Saako mies käyttää stringejä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei missään tapauksessa, ainakaan niin että minä näen.😬

Miehellä on oltava bokserit tai raappahousut!😁
 
Mitäpä se kellekään muulle uuluu millaiset alusvaatteet kelläkin on. Eihän niitä muut näe.
Kyllä minulta pääsis nauru jos joku mies tulis esittelemään itseään stringeissä, en näe niissä mitään seksikästä.



Stringit on naisten juttu minun mielestä.
Sloggi ja Pierre Robert tekevät ihania hyvältä tuntuvia saumattomia, (zero feel) silkinphmeitä stringejä.❤

Tai näitä hipstereitä!❤
Näitä käytän jos on just tupsun peittävä vesirajahame.😂
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 9MM
vierailija
Kyllä minulta pääsis nauru jos joku mies tulis esittelemään itseään stringeissä, en näe niissä mitään seksikästä.
No mulle ei ole ikinä tullut kukaan mies tai nainen esittelemään itseään stringeissä. Aina on ollut housut tai hame siinä stringien tai muiden alushousujen päällä. Eli en voisi tietää, vaikka miehellä stringit olisikin. Tietty jos puhutaan makuukamaripuolesta, niin sitten voi ne stringit nähdäkin. Mutta jos stringien takia puuhastelu loppuu, niin aika pikkumaista minusta. Kyllä se painaa enempi, mitä siellä stringien sisällä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No mulle ei ole ikinä tullut kukaan mies tai nainen esittelemään itseään stringeissä. Aina on ollut housut tai hame siinä stringien tai muiden alushousujen päällä. Eli en voisi tietää, vaikka miehellä stringit olisikin. Tietty jos puhutaan makuukamaripuolesta, niin sitten voi ne stringit nähdäkin. Mutta jos stringien takia puuhastelu loppuu, niin aika pikkumaista minusta. Kyllä se painaa enempi, mitä siellä stringien sisällä on.
No joo, näinhän se on jos laittaa asian noin.

Ei puuhastelu mihinkään lopu, minä vain nauran ensin jos niitä tullaan minulle esittelemään.😁
 
vierailija
Täällä mies huutelee väliin. Saa tietysti mies käyttää stringejä. Itse olen perheellinen heteromies ja käytän pelkästään stringejä. Toki saunailtoja varten on briefit. Kaikista parhaat päällä ja ei hierrä/hiosta ja hankaa persposkia. Tämä ihmetyttää ja kummastuttaa monia ja mielletään homojen hommaksi. Enemmän itseä häiritsee ja seksualisoi jockstrapit. Persreikä paljaana painetaan menemään ja ku pyllistää niin pöllönsilmä vilkkuu aina.

Itse kesäisin otan aurinkoa stringeillä, toki yleisillä rannoilla sitten normaalit briefit tai sortsit. Ulkomailla tohtii olla rannallakin stringeissä. Kyllä tuo avopuoliso aluksi vähän kyseli ja ihmetteli muttei se siittä sen enempää ole mainonnu. Omille lapsille ihan normaali asia, joten ovat oppineet suvaitsemaan erinlaisuutta jo hyvin nuoresta iästä asti.
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
vierailija
Koskahan tässä maassa alkaa näkyyn että ollaan 2020-luvulla 🤔….no joka tapauksessa, kyllä saa. Itse ainakin pidän ja mukavaksi olen todennut. Urheillessa hyvät, kesällä hyvät, muutenkin hyvät kunhan hankkii oikean kokoiset.
 
vierailija
Kyllä saa ja itsekin käytän suht säännöllisesti kuten mitä tahansa vaatteita. Näin on vuosia menty.
Ainakin kaikki ne naiset mitä on omaan elämään kuulunut ovat ihan sanoen tykänneet ja pitäneet varsin miellyttävinä silmälle.
Taitaa vaan yleisesti porukka olla niin takapajulan väkeä asiaa pidetään jotenkin kummallisena tai saat muuten vaan homoleiman. En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset ovat niin köyhiä ajatuksiensa kanssa.
Jokainen pukeutukoon juuri sellaisiin kamppeisiin kuin haluaa.
 
vierailija
Kyllä saa ja itsekin käytän suht säännöllisesti kuten mitä tahansa vaatteita. Näin on vuosia menty.
Ainakin kaikki ne naiset mitä on omaan elämään kuulunut ovat ihan sanoen tykänneet ja pitäneet varsin miellyttävinä silmälle.
Taitaa vaan yleisesti porukka olla niin takapajulan väkeä asiaa pidetään jotenkin kummallisena tai saat muuten vaan homoleiman. En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset ovat niin köyhiä ajatuksiensa kanssa.
Jokainen pukeutukoon juuri sellaisiin kamppeisiin kuin haluaa.
Tämä on varmaan ainoa maa maailmassa(no venäjä varmaan toinen) jonka mielestä vaatteet tekee jotenkin homon tai oikeestaan ainoastaan miesten pukeutumisessa. Naisethan saa nykyään mennä aivan minkälaisissa vaatteissa mihin vaan. Yö-kerhoon bikineissä, stringeissä rannalle, kylpylään ja jopa festareille. Jos asiaa kommentoidaan tai sitten ei kommentoida niin nostetaan somessa järkyttävä myrsky kaikkia vastaan. Sitten samat naiset naureskelee mies oletettujen pukeutumiselle tai lähinnä mikä heidän mielestään on sopivaa ja mikä ei miten mies pukeutuu. Lievää kaksinaismoralismiä heiluu ilmassa, kaikki se taistelu siittä voimaantumisesta hajoo. Mä en kysele miehiltä en naisilta enkä keltään siltä väliltä mitä päälleni puen. Vaan puen mikä tuntuu hyvältä. Suomi junnaa joka tapauksessa muuta maailmaa -10 vuotta jäljessä joka asiassa ja aina.
 
vierailija
Kyllä minulta pääsis nauru jos joku mies tulis esittelemään itseään stringeissä, en näe niissä mitään seksikästä.


Stringit on naisten juttu minun mielestä.
Sloggi ja Pierre Robert tekevät ihania hyvältä tuntuvia saumattomia, (zero feel) silkinphmeitä stringejä.

Tai näitä hipstereitä!
Näitä käytän jos on just tupsun peittävä vesirajahame.
Ja mun mielestä kravatti miesten ja silti naiset sitä käyttää.
 
vierailija
Kyllä minulta pääsis nauru jos joku mies tulis esittelemään itseään stringeissä, en näe niissä mitään seksikästä.


Stringit on naisten juttu minun mielestä.
Sloggi ja Pierre Robert tekevät ihania hyvältä tuntuvia saumattomia, (zero feel) silkinphmeitä stringejä.

Tai näitä hipstereitä!
Näitä käytän jos on just tupsun peittävä vesirajahame.
Kovin ahdasmielistä. Stringit kehitti alunalkujaan mies MIEHILLE. Tänä päivänä vain enemmän ja enemmän yleistyvä trendi että miehilläkin on alusvaatekaapissa muutakin kuin pitkiä kalsareita ja boksereita.

Uimaversioitakin on olemassa pilvin pimein, vähemmän niitä täällä pohjolassa tosin näkee. Persposket paljaana oleva nainen on voimaantunut ja itsevarma, mutta jos mies tämän erehtyisi tekemään, on hän kuitenkin häiriintynyt pervo.

Ottakaa pää pois jätesäkistä ja astukaa tähän tasa-arvon luvattuun vuosisataan.
 

Yhteistyössä