65-vuotias oletti tapaavansa 15-vuotiaan tytön hotellissa

Katsoin muutaman videon yhdeltä sivustolta, jossa sovittiin pedarin kanssa treffit ja sitten kuvattiin ja vähän myllyttiin. Siis ihan Suomesta nämä tapaukset. Se yksi jätkä kyllä vaikutti olevan itsekin lapsen tasolla, eli hieman myös säälitti jopa hänen puolestaan...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Näitähän riittää ja paikoissa, joissa lapsen luulisi saavan olla rauhassa:

• Surullinen
Reactions: Lispetti
vierailija
Niinpä ja somen kautta on helppo saalistaa 😪
Tässähän se pointti on. Muuten tapaukset eivät varmasti ole lisääntyneet, mutta onhan se volyymi ihan erilaista näin nettiaikana verrattuna siihen, että lähtisit autolla ajelemaan ja kyselemään tytöiltä, että näyttävätkö tissit jos annat 10 markkaa. Nyt saat groomattua tuhansia lapsia ympäri maailmaa suoraan kotisohvaltasi. :(

Leffasuositus: Trust vuodelta 2010. Ilmeisesti myös suomeksi nimeltään Trust kun on ainakin Areenassa ollut sillä nimellä, mutta ei valitettavasti enää katsottavissa.

vierailija
Ihan hyvä, että tällaisia metsästäjätiimejä on, jotka paljastavat netissä tapahtuvia lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä!

Jenkeissä nää metsästäjät aiheuttaneet paljon ongelmia kun syyttömiäkin syyllistetään. Monen maine mennyt ilman syytä.

En kyl ihmettele, et just sä kannatat oman käden oikeutta.

Ei oo mitään sympatiaa pedareille, mutta tämmönen touhu luo yhtä paljon ongelmia kuin niitä ratkaisee.

vierailija
Joo. Monen maine mennyt ikuisesti ilman mitään syytä. Näitä pdearijuttuja muuten käytetään usein poliittisten vastustajien maineen lokaamiseksi.

Ihan sama onko jutuissa mitään perää. Jos johonkin ihmiseen julkisuudessa saadaan liitettyä pedariepäilys, niin se jää joidenkin takaraivoon ikuisesti.

vierailija
Nelikymppinen Pekka harrasti seksiä teini-ikäisen Antonion kanssa. Ok?
Kirjoitit näin:

Ootko vähän katkera kun joku saa korkkaajakseen kokeneen ja itsevarman miehen ja sinä jouduit tyytymään siihen säheltävään teiniin?

Sitä paitsi vaikka 19-vuotias on "teen", hän on kuitenkin jo täysi-ikäinen.

Lisäksi sinusta on ok. aikuinen puhuu 14-vuotiaalle seksuaalissävytteisesti, kuten eräs ministeri.

Et varmaan näe tässä itse ristiriitaa, sen verran kieroutunut ajatusmaailma sinulla on. Veikkaan, että olet itse p.. li

vierailija
Kirjoitit näin:

Ootko vähän katkera kun joku saa korkkaajakseen kokeneen ja itsevarman miehen ja sinä jouduit tyytymään siihen säheltävään teiniin?

Lisäksi sinusta on ok. aikuinen puhuu 14-vuotiaalle seksuaalissävytteisesti, kuten eräs ministeri.

Et varmaan näe tässä itse ristiriitaa, sen verran kieroutunut ajatusmaailma sinulla on. Veikkaan, että olet itse p.. li
Minä taas veikkaan että kirjoittaja pilailee.

vierailija
Kirjoitit näin:

Erehdyit, ei ole mun kirjoitus.

vierailija
Kirjoitit näin:

Ecuadorissa seksin suojaikäraja on 13 vee, joten mitään laitonta ei ole tapahtunut.

Yhteistyössä