Ruotsalaiselle kansanpuolueelle Ruotsin etu on tärkeämpi kuin Suomen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Melkein maanpetoksellista toimintaa Rasistiselta KieliPuolueelta.
 
No en tiedä, enemminkin ehkä kannattaa miettiä kenen suuntaan kummarrellaan jos jatketaan ilman Ruotsia. En pidä hyvänä että singaloidaan Turkille että täällä tanssitaan niiden pillin mukaan ja myydään arvot, jotka on meillä samat kuin Ruotsissakin. Kun sanotaan että ei mennä ilman Ruotsia niin se on myös viesti että kannatamme samoja arvoja, joista ei tingitä kiristyksestä huolimatta. Varsinkin kun tilanne ei ole mitenkään akuutti että pitäisi heti päästä täysjäseneksi ihan heti.
 
Nyt puhuttiin persuista.
https://www.eva.fi/blog/2018/08/24/...ovat-lahes-yhta-liberaaleja-mutta-eri-syista/
"Eri puolueiden äänestäjien vapausasenteet. Lähde: EVAn Arvo- ja asennetutkimus

Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVAn Arvo- ja asennetutkimukseen pohjautuvasta liberalismimittauksesta käy ilmi, että RKP:n, kokoomuksen, vihreiden ja perussuomalaisten kannattajat ovat liberaalimpia kuin suomalaiset keskimäärin, kirjoittaa EVAn tutkimuspäällikkö Ilkka Haavisto."

 
https://www.eva.fi/blog/2018/08/24/...ovat-lahes-yhta-liberaaleja-mutta-eri-syista/
"Eri puolueiden äänestäjien vapausasenteet. Lähde: EVAn Arvo- ja asennetutkimus

Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVAn Arvo- ja asennetutkimukseen pohjautuvasta liberalismimittauksesta käy ilmi, että RKP:n, kokoomuksen, vihreiden ja perussuomalaisten kannattajat ovat liberaalimpia kuin suomalaiset keskimäärin, kirjoittaa EVAn tutkimuspäällikkö Ilkka Haavisto."


 
https://www.eva.fi/blog/2018/08/24/...ovat-lahes-yhta-liberaaleja-mutta-eri-syista/
"Eri puolueiden äänestäjien vapausasenteet. Lähde: EVAn Arvo- ja asennetutkimus

Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVAn Arvo- ja asennetutkimukseen pohjautuvasta liberalismimittauksesta käy ilmi, että RKP:n, kokoomuksen, vihreiden ja perussuomalaisten kannattajat ovat liberaalimpia kuin suomalaiset keskimäärin, kirjoittaa EVAn tutkimuspäällikkö Ilkka Haavisto."

Vihreät ja rkp eivät ole liberaaleja puolueita, vaan fasistisia.
 
No en tiedä, enemminkin ehkä kannattaa miettiä kenen suuntaan kummarrellaan jos jatketaan ilman Ruotsia. En pidä hyvänä että singaloidaan Turkille että täällä tanssitaan niiden pillin mukaan ja myydään arvot, jotka on meillä samat kuin Ruotsissakin. Kun sanotaan että ei mennä ilman Ruotsia niin se on myös viesti että kannatamme samoja arvoja, joista ei tingitä kiristyksestä huolimatta. Varsinkin kun tilanne ei ole mitenkään akuutti että pitäisi heti päästä täysjäseneksi ihan heti.
👍
 

Yhteistyössä