Aloitan uuden ketjun oravamusiikista mahdollisesti kiinnostuneille (esim. herra Kaiku?)
Avauksena oravamusiikkia latinovivahteella
Avauksena oravamusiikkia latinovivahteella
"Oravan metsästystä harrastetaan todella nykypäivänäkin. Metsästyskausi alkaa koko maassa 1.12. ja päättyy 31.1.2009 Tähän aikaan oravannahka on parhaimmillaan. Näiden muutaman viikon aikana oravia metsästetään noin 3000-5000 yksilöä." (löytyi YLEN uutisarkistosta)Oravia on metsästetty joskus turkin vuoksi, silloin niitä taisi olla enemmän.
Mitäs tuo nyt tarkoitti? Tämä palsta ei kai ole lapsille tarkoitettu, mutta tämä ketju kyllä tarjoaa esikuvia.Lasten ketjulle, ei kiitos!
Ei nyt oikein sytytä....Tässä tsainaa :
Aikamoista uikutusta olikinEi nyt oikein sytytä....
Montako vuotta/kiloa oli liikaa?Ei nyt oikein sytytä....
Kyllä kuuntelen, hyvää matkamusiikkia. Ei tarvitse kuunnella mukahauskojen juontajien suunsoittoa radiokanavilta.En mä usko, että @m1es tuota esittämäänsä oravamusiikkia kuuntelee.
Vastaan uudemman kerran, Saaran musiikki/ääni eivät oikeasti kuulosta mitenkään hyviltä. Ulkonäöltään hän ei pärjää edes anopilleni.Montako vuotta/kiloa oli liikaa?
Saaralla on kuules parempi ääni ja on taitavampi kuin noi sun oravas yhteensä!
Kai tämä japaniakin voidaan laskea oravamusaksi.
Ei minun itse tarvitse osata, koska tulkkaukseen kykeneviä löytyy lähipiiristä.@m1es on vaan kade kun Saara osaa japania ja kiinaa.
Aivan - aivan, ovat hyviä suustansa ja sillee jaaaaa tuikkaukseen löytyy lähipiiristä!Ei minun itse tarvitse osata, koska tulkkaukseen kykeneviä löytyy lähipiiristä.
Saara on taitava, se ehkä iskee. En minäkään itseasiassa äänen sävystä silleen välitä. Ulkonäkö nyt on sivuseikka musiikissa minulle.Vastaan uudemman kerran, Saaran musiikki/ääni eivät oikeasti kuulosta mitenkään hyviltä. Ulkonäöltään hän ei pärjää edes anopilleni.
Laitan tuosta japanilaisen XG:n loistavasta biisistä toisenkin esityksen Echon ihailemalla androidi-avaruudesta-tyylillä. Laulussa naiset(+tytöt, Maya ja Cocona täyttävät 18 vasta elokuussa ja joulukuussa) kertovatkin tulevansa toisesta galaxista. Kulloinkin äänessä olevan taiteilijanimi vasemmassa alakulmassa.
Luuletko sinä, että joku avaa näitä linkkejä ja katsoo ja kuuntelee...?Kuka heistä mahtaa olla suosikkini? Vastaukset (yksi arvaus/osallistuja) palstan mustilta yv:nä, koetan keksiä jonkin voittajalle sopivan palkinnon (Echolle tietenkin suklaata jos osuu oikeaan).