tätä täytyy muistaa kysyä ½ vuoden kuluttua sulta uudestaan. epäilen että on jo mieli muuttunu.kokoomus
Täysin päinvastaista mieltä, joten ehdottomasti Kokoomus.Kokoomus ajaa Suomen taloudelliseen katastrofiin. Vastaus on siis persut.
No inhoan kokoomusta yli kaiken, mutta ainakaan ne ei oo törppönatseja.. Kauhistutti kyllä itteäkin lävästä vastaus ruutuun.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24002270:tätä täytyy muistaa kysyä ½ vuoden kuluttua sulta uudestaan. epäilen että on jo mieli muuttunu.
Minä valitsisin persut.kokoomus
törppönatseja. tämä siirtyy kyllä puhekieleen.No inhoan kokoomusta yli kaiken, mutta ainakaan ne ei oo törppönatseja.. Kauhistutti kyllä itteäkin lävästä vastaus ruutuun.
No on se näin kyllä. Ja persut ainakin SANOVAT ajavansa tavallisen pienituloisen asemaa.Minä valitsisin persut.
Luulen, että hajoavat sisäisiin ristiriitoihinsa ennen kuin saavat vahinkoa aikaan. Kokoomuksessa sen sijaan pitkän linjan ammattipoliitikkoja, joiden arvomaailmaa kavahdan.
Lunatic on kieli ruskeana porvarien hallituskelkassa.kokoomus
Linkki?Ei onneksi tarvitse valita kumpaakaan.
Ei onneksi tarvitse valita kumpaakaan.
No niin... Tervetuloa pimeälle puolelle!jos ihan pakko niin persut.
Mitä? Persuvihaajana siis pakenit sinne islamin pimeyteen mistä sandaalivarpaat on tulleet meille loisimaan!No niin... Tervetuloa pimeälle puolelle!