UneImana hoikka nainen Aasiasta joka ei nalkuta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noo...krhm. Puhun vain sen mitä olen nähnyt, eli että huonosti menee jos miehellä se mulukku saapi päättää, silloin muu ajattelu pakenee :)

Ei saa antaa puutarhaletkun tehdä itsenäisiä päätöksiä
Kun kaksi ihmistä pariutuu ja muuttavat yhteisestä tahdosta kimppaan niin se on yksin heidän asiansa, ja muiden on turha alkaa spekuloimaan heidän suhdettaan sen enempää

Piste!

Leyhyttelet kahvipurkkia?
Mä kysyn "otatko kahvia?" :D

Mä voisin ottaa tuon pskaset kalsarit ja leyhytellä nenän eessä, sit leyhytellä Omo Color-pakettia sen eessä..."tadaa, 5 pisteen vihje!"

Sit sen näkökenttään tulee imurin suutin....
😂😂😂😂😂😂😂😂

Mun kahvit valui pitkin!!!

Yritinkö nyt sanattomasti ehdotella hienovaraisesti että olis kahvia ja pyykinpesua tarjolla.😂😂😂

• Haha
Reactions: Echo
Kun kaksi ihmistä pariutuu ja muuttavat yhteisestä tahdosta kimppaan niin se on yksin heidän asiansa, ja muiden on turha alkaa spekuloimaan heidän suhdettaan sen enempää

Piste!
Spekulointi on kivaa ja hauskaa, etenkin sellainen huumorimielessä spekulointi, mutta eihän ne tietenkään kohdille aina mene.🤔

Naapurin putkiTimppa tai LasiHessu eivät ostaneetkaan koritolkulla keppanaa ja lippuviinaa vaan kallista viiniä vaikka:

Riemuraili ei juonutkaan ollenkaan alkoa, eikä vikitellyt Tertun ukkoa, vaikka ääni röhisi pubiruusumaisesti kun olis aloittanut röökaamisen ja dokaamisen jo kymppi veenä ja vaikka pukeutui:

🤗

Mä en pidä kauko-idän porukkaa mitenkään tyhminä tai epämiellyttävinä. Älykkyytensä on kunnossa ja usein ovat ahkeria ja jopa rauhallisia. Ulkonäkö -ääähh, korkeintaan siedettävä.

Mutta seksistisyys ja Kiinassa/Koreassa ym. sellainen miesten ankaruus pilaa itämaisuuden.
Ja härö uskonnot.

Viimeksi muokattu:
Mä en pidä kauko-idän porukkaa mitenkään tyhminä tai epämiellyttävinä. Älykkyytensä on kunnossa ja usein ovat ahkeria ja jopa rauhallisia. Ulkonäkö -ääähh, siedettävä.

Mutta seksistisyys ja Kiinassa/Koreassa ym. sellainen miesten ankaruus pilaa itämaisuuden.
Ja härö uskonnot.
Niin, esim. Etelä-Koreassa on 13,5 miljoonaa kristittyä, heistä yli 9 miljoonaa protestanttia. Nämä ovat varmaan niitä härö-uskontoja, koska rauhallisia buddhalaisia maassa on vain 7,5 miljoonaa.

Nayeon, avoimen kristitty k-pop-tähti (eli härö?).

• Tykkää
Reactions: setis
Ihmisella on omat vahvuutensa oli sitten millainen tahansa.
Kuka määrää mikä näistä vahvuuksista on parempi kuin toinen. Vai miten nuo tasot menee?

Avatkaa vähän tätä tasohommelia?

@Echo varmaan osaa kertoa? Muutkin toki voi…

Jos länsimainen tasa-arvoinen ajattelu leviää siellä ja valtioiden kansalaiset vaurastuvat, niin postimyyntivaimoilu loppuu.
Aasian maat vaurastuvat vauhdilla ja suuret joukot ovat jo vaurastuneet, tosin vauraus jakautuu usein huomattavasti epätasaisemmin kuin täällä Sosdemlandiassa. Intiassa on noin 700 000 miljonääriä (omistavat yli miljoona dollaria), Kiinassa yli 4 miljoonaa.

Maailman suurimmat automarkkinat ovat nykyisin Kiinassa. Volkswagenkin turvautuu Kiinassa perinteisempään markkinointiin.

Honda (ja malli) on aika FIT.

Mikähän malli on kyseessä? Hänen kanssaan olisi mukava hieroa kauppoja.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: setis
Niin, esim. Etelä-Koreassa on 13,5 miljoonaa kristittyä, heistä yli 9 miljoonaa protestanttia. Nämä ovat varmaan niitä härö-uskontoja, koska rauhallisia buddhalaisia maassa on vain 7,5 miljoonaa.

Nayeon, avoimen kristitty k-pop-tähti (eli härö?).
Ehei. Kyllä mä E-Korean tiedän, siellä on maailman suurin kristillinen seurakuntakin ja oon lukenut sen perustajan Yonggi Chon tekstejä joskus.
Mutta koko Kaakkois-Aasiassa kristityt on pieni osuus.

Viimeksi muokattu:
Mikä ihmeen oma taso?
Sulla on taso, mulla on taso. Sulla on tietynlaisia kavereita, mulla myös.
Ei lääkärit ota puolisoikseen vaikkapa pitkäaikaistyötöntä laitoshuoltajaa, vaikka joskus sellaista voi tapahtua.

"Katso kenen kanssa seurustelukumppanisi kaveeraa, niin sellainen on kumppanisi."

Mutta onneksi ihmiset itse rikkoo tuota tasoteoriaa, ja oikea rakkaus ei katso sellaisiin, ja raamatullinenhan se ei ole pariutumisen kannalta.

Viimeksi muokattu:
Tasoteoria.

Siis tärkeintähän on, että kumppanit ovat rakastuneita toisiinsa, synkkaa ja on yhteiset arvot. (Mulle kristillisesssä mielessä on lisäksi "se oikea"-ajattelua)
Esim.Norjan prinssi Haakon otti päihdepiireissä pyörineen yh:n Mette-Maritin puolisoksi, ne ovat kuin toisilleen luodut.

Mutta silti tasot ovat, valitettavasti. Ja jokaisen on tiedostettava oma tasonsa.
Ja Tinderissä ne ilmeisesti on myös, vaikken siellä koskaan ole pyörähtänyt.

Eli:
Vaikka sporttinen ja salskea lääkäri Matti ja tukeva tekoripsikuningatar-laitoshuoltaja Maija tykkäävät lukea Aku Ankkoja, tykkäävät Ikean lihapullista ja moottoripyöräilystä, niin Matti katsoo puolisonsa jostain akateemisista tai amk-piireistä: koulutetumman, hoikan ja kivannäköisen Ninan, jolla on hyvät sosiaaliset taidot ja sopivat verkostot. Ja lukee sille niitä vanhoja Aku Ankkoja ja vie moottoripyöräajelulle.

Sitten töissä se kuitenkin nauraa sen Maijan jutuille.

Tasoteoria.

Siis tärkeintähän on, että kumppanit ovat rakastuneita toisiinsa, synkkaa ja on yhteiset arvot. (Mulle kristillisesssä mielessä on lisäksi "se oikea"-ajattelua)
Esim.Norjan prinssi Haakon otti päihdepiireissä pyörineen yh:n Mette-Maritin puolisoksi, ne ovat kuin toisilleen luodut.

Mutta silti tasot ovat, valitettavasti. Ja jokaisen on tiedostettava oma tasonsa.
Ja Tinderissä ne ilmeisesti on myös, vaikken siellä koskaan ole pyörähtänyt.

Eli:
Vaikka sporttinen ja salskea lääkäri Matti ja tukeva tekoripsikuningatar-laitoshuoltaja Maija tykkäävät lukea Aku Ankkoja, tykkäävät Ikean lihapullista ja moottoripyöräilystä, niin Matti katsoo puolisonsa jostain akateemisista tai amk-piireistä: koulutetumman, hoikan ja kivannäköisen Ninan, jolla on hyvät sosiaaliset taidot ja sopivat verkostot. Ja lukee sille niitä vanhoja Aku Ankkoja ja vie moottoripyöräajelulle.

Sitten töissä se kuitenkin nauraa sen Maijan jutuille.
Eli itsekin olet sitä mieltä että ne arvot ovat tärkeimpiä valittaessa kumppania.
Voitaisi siis puhua eri arvoista, eikä eri tasoista?🤔

vierailija
Spekulointi on kivaa ja hauskaa, etenkin sellainen huumorimielessä spekulointi, mutta eihän ne tietenkään kohdille aina mene.

Naapurin putkiTimppa tai LasiHessu eivät ostaneetkaan koritolkulla keppanaa ja lippuviinaa vaan kallista viiniä vaikka:

Riemuraili ei juonutkaan ollenkaan alkoa, eikä vikitellyt Tertun ukkoa, vaikka ääni röhisi pubiruusumaisesti kun olis aloittanut röökaamisen ja dokaamisen jo kymppi veenä ja vaikka pukeutui:
🤣👍

Mutta Jumala ei tasoteorioista välitä. Voi yhdistää vaikka pääministerin ja siivoojan.

Mutta heilläkin on hyvä olla samanlainen huumori, samat arvot jne.
Esim.uskoontullut ex-vanki Klinu otti lääkärin puolisoksi.

Kristinuskossa puolison voi valita. Jos me autetaan paljon syrjäytyneitä ja ystävystytään heidän kanssaan, niin ei meidän silti puolisoksi tarvitse säälistä ottaa ketään, vaan puolison on oltava itseä miellyttävä.
Eli ei maailman täydellisin, vaan riittää että on sille ihmiselle täydellinen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä