni oli melkoinen et sain sata prossaa eläinoikeuspuolueen kanssa. Ku kävin tsekkaa ni ne menee eläimet eellä ja muutenkin omituinen puolue. Sit melkein täydet vasemmistoliiton kanssa. Mua vasemmistossa hiertää se et nyt ei voi lisää ottaa ihmisiä hirveästi ainoostaan orpoja tyttölapsia ennenkuin kotoutumis ongelmat nykyisten kanssa on saatu ratkaistua ja saadaan kaikki mukaan yhteiskuntaan. Ni siinä ermieltä tällä hetkellä. Mut muuten paljon hyvää. Sit oli vihreet mut koska he eivät puhtainta energian muotoa vesivoimaa kannata vaan saastuttavaa tuulivoimaa joka vaatii mineraaleja ja uusia kaivoksia ja niitä lapoi joutuu uusimaan ja tulee jätettä. Vasemmisto ei taas tyrmää vesivoimaa joten on vastuullisempi myös ympäristöpuolueena. Mitäs te saitte vaalikoneista?

Älä käy äänestämässä.
Kyl mä käyn. Mut vaikka oltiin tietyistä asioista samaa mieltä. Ni eläinpuolueen kärkiteemat ei oo mulle niin tärkeä. Ja se hankalaa kun kyllä lihamaistuu. Vaik ei vegeilyssäkään mitään väärää ole. Nuissa mitä valikoneessa kysyttiin oltiin samaa mieltä. Mut eihän siellä kysytty esim vaaditko eläimille tasaarvoa ja kaikki tunteet otettava huomioon kun miten kohdellaan ihmisiä ja eläimiä. Siksi en näe itseäni äänestämässä eläinpuoluetta

Kyl mä käyn. Mut vaikka oltiin tietyistä asioista samaa mieltä. Ni eläinpuolueen kärkiteemat ei oo mulle niin tärkeä. Ja se hankalaa kun kyllä lihamaistuu. Vaik ei vegeilyssäkään mitään väärää ole. Nuissa mitä valikoneessa kysyttiin oltiin samaa mieltä. Mut eihän siellä kysytty esim vaaditko eläimille tasaarvoa ja kaikki tunteet otettava huomioon kun miten kohdellaan ihmisiä ja eläimiä. Siksi en näe itseäni äänestämässä eläinpuoluetta
Äänestä kokoomusta.

Sä oot kyllä niin saatanan tyhmä ja pihalla, että ei kukaan viitti sulle alkaa rautalangasta vääntää. Hoida ittes kuntoon ja lopeta sekoilu, äänestä vasta sitten.

Mut tosiaan kun oot tommoinen tukien varassa oleva taivaanrannanmaalari niin varmaan oman edun takia kannattaa äänestää Vasemmistoliittoa tai vähintään demareita.

Sä oot kyllä niin saatanan tyhmä ja pihalla, että ei kukaan viitti sulle alkaa rautalangasta vääntää. Hoida ittes kuntoon ja lopeta sekoilu, äänestä vasta sitten.

Mut tosiaan kun oot tommoinen tukien varassa oleva taivaanrannanmaalari niin varmaan oman edun takia kannattaa äänestää Vasemmistoliittoa tai vähintään demareita.
Mitä rautalankaa tässä vaadin? Täysin neutraali kysymys vaalikoneista. Ja ei se ihmistä tyhmäksi tee jos elää omannäköisessä maailmassa ja miten siinä hommat hoituis. Ja kaiken a ja o et kaiken voi purkaa vaikka se ajatus olisikin "väärä" tai huono eikä hävetä aivopieruaan. Kaikesta voi jutella ja tyhmyyttä kait on se ettei ole avonainen eri keskusteluille ja mitä mieltä vaan heti aloittaa lyttäämisen haukkumalla sellainen ei kasvata inspiraatiota joka tuo uusia ideoita vaan kahlitsee kukkasen. Jokaisella oma mielipide ja keskustelu on sillain lystiä eikä aina niin tip top.

Suosittelen ysimilliselle elukkapuoluetta.

Mikä sua vaivaa? Opettele käyttäytymään!

En halua kenenkään äänestämiseen suoraan vaikuttaa eli ota tämä vain ystävällisenä ehdotuksena mutta juttujesi perusteella sinulle hyvä ehdokas voisi olla Mari Rantanen. Etkös sinä stadilainen ole? Mari Rantanen on alkujaan demaritaustainen Perussuomalaisten kansanedustaja Helsingistä.

Mä aattelin nyt sitten äänestää ekaa kertaa moniin vuosiin. Mut yllätykseni oli melkoinen et sain sata prossaa eläinoikeuspuolueen kanssa.
Teit vissiin hesarin vaalikoneen? Se on ohjelmoitu nostamaan pienpuolueita. Ei kannata ihan varauksettomasti luottaa siihen. Eikä kyllä tietenkään vaalikoineisiin muutenkaan, vaan ainakin puolue pitäisi pystyä valitsemaan ihan itse sen mukaan mitä maailmasta ja politiikasta tietää ja on mieltä.

Teit vissiin hesarin vaalikoneen? Se on ohjelmoitu nostamaan pienpuolueita. Ei kannata ihan varauksettomasti luottaa siihen. Eikä kyllä tietenkään vaalikoineisiin muutenkaan, vaan ainakin puolue pitäisi pystyä valitsemaan ihan itse sen mukaan mitä maailmasta ja politiikasta tietää ja on mieltä.
Mut miten se on ohjelmoitu kun pienpuolueet saa yhden tentin? Ja siellä vois olla mahdollisuus valtapuolueiden vastakohta jos kaikki lopettais äänestämisen valtapuolueiden kohdalla. Jooh kyl mul vasemmistoon kallistuu vaikka en niiden liian löperöä maahantulopoltiikkaa hyväksy ku tääl paljon ongelmia just tällä hetkellä ja rahan syytämistä ulkomaille. Mut vasemmiston äänestäminen on hyvän teko et vittu pidetään myös heikoimman puolta vaik velkaa tulis ja hyvö terveydenhuolto kaikille. Ihmiset ensin raha myöhemmin. Esim sveitsin pankin velat 16miljardia velkojille nollattiin. Ni ihan samanlailla jos valtiot päättää ni kaikki velka nollaantuu se on vaan todellisuudessa yks vitun mikropitti. Eikä muuta.

Yhteistyössä