Alexis Bledel on kaunis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä oli ketju, jossa listattiin kauniita ihmisiä, mutta en löytänyt sitä tähän väliin. Olisin lisännyt listaan Alexis Bledelin, joka on näyttelijä ja itselleni parhaiten tunnettu Gilmore Girlsin Roryn roolista, mutta tehnyt toki sen jälkeen muutakin. Ja tuntuu vain kaunistuvan iän myötä.

 
Tykkään Gilmoren tyttöjen kaikista hahmoista!!! A LOT!😍

Lumoavan ihana sarja!!!
Taidampa katsoa sen ihan alusta loppuun!🤗
 
Täällä oli ketju, jossa listattiin kauniita ihmisiä, mutta en löytänyt sitä tähän väliin. Olisin lisännyt listaan Alexis Bledelin, joka on näyttelijä ja itselleni parhaiten tunnettu Gilmore Girlsin Roryn roolista, mutta tehnyt toki sen jälkeen muutakin. Ja tuntuu vain kaunistuvan iän myötä.

Eipä ole kovin kaksinen, tuon 2021-kuvan perusteella luulisi 10 vuotta ikäänsä vanhemmaksi....
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Eipä ole kovin kaksinen, tuon 2021-kuvan perusteella luulisi 10 vuotta ikäänsä vanhemmaksi....
Veit tosiaan jalat mun suusta.

Kun oli 20 niin näytti tosi teiniltä (huom mulle liian nuoren näköinen deittailuun)

Ja kun 39 niin kevyesti voi laittaa 10 v lisää, jopa 15. Mun kokenut ja aina luotettava taikaviisari ei edes mikrovärähtänyt hänen kohdallaan. Mutta jos kutsuisi niin miksen menisi kahvittelemaan? ☕🫖 😇

Tuon näköisiä naisia näkee kauppareissulla 15 tusinassa.

Kun puhutaan naiskauneudesta, niin me miehet ollaan eri linjoilla (toki sillä oikealla) kuin heteronaiset ja 2-neuvoiset naiset.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Tuon näköisiä naisia näkee kauppareissulla 15 tusinassa.
Kauneus on tietenkin suhteessa ikääntymiseen ja muuhun normaaliin elämään. Jos todellakin näet kauppareissullasi 15 tusinassa tuon näköistä 39-vuotiasta, asut varmaan Beverly Hillsissä. Ja jos taas puhut 20-vuotiaista, sinun on odotettava vielä 20 vuotta, otettava heistä sitten valokuva ja verrattava sitä nelikymppiseen Alexis Bledeliin. Tai verrattava parikymppistä Alexista niihin suomalaisiin tusinanaisiin, joita lähikaupassasi pyörii.
 
vierailija
Nimimerkit Setis ja m1es ovat todennäköisesti setiä, joita ei näe yhdelläkään kassajonolla. Tilaavat sen sijaan ruokansa netistä tai ovat kotihoidon varassa.
He ovat nsisvihaajia, jotka nolaavat itsensä päivittäin monta kertaatällä palstalla.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Sä olet niin tottunut katsomaan vain muokattuja kuvia.
Nimimerkit Setis ja m1es ovat todennäköisesti setiä, joita ei näe yhdelläkään kassajonolla. Tilaavat sen sijaan ruokansa netistä tai ovat kotihoidon varassa.
He ovat nsisvihaajia, jotka nolaavat itsensä päivittäin monta kertaatällä palstalla.
Ikävä tuottaa pettymys, kävin eilen (vuorokausi vaihtui jo) kaupassa.
Toisaalta, kassalla ollut nainen lähestyi eläkeikää ja oli Alexistakin kuluneemman näköinen mutta hyvin ystävällinen.

Jos joku avaa "Alexis Blendel on kaunis"-ketjun, siihen saisivat mielestäsi kommentoida vain samaa mieltä olevat? Miksi suomalaisnainen loukkaantuu, jos jonkun amerikkalaisen tusinajulkkiksen ulkonäköä krisisoidaan?
 
Nimimerkit Setis ja m1es ovat todennäköisesti setiä, joita ei näe yhdelläkään kassajonolla. Tilaavat sen sijaan ruokansa netistä tai ovat kotihoidon varassa.
He ovat nsisvihaajia, jotka nolaavat itsensä päivittäin monta kertaatällä palstalla.
No voi kun sinulla, ilmiselvällä miesvihaajalla meni nyt ihan kaikki arvailut pieleen 🙄

Käyn itse kyllä ruokakaupassa. Hyvin liikunnallisena miehenä kotihoidon tarvetta ei ole näköpiirissä. Monet nuoremmista kavereistani ovat melkoisia köntyksiä, ja hämmästelevät ketteryyttäni ja kimmoisuuttani vaikeakulkuisessa kalliomaastossakin esim. Kerran viikossa käyn pelaamassa pallopelejä, päälle vielä luontokävelyt ja luistelut, nyt on voinut kivasti pitkästä aikaa harrastaa luonnonjäällä.

Mehän ollaan kait eniten naisia kehuvia miehiä täällä? Ihailen ja arvostan naisia todella paljon. Oli tosi hieno ja positiivinen käänne elämässäni, kun tapasin sattumalta kaikin puolin upean aasialaisneitokaisen. Tavataan nykyisin useammankin kerran viikossa, ai että kun me molemmat viihdytään ja nautitaan lämpimästä yhdessäolosta 🥰
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En pidä kyseisestä naisesta.
Olen nähnyt hänet livenä Stockmannilla.
Sinulla ap. on yksinkertaisesti huono maku monella elämänalueella. Vähättelet myös miesystäviäsi etkä hyväksy ikääsi.
Olet yhtä koominen ja säälittävä tyyppi kuin muusikko Danny.
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Lispetti ja setis
En pidä kyseisestä naisesta.
Olen nähnyt hänet livenä Stockmannilla.
Sinulla ap. on yksinkertaisesti huono maku monella elämänalueella. Vähättelet myös miesystäviäsi etkä hyväksy ikääsi.
Olet yhtä koominen ja säälittävä tyyppi kuin muusikko Danny.
Ymmärrän, kun sinä et pidä, niin kukaan muukaan maailmassa ei saa pitää 🙄

Alepatädin sana kun on laki 😅

Mitäs vähättelyä faktan sanominen ystävistä on? En pidä valehtelusta, katsos. Ehkä se on sinulle elämäntapa? Minähän muuten olen nyt onnellinen, kun tässä iässä tapasin upean naisen.

Narttuhurtta räksyttää, Danny se vaan porskuttaa.
 
Ikävä tuottaa pettymys, kävin eilen (vuorokausi vaihtui jo) kaupassa.
Toisaalta, kassalla ollut nainen lähestyi eläkeikää ja oli Alexistakin kuluneemman näköinen mutta hyvin ystävällinen.

Jos joku avaa "Alexis Blendel on kaunis"-ketjun, siihen saisivat mielestäsi kommentoida vain samaa mieltä olevat? Miksi suomalaisnainen loukkaantuu, jos jonkun amerikkalaisen tusinajulkkiksen ulkonäköä krisisoidaan?

Tusinajulkkiksen?



Rory on herkullisin naishahmo ikinä!

(tosin oon samaa mieltä siinä, että ennen oli ennen ja nyt valitettavasti nyt)
 
vierailija
Ymmärrän, kun sinä et pidä, niin kukaan muukaan maailmassa ei saa pitää 🙄

Alepatädin sana kun on laki 😅

Mitäs vähättelyä faktan sanominen ystävistä on? En pidä valehtelusta, katsos. Ehkä se on sinulle elämäntapa? Minähän muuten olen nyt onnellinen, kun tässä iässä tapasin upean naisen.

Narttuhurtta räksyttää, Danny se vaan porskuttaa.
Kyseinen outo ja usein poukkoileva kirjoittaja on hämmentänyt ennenkin monia täällä. Intuitioni sanoo hänen olevan hankaluutensa takia hyvin yksinäinen ja omaa narsistisen luonteen.
 
Veit tosiaan jalat mun suusta.

Kun oli 20 niin näytti tosi teiniltä (huom mulle liian nuoren näköinen deittailuun)

Ja kun 39 niin kevyesti voi laittaa 10 v lisää, jopa 15. Mun kokenut ja aina luotettava taikaviisari ei edes mikrovärähtänyt hänen kohdallaan. Mutta jos kutsuisi niin miksen menisi kahvittelemaan? 🫖

Tuon näköisiä naisia näkee kauppareissulla 15 tusinassa.

Kun puhutaan naiskauneudesta, niin me miehet ollaan eri linjoilla (toki sillä oikealla) kuin heteronaiset ja 2-neuvoiset naiset.
Minkäköhän se tekee minusta kun olen naisena kanssasi samaa mieltä.😬
 
  • Haha
Reactions: setis
Nimimerkit Setis ja m1es ovat todennäköisesti setiä, joita ei näe yhdelläkään kassajonolla. Tilaavat sen sijaan ruokansa netistä tai ovat kotihoidon varassa.
He ovat nsisvihaajia, jotka nolaavat itsensä päivittäin monta kertaatällä palstalla.
Pitäisikö sinun alkaa kirjoittamaan satuja muuallakin kuin täällä?🤔
Harva kykenee vetämään noin epärealistisia johtopäätöksiä asioista…😦
Jospa jotkut fictionfanit innostusivat?🤷‍♀️
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: setis ja m1es
Minkäköhän se tekee minusta kun olen naisena kanssasi samaa mieltä.😬
Rehellisen, reilun ja miehiä erittäin hyvin ymmärtävän naisen. Olet harvinaisuus palstamammojen keskuudessa, kun puhutaan nais-mies -suhteista 👍

Menin aiemmin hieman yleistämään 😊

Enemmistö naisista täällä on heti niskavillat pystyssä kun @m1es tai minä kirjoitetaan mitä tahansa positiivisia ja rehellisiä näkemyksiämme naisista.
 

Yhteistyössä