Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

vierailija
Noh mä kuitenkin luin niin. Ja se maksaa 280€ ilman läheyettä
"Mehiläisen kuvantamistutkimuksiin tarvitaan aina lääkärin lähete. Magneettikuvaukseen tarvitaan erikoislääkärin lähete kela-korvauksen saamiseksi. Hoitava lääkäri tekee päätöksen siitä, tarvitaanko kuvantamista ja mikä menetelmä on asiakkaan yksilöllisen tilanteen kannalta tarkoituksenmukaisin."

 
9MM
"Mehiläisen kuvantamistutkimuksiin tarvitaan aina lääkärin lähete. Magneettikuvaukseen tarvitaan erikoislääkärin lähete kela-korvauksen saamiseksi. Hoitava lääkäri tekee päätöksen siitä, tarvitaanko kuvantamista ja mikä menetelmä on asiakkaan yksilöllisen tilanteen kannalta tarkoituksenmukaisin."

Älä viitsi tässä on selkeesti et myös ilman lähetettä. Trollit huomasi et oon tiukkapipo tässä asiassa ja koittaa saada lisää hermostumaan.
 
vierailija
Älä viitsi tässä on selkeesti et myös ilman lähetettä. Trollit huomasi et oon tiukkapipo tässä asiassa ja koittaa saada lisää hermostumaan.
Ok no hyvä sitten. Saattavat silti ihmetellä, miksi laitat lapsen sinne, varmuuden vuoksi.
 
9MM
Jaa no onhan se hyvä, että sinä tiedät paremmin kuin asiantuntijat. Kyse on siitä, että niitä ei pidä tehdä liian tiuhaan eikä varsinkaan varmuuden vuoksi.

Kysymys kuuluu, miksi altistit lapsesi sille?
Huoh käy lukeen vatsan seudun röntgenin säteily määrä jos et mua usko. Lääkäri meilläkin sanoi et miettii kuvausta koska säteily määrä on suuri
 
Nooh mä jopa rohkaisen aina tyttö kokeileen uusia juttui pelosta huolimatta. Anteeksi et kiivastuin sulle. Mutkun mä rakastan tota pientä palleroo ja sen ääni on niin suloinen et menetän järkeni välil. Ja toivon vaan pelkkää hyvää. Jo vauva ajoista lähtien ollu tälläin et pienikin pipi sillä saa mun päössä ahdistuksen. Muuten olen huoleton mut en tytyöni kohdalla
Kaikki mitä olen vuosia lukenut niin
sulla on erityinen erittäin vahva suhde tyttöösi ja se on niin kaunista!
Oot ihana iskä!❤
Niin moni lapsi jää vaille vähän kaikkea. Sä olet rento etkä nipota turhista. Käytte ihania keskusteluja, ymmärrät elämää: sulla on hyvä näkemys elämästä/rauhasta ja onnellisuudesta ja teette yhdessä kivoja juttuja. Sulla on tutölle paljon annettavaa.

t. tuntuu vähän pahalta lukea näitä harmaiden viestejä kun he eivät ymmärrä sua nyt alkuunkaan
 
9MM
Kaikki mitä olen vuosia lukenut niin
sulla on erityinen erittäin vahva suhde tyttöösi ja se on niin kaunista!
Oot ihana iskä!
Niin moni lapsi jää vaille vähän kaikkea. Sä olet rento etkä nipota turhista. Käytte ihania keskusteluja, ymmärrät elämää: sulla on hyvä näkemys elämästä/rauhasta ja onnellisuudesta ja teette yhdessä kivoja juttuja. Sulla on tutölle paljon annettavaa.

t. tuntuu vähän pahalta lukea näitä harmaiden viestejä kun he eivät ymmärrä sua nyt alkuunkaan
Älä ota kuule ittees niillä vaan ei oo lapsia ja jotkut trollaa kun huomas et hermo kireel koittaa mua saada suuttumaan enempi. Tolkkua niissä jutuissa ei ole. Mut emmie hermostu. Mä isänä joka rakastaa ylikaiken lastaan jo päätin et nyt käydään magneettikuvauksissa varmuuden vuoksi. Rahaa saa aina mut ei terveyttä joten se ei minua haittaa. Meillä on ollut niin paljon upeita hetkiä et haluun et se jatkuu pitkään. Se on niin upee likka. Ja muista siekin sie oot hyvä äiti ja osaat tuntea ja haluut parasta. Lapsi on mulle rakas
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Älä ota kuule ittees niillä vaan ei oo lapsia ja jotkut trollaa kun huomas et hermo kireel koittaa mua saada suuttumaan enempi. Tolkkua niissä jutuissa ei ole. Mut emmie hermostu. Mä isänä joka rakastaa ylikaiken lastaan jo päätin et nyt käydään magneettikuvauksissa varmuuden vuoksi. Rahaa saa aina mut ei terveyttä joten se ei minua haittaa. Meillä on ollut niin paljon upeita hetkiä et haluun et se jatkuu pitkään. Se on niin upee likka. Ja muista siekin sie oot hyvä äiti ja osaat tuntea ja haluut parasta. Lapsi on mulle rakas
Kyllä meillä on lapsia, mulla toinen jo melkein aikuinen. Lapsesta huolehtiminen on vanhemman tehtävä, mutta ylireagointi ja lapsen mahdollinen huolestuttaminen turhaan ei ole hyväksi.

Lopeta se tupakointi.
 
vierailija
Ei ollu mikään nyt hätänä. Mut mä tajusin et kannan niin isoo huolta tytöstä et onko magneetti tutkimuksesta vaaraa. Ni saadaan ajoissa hoitoa jos jotain ilmenee. Näin mä saan mielen rauhan koska tybykkääni rakastan eniten maanpäällisistä asioista. Joten mulle se on sama se kolmesstaa mitä se maksaa. Mut saako sillä kuvauksella hyvin selville koko kropan tilanteen?

aloita opiskelu syövän aiheuttajista
 
9MM
Kyllä meillä on lapsia, mulla toinen jo melkein aikuinen. Lapsesta huolehtiminen on vanhemman tehtävä, mutta ylireagointi ja lapsen mahdollinen huolestuttaminen turhaan ei ole hyväksi.

Lopeta se tupakointi.
Hei se on tapa millä sen sanoo lapselle ettei se huolestu ja sanotaan et se on luonnollinen terveystarkastus et niin tehdään ni eipä ole moksiskaan kun luulee et se on normaali juttu
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä