vierailija
On hyvä apu niille, joilla erektiohäiriöitä ja jotka eivät halua käyttää lääkkeitä kyseiseen vaivaan.
Käytän bernhardilaisen koiran pantaa, kun en ole muuta löytänytMe olemme käyttänyt minun pieni rannekello nahkarannekkeeella. On toiminut hyvin. Vähän sotkuinen aina sen jälkeen mutta
Mä ostin tän mun miehelle
ttps://www.huippukiva.fi/products/satisfyer-power-ring-penisrengas-e28618
Vai olikohan se miehelle, molemmille vai mulle? Taivaallinen ratsastaessa, kun voi ite kohdistaa just sopivaan kohtaan..
[/QUOTEJoo ja nää kyl neuvoo aspassa, jos on jotain kysymyksiä (<----rengas)
Onko oikeesti?On hyvä apu niille, joilla erektiohäiriöitä ja jotka eivät halua käyttää lääkkeitä kyseiseen vaivaan.
Onks kenenkään mies kommentoinut miltä tämmönen tuntuu hänestä?Mä ostin tän mun miehelle
Vai olikohan se miehelle, molemmille vai mulle? Taivaallinen ratsastaessa, kun voi ite kohdistaa just sopivaan kohtaan..
Mikä logiikka, miten tekee turvallisemmaks!?Kätsy myös jos kundilla iso ja pitkä, turvallisempaa
Ilmeisesti kestää paineet paremmin loppuun asti.Mikä logiikka, miten tekee turvallisemmaks!?
Me laitetaan kovaan munaan, kyllä seisoo hyvin ja pitkittää tulemista.Voi olla nyt tyhmä kysymys, mutta....Missähän vaiheessa seksiä penisrengas pitäisi saada päälle? Onko kenelläkään kokemuksia eli onnistuuko ns. velttona vai pitäisikö yrittää kovana ja miten? Ei oikein tahdo onnistua!
Tätä ollaan testattu ja vaimo tykkää.
On kyl varmaan pakko tilaa py:lle lahjaksUsein käytössä juur tuo huippukivan rengas. Ihan hyvä se on
Pääsiskin ratsaille..Mä ostin tän mun miehelle
No juu ei, kassit kilahdelkoon vapaudessa ja heppi vaan renkaaseen..Tyhmät kysymykset jatkuu...
Mitä jos laittaa renkaan kiveksienkin taakse, mitä se tekee kiveksille? Hyvää vai pahaa? Tuleeko niistä jotenkin herkemmät ja mikä se juju on, ei kai sinne veri pakkaannu vaan penikseen?