Nyt Lintilän tiliä ei ollutkaan hänen mukaansa "kaapattu" vaan "rinnakkaiskäytetty"

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nolo mies. Kännipäiten tietysti luullut olevansa hauska ja nyt ei vaan pysty myöntämään sitä... Tää olis ollu jo aikaa ohi, kun olis myöntäny, että teki virhearvion ja pyytäny anteeks. Se olis ollu sitten siinä ja unohdettu, eikä sitä olis vatvottu montaa viikkoa. Pelkällä anteeksipyynnöllä ne kaikki muutkin kuittaa kaikki tekosensa, vaikka olis kuinka pahoja mokia.
Myönnä että olet surkea nettikirjoittaja. Ei sinusta saisi hauskaa meemiä itkemälläkään.

vierailija
Myönnä että olet surkea nettikirjoittaja. Ei sinusta saisi hauskaa meemiä itkemälläkään.
Ja sinä todella surkea lukija... Missä olen sanonut, että haluan itsestäni meemiä?? Eiköhän täällä saa kaikki ilmaista mielipiteensä, kuten sinäkin teet? Vai omistatko sinä yksin julkaisuoikeuden täällä? Miksi sitten täällä "miljoona" muuta kirjoittaa kommentteja, jos minä en saisi? Lopeta jo tuollainen lapsellinen kommentointi, joka on typerää, eikä naurata ketään, vaikka itse kovin niin kuvittelet olevasi hauskakin heppu...

vierailija
KRP totesi ettei Lintilän ministeri-virkapuhelinta oltu kaapattu. Lintilä totesi ettei tietoisesti muista lähettäneensä WhatsApp kännimeemiään Sanna Marinista ja Matias Mäkysestä. Tutkintaan paloi paljon viranomaisten aikaa ja veronmaksajien rahaa. Kuka tahansa naisministeri olisi saanut fudut jo aikaa sitten ja asiasta tehty juttuja mediassa ja 7 päivää lehdissä kuukausia, porvaris-setämies pääsi pälkähästä ja on kesäkuussa taas ehdolla eurovaaleissa.

KRP totesi ettei Lintilän ministeri-virkapuhelinta oltu kaapattu. Lintilä totesi ettei tietoisesti muista lähettäneensä WhatsApp kännimeemiään Sanna Marinista ja Matias Mäkysestä. Tutkintaan paloi paljon viranomaisten aikaa ja veronmaksajien rahaa. Kuka tahansa naisministeri olisi saanut fudut jo aikaa sitten ja asiasta tehty juttuja mediassa ja 7 päivää lehdissä kuukausia, porvaris-setämies pääsi pälkähästä ja on kesäkuussa taas ehdolla eurovaaleissa.
Lintilän satuilu tapahtui todennäköisesti siksi, ettei Annika joutunut vaihtamaan ministeriä. Annika siis pelasti Lintilän, Marin katseli sivusta tekemättä mitään. Vasemmistonaiset pelastivat porvarisetämies LIntilän. :ROFLMAO:

vierailija
Meemin tekijää ja lähettäjää harmittaa kun ei saanut hommattua Mikalle fuduja. Se kai lähettäjän ainut motiivi oli.
Osaa kokoomuksen kansanedustajat yleensä pilakuvien lähettämisen.
Atte Kaleva on kova lukumies, koska Aku Ankka on hänellä aina mielessä.
Minulla on varastossa iso pino ysärin Akuja, jos lukemisesta on hänellä puutetta.

Yhteistyössä