Täällä ei jännitä kovinkaan. Aion silti lauantaina testata dpo10.
Oon vissiin maininnut siitä valmennuksesta, jolla päässyt nyt liikkumisen iloon pitkästä pitkästä aikaa. Tässä ei ole ruokavalio ohjelmaa , liikunnan vaan ja suuntaa antavat ruokavalio ohjeistukset. Noh, nyt on väliviikko menossa ja jatkan ens maanantaina uuteen kuukauteen. Ajattelin nyt ottaa 6kk jakson sitä.
Ei siinä vielä kaikki, valmentaja sai mut innostuu lähtee 10kmpolkujuoksuun Kainuu trailille. Eikä siinäkään vielä kaikki!
10km juoksut oli jo täynnä ja me mennäänkin 21km polkujuoksulle
Joten minä, joka tässä kolmen viikon aikana olen tehnyt kerta viikkoon pk lenkin kävellen, kokeillut hölkätä yhden tolpanvälin tai pari , oon nyt siis menossa tommoseen. En aio enää miettiä etten voi mennä jos oon raskaana, oon viimeisen vuoden odottanut sitä. Nyt on semmonen suunnitelma heinäkuun alkuun ja katsotaan yllättääkö elämä ja jos näin tekee niin tilanteen mukaan.
En tästä meinaa mainita kellekään läheiselle ettei tuu suorituspaineita. Nyt vaan pitää yrittää saada jalat totutettua kävelyyn, koska penikat kipeytyy ja kans kantapäät. Uudet kengät hankittava
Tää valmennus ollu helpotus kun saa muuta mietittävää.
Haleja kaikille