UneImana hoikka nainen Aasiasta joka ei nalkuta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Sulla on taso, mulla on taso. Sulla on tietynlaisia kavereita, mulla myös.
Ei lääkärit ota puolisoikseen vaikkapa pitkäaikaistyötöntä laitoshuoltajaa, vaikka joskus sellaista voi tapahtua.

"Katso kenen kanssa seurustelukumppanisi kaveeraa, niin sellainen on kumppanisi."

Mutta onneksi ihmiset itse rikkoo tuota tasoteoriaa, ja oikea rakkaus ei katso sellaisiin, ja raamatullinenhan se ei ole pariutumisen kannalta.
Toi ei ehkä pidä ihan paikkaansa. Kun miesten kavereista puhutaan. Se skaala on laajempi. Esim mä nyt oon rötjäke. Mut tuin tosi hyvin toimeen ja juttuun yhden isomman sijoittajan kanssa. Ja esim kavereista löytyi todellinen herras mies joka oli 70v ja ylioppilas mut niin me vaan tultiin juttuun ja meillä oli hauskaa. Sit tietty löytyy rötjäkkeitä. Ja esim viimeviikonloppuna nainen tuli jutteleen mulle baaris ja selitin et oon eläkkeellä ja se oli korkeakoulutettu mut vaihdettiin numerot. Koskaan ei voi tietää kenen kaa tulee toimeen jos on avoimin mielin.
Mut sit tsainoihin tästä on jo aikaa 15vuotta mut tapailin thaikku naista ja olihan meillä hauskaa. Mut sit ku oltiin muutaman kerran tavattu sil tuli kauhee kiire et pitää muuttaa yhteen ja tyyliin kosia tai ei seksiä ja kauhee kiire kaikkeen vaik oltiin vaan muutaman kerran nähty. Mut onneks hommat meni sen kaa miten meni ku sain tyttöni ja hän löysi aviomiehen. Mut ei se todellakaan ollut vain yhtä hymyä ja ihanaa. Ja juu kyl mä tykkään kun nainen sanoo oman mielipiteensä ja mä harvoin loukkaannun eihän se jatkuva jees jees ole hyväksikään. Ja hyvä et on oma tahtokin tietää toisen toden silloin

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kyllä arvot on tärkeitä, mutta tuo tasoteoria on lajia "valitettavasti se maailmassa jyllää ja vaikuttaa."
Onneksi ei minun maailmassa.
Ihminen on toisensa paras opettaja.
Jos elää kuplassa niin se ei ole kovin kehittävää. Sen vuoksi jopa toisenlaiset arvot omaava voi olla iso oppi, vaikka parisuhteessa se olisikin iso haaste.
Omiin ajatuksiin juuttuminen ja niiden halveksiminen, jotka eivät ajattele samalla tavalla kuin itse, on mielestäni suuri sääli.

Koko elämä on oppimista, eikä me siltikään tulla koskaan valmiiksi.🤗

Sulla on taso, mulla on taso. Sulla on tietynlaisia kavereita, mulla myös.
Ei lääkärit ota puolisoikseen vaikkapa pitkäaikaistyötöntä laitoshuoltajaa, vaikka joskus sellaista voi tapahtua.

"Katso kenen kanssa seurustelukumppanisi kaveeraa, niin sellainen on kumppanisi."

Mutta onneksi ihmiset itse rikkoo tuota tasoteoriaa, ja oikea rakkaus ei katso sellaisiin, ja raamatullinenhan se ei ole pariutumisen kannalta.

Jaa siis tarkoitat sitä, miten ihminen kokee itsensä?

Ihminen, jolla on edes kohtuullinen itsetunto, voi istua vaikka pultsarin viereen kokematta "arvonsa" putoavan sen vuoksi.

*terkuin laitoshuoltaja jolla lähiystäväpiirissään mm venäjällä vankilassa istunut*

vierailija
Olisitko miettinyt, olisitko sinä unelma tällaiselle naiselle, ap?

"Tyytymättömät thaivaimot
Monet thaimaalaiset vaimot järkyttyvät, kun tajuavat, millainen suomalainen unelmamies todella on. Phailin oli yksi heistä. Hän otti lopulta avioeron. Nyt hän ja toinen eronnut thaimaalaisnainen kertovat omat näkökulmansa suhteista ja elämästä Suomessa."

Lähde: IL

Oletko miettinyt, olisitko sinä tämän naisen unelma?

Kas kas, Nita Makkonen on yleistyksen mestari. Miesvihaajakin?

Onkohan tuo ensimmäinen tapaus Suomessa, kun nainen ottaa eron miehestä? Eikä miehet ole koskaan ottaneet vaimosta, kun ovat huomanneet millaisia nuo unelmavaimot todellisuudessa olivat? 🤣🤣

vierailija
Kas kas, Nita Makkonen on yleistyksen mestari. Miesvihaajakin?

Onkohan tuo ensimmäinen tapaus Suomessa, kun nainen ottaa eron miehestä? Eikä miehet ole koskaan ottaneet vaimosta, kun ovat huomanneet millaisia nuo unelmavaimot todellisuudessa olivat?
Pointtihan on vain se, että tässäkin ketjussa unelmoidaan aasialaisvaimosta (eikä siinä mitään) ja kuvitellaan, että jopa he sietävät mitä vain. Eivät siedä eikä tarvitsekaan.

Että ihan miesvihaaja, kun kerrotaan näiden naisten tarinoita. Suosittelen lukemaan ihan heidän kokemuksiaan, eikä lyttäämään sitä, joka heidän viestinsä välittää.

vierailija
Onkohan tuo ensimmäinen tapaus Suomessa, kun nainen ottaa eron miehestä? Eikä miehet ole koskaan ottaneet vaimosta, kun ovat huomanneet millaisia nuo unelmavaimot todellisuudessa olivat?
Niin, ei ollut unelmaa kummallekkaan. Eräskin tuttu ei uskonut kerrasta. Haki vielä toisenkin vaimon Thaimaasta, mutta eipä ollut sekään unelmatyyppi (alistuva kaikkeen)

vierailija
Pointtihan on vain se, että tässäkin ketjussa unelmoidaan aasialaisvaimosta (eikä siinä mitään) ja kuvitellaan, että jopa he sietävät mitä vain. Eivät siedä eikä tarvitsekaan.

Että ihan miesvihaaja, kun kerrotaan näiden naisten tarinoita. Suosittelen lukemaan ihan heidän kokemuksiaan, eikä lyttäämään sitä, joka heidän viestinsä välittää.
Miksi vastuullisessa mediassa ei kerrota erotarinoita suomalaisten naisten ja ulkomaalaisten miesten välisistä avioliitoista otsikoilla: "Tyytymättömät gambialaiset miehet kertovat mikä Suomi-naisissa mättää".

En vastusta artikkelia sinänsä mutta tämä yleistys 🙄

”Monet thaimaalaiset vaimot järkyttyvät, kun tajuavat, millainen suomalainen unelmamies todella on.”

Näin nyt käy ihan tasan tarkkaan puolin ja toisin.

Niin, ei ollut unelmaa kummallekkaan. Eräskin tuttu ei uskonut kerrasta. Haki vielä toisenkin vaimon Thaimaasta, mutta eipä ollut sekään unelmatyyppi (alistuva kaikkeen)
Eräs puolituttu mies haki vaimon Gambiasta, tuli ero kun eukko alkoi myymään itseään muille. Toinenkin sieltä osoittautui huijariksi. Ja taas ero.

Afrikkalaista en ikinä kelpuuttaisi partnerikseni, tunne tulee sisältä, en osaa selittää.

Oletko joskus lukenut lehtien kirjoittamista kamalista suomalaisista naisista jotka afrikkalainen tai lähi-itäläinen mies on lempannut?

• Tykkää
Reactions: setis
vierailija
”Monet thaimaalaiset vaimot järkyttyvät, kun tajuavat, millainen suomalainen unelmamies todella on.”

Me suomalaiset naiset emme järkyty mistään asiasta.
Mahdotonta osallistua keskusteluun, koska juttu on maksumuurin takana.
En ole kiinnostunut suomalaisista miehistä. Kun luin tämän ketjun vuestejä asia kirkastui lopullisesti.

Me suomalaiset naiset emme järkyty mistään asiasta.
Mahdotonta osallistua keskusteluun, koska juttu on maksumuurin takana.
En ole kiinnostunut suomalaisista miehistä. Kun luin tämän ketjun vuestejä asia kirkastui lopullisesti.
Ja TAAS kerran sama asia kirkastui (kerta nro 29) 😅
Niinpäniin Anna, olen varma etteivät suomimiehet halua sinua lähestyäkään. Saat olla rauhassa meiltä oksetuksilta. Huvittaa kun kuitenkin sitkeästi lue näitä inhoamiasi ketjuja.

Olet kuin kaunareihin ikuisesti koukkuuntunut fani 😁

Rahantarve on ollut varmaan kova. Oma mies ei älynnyt maksaa? Tekee sitä minkä osaa, sitähän varten tänne oli tuotukin
Mies on kyllä hyvissä varoissaan, siinä ei ollut ongelmaa. Veikkaan vaan että hän oli alan ammattilainen jo kotimaassaan ja tiesi että täällä sillä työllä tulee rahaa ovista ja ikkunoista. Hänet kyllä tuotiin ihan perinteiseksi vaimoksi tänne.

Yhteistyössä