Voi että, kuinka sanoinkuvaamattoman kaunis Nainen 😍 (varoitus eräälle, että setis = ap 😅)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laukaisuongelmia siis.
Voi että 🤣🤣🤣

Pystyn hienosti kontrolloimaan vaikka tunnin ajan, molemmat kybällä naatiskellen. Meillä on niitä tunnin sessioita ollut tosi usein. Mahtavaa liikuntaakin saa samalla.

Jos olet niitä pari sekuntia veltosta velttoon -miehiä, niin syvä osanottoni.

Jospa nyt vihdoin keskittyisit säälittävän trollailun sijasta otsikkoon?

On työmiehiä ja työmiehiä.

Jep.

"Timo Soini otti Matti Putkosen Perussuomalaisiin jonkinlaiseksi esimieheksi puolueen toimistoon. Tosin ei ole kai varmaa tietoa, mitä hän siellä tekee, kun titteli on työmies.

Sen sijaan jos puolueen kärkimiehiin kuuluu raiskauksesta tuomittu henkilö, nousee karvat pystyyn.

Uskon, että sellaisen otuksen kanssa ei ehkä ole vaikuttanut ollenkaan se, miten itse asiaan suhtautuu. Siitä ei luultavasti tilanteessa ole vähääkään välitetty"

Jep.

"Timo Soini otti Matti Putkosen Perussuomalaisiin jonkinlaiseksi esimieheksi puolueen toimistoon. Tosin ei ole kai varmaa tietoa, mitä hän siellä tekee, kun titteli on työmies.

Sen sijaan jos puolueen kärkimiehiin kuuluu raiskauksesta tuomittu henkilö, nousee karvat pystyyn.

Uskon, että sellaisen otuksen kanssa ei ehkä ole vaikuttanut ollenkaan se, miten itse asiaan suhtautuu. Siitä ei luultavasti tilanteessa ole vähääkään välitetty"

Linkin Terttu on itse ollut perustamassa perussuomalaista puoluetta.

Yhteistyössä