Voi että, kuinka sanoinkuvaamattoman kaunis Nainen 😍 (varoitus eräälle, että setis = ap 😅)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

setis

Tunnettu jäsen
20.11.2022
3 683
842
113
Ota vaikka screenshotti ja lataa se vaikka Aijaa.com ja kopioi sieltä linkki ja liitä se viestiisi 🤓

Onko muut samaa mieltä?

Kertokaa nyt osaajat samalla, miten ihmeessä saisin pelkän kuvan hänestä tänne ilman turhaa lehden tekstiä ja tuota Koveroa?

Ainakaan iPad ei näytä mitään kuvan httpässää jonka voisi liittää ohjeiden mukaisiin IMG -väleihin.

• Tykkää
Reactions: setis
Todiste sitten vaan kehiin

Pitääkö tässä ihan alentua katsomaan roskasarjaa tuon upean Mian takia?

Tuossahan on ikäraja 7v, mutta aika rohkeita kohtauksia (kuulemma) tässä joskus on. Etenkin Mian kohtaukset.

Voin sanoo, että seurasin tätä puolittain joskus tyyliin 2000-luvun alussa ehkä yhden tuotantokauden. Muistan vain sen Eero-Aaro-kuvion. Nytkun tämä sitten tuli joskus vastaan niin tää sama näyttelijähän on yhä kuvioissa???

Samaa mieltä. Kaunis nainen ja ihanat silmät!😍 Hän on kai jonkin sortin malli? Ainakin pitäisi olla!

5277784fcb6549c7a9afa735ed641773.jpg

1338342.jpg

884baa43bdff9919ace991ae53a642fc2e056a3050b2109b14bad638c585e76e.jpg

• Rakkaus
Samaa mieltä. Kaunis nainen ja ihanat silmät!😍 Hän on kai jonkin sortin malli? Ainakin pitäisi olla!

Tästä sääri-minihame -fetissistä ”kärsivä” setis tykkää kovasti myös 😍

En huomannut että se oli sinulla siellä alimpana ja olin itse linkkaamassa samaa artikkelia tänne

884baa43bdff9919ace991ae53a642fc2e056a3050b2109b14bad638c585e76e.jpg

Ja toteaa samalla pelin menetetyksi, kun tuo upeus on varattu ja on ainakin yksi lapsi 😞 🤭

ps saatko siis hiirellä kuvaa klikkaamalla esiin https -osoitteen?

Viimeksi muokattu:
Tästä sääri-minihame -fetissistä ”kärsivä” setis tykkää kovasti myös

En huomannut että se oli sinulla siellä alimpana ja olin itse linkkaamassa samaa artikkelia tänne

Ja toteaa samalla pelin menetetyksi, kun tuo upeus on varattu ja on ainakin yksi lapsi

ps saatko siis hiirellä kuvaa klikkaamalla esiin https -osoitteen?

Eikö sulle riitäkään se filippiiniläisnainen vai mistä hän olikaan?

Eikö sulle riitäkään se filippiiniläisnainen vai mistä hän olikaan?
Kyllä hän riittää, meinaan kun tää salasuhde alkoi tiivistymään 1,5 v sitten niin heivasin itseni ulos treffipalstoilta joissa olin.
Mutta hän ymmärtää kyllä erinomaisesti miehiä, sanoi jopa että voisin etsiä itselleni vapaan naisen, jota voin tavata useammin kuin häntä, kunhan en unohda että hän on se ykkönen. Ei olisi mustasukkainen vaikka olisin intiimissä suhteessa, aika uskomaton nainen kyllä. Mutta en minä sellaista kaipaa, koska se on toisenlaista kaksilla rattailla ajamista, jossa on sitten tunteita mukana. Hän olisi jopa hyväksynyt tilanteen kun nyksänsä yritti aikoinaan haalia itselleen kaksi naista Filippiineiltä haareminsa, mutta se toinen antoi sitten pakit hänelle. Että sellainen sankari hän on, naiset olivat hänelle vain yhtä tarkoitusta varten.

Kyllä hän riittää, meinaan kun tää salasuhde alkoi tiivistymään 1,5 v sitten niin heivasin itseni ulos treffipalstoilta joissa olin.
Mutta hän ymmärtää kyllä erinomaisesti miehiä, sanoi jopa että voisin etsiä itselleni vapaan naisen, jota voin tavata useammin kuin häntä, kunhan en unohda että hän on se ykkönen. Ei olisi mustasukkainen vaikka olisin intiimissä suhteessa, aika uskomaton nainen kyllä. Mutta en minä sellaista kaipaa, koska se on toisenlaista kaksilla rattailla ajamista, jossa on sitten tunteita mukana. Hän olisi jopa hyväksynyt tilanteen kun nyksänsä yritti aikoinaan haalia itselleen kaksi naista Filippiineiltä haareminsa, mutta se toinen antoi sitten pakit hänelle. Että sellainen sankari hän on, naiset olivat hänelle vain yhtä tarkoitusta varten.

Just.. Ootko varma, ettei hänellä ole muita kuin sinä ja se ukkonsa?

Hyvä setis kun pistit varoituksen otsikkoon. (y) Itseäni ei haittaa, mutta eräitä haittaa. :D Se vanha foorumisofta oli kyllä merkittävästi parempi, jossa kirjoittajan näki jo ennen ketjun avaamista.

Kaunishan tuo on.

• Tykkää
Just.. Ootko varma, ettei hänellä ole muita kuin sinä ja se ukkonsa?
Aivan täydellisen satavarma 😎👍

En voi kertoa tarkempia yksityiskohtia, mutta luotan häneen ihan 100%. Olen takuulla ihan ainoa mies jota hän haluaa ”sillälailla”. Voin lyödä vetoa vaikka 1.000.000 €, enkä häviäisi.
Jos hänen miehellään olisi niitä kykyjä tallella niin tilanne ei olisi koskaan mennyt tällaiseksi. Mutta koska elämä on, niin tällaista sattuu joskus kyseisissä elämäntilanteissa

Onko muut samaa mieltä?

Kertokaa nyt osaajat samalla, miten ihmeessä saisin pelkän kuvan hänestä tänne ilman turhaa lehden tekstiä ja tuota Koveroa?

Ainakaan iPad ei näytä mitään kuvan httpässää jonka voisi liittää ohjeiden mukaisiin IMG -väleihin.
Pitää vain liittää kommenttiin se kuva, jossa Mia esiintyy ilman Eskoa. Jutussahan oli sellainenkin.

af3174044cc09f3339ebb84c1975d623.jpg.webp

Minä en nyt tuosta Miasta hirmuisesti innostuisi, vähän kuin @Echo nuorempana...

Onko muut samaa mieltä?

Tissit liuian pienet. Muuten aikas bueno.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Aivan täydellisen satavarma

En voi kertoa tarkempia yksityiskohtia, mutta luotan häneen ihan 100%. Olen takuulla ihan ainoa mies jota hän haluaa ”sillälailla”. Voin lyödä vetoa vaikka 1.000.000 €, enkä häviäisi.
Jos hänen miehellään olisi niitä kykyjä tallella niin tilanne ei olisi koskaan mennyt tällaiseksi. Mutta koska elämä on, niin tällaista sattuu joskus kyseisissä elämäntilanteissa
Sul ei oo milliä.

Aivan täydellisen satavarma

Hyvä niin sitten :)

• Rakkaus

Yhteistyössä