Suonikohjuja tms (?) takareisissä, onko mitään tehtävissä?

Itkettää melkein kun olen alkanut katsella itseäni tarkemmin peilistä (seuraan salitreenien tuottamia muutoksia) ja alkaa näyttää paljon paremmalta j nyt huomasin että takareisissä on jotain ihme viivoja. Ihon värisiä ja vähän kohollaan, ei onneksi liiloja tms. Ne ei ole raskausarpia. Voiko ne poistua kunnon jalkatreeneillä? Voin laittaa kuvan jos kehtaan.
Vai onko tuo asia mikä on pakko vaan hyväksyä, kunhan on kiinteä kroppa?

vierailija
Itkettää melkein kun olen alkanut katsella itseäni tarkemmin peilistä (seuraan salitreenien tuottamia muutoksia) ja alkaa näyttää paljon paremmalta j nyt huomasin että takareisissä on jotain ihme viivoja. Ihon värisiä ja vähän kohollaan, ei onneksi liiloja tms. Ne ei ole raskausarpia. Voiko ne poistua kunnon jalkatreeneillä? Voin laittaa kuvan jos kehtaan.
Kaikki puristavat vaatteet löysit sitten heti
suolan käyttö pois välittömästi
kokeile ensin niitä.

Kunnon treeni voi myös venyttää ihoa, kun lihakset kasvavat

En ole ihan varma onko ne suonikohjuja mutta luulen että on. Mun mummolla oli sellaisia etureisissä ja ne oli liiloja ja paksuja. Mun on takareisissä mutta ei kyllä samannäköisiä. Raskausarpia ne ei ole, niitä mulla on kanssa raskauksien jäljiltä (valkoiseksi muuttuneita) ja nuo on eri.

En ole ihan varma onko ne suonikohjuja mutta luulen että on. Mun mummolla oli sellaisia etureisissä ja ne oli liiloja ja paksuja. Mun on takareisissä mutta ei kyllä samannäköisiä. Raskausarpia ne ei ole, niitä mulla on kanssa raskauksien jäljiltä (valkoiseksi muuttuneita) ja nuo on eri.
Voit toki näyttää lekurille, kun seuraavan kerran käyt. Tai pistät tänne kuvan, niin palstatohtorit analysoi. Tai katso ihan googlen kuvahausta suonikohjut.

Kiitos Kalamies! Edessä ei ole vielä sellaisia, on vain epätasaista sellua? Mutta toivon, että iho tulee treeneistä paremmaksi ja kiinteämmäksi. Aloitin vasta marraskuussa käymään salilla ja toivon että kesään mennessä näyttää jo paremmalta. Kroppa tuntyu kyllä jo kiinteämmältä.
Ei ne kipeitä ole mutta minusta ne näyttää tosi rumilta enkä ole vielä vanha että haluaisin hyväksyä vanhenemisen jäljet ☹

• Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Kiitos Kalamies! Edessä ei ole vielä sellaisia, on vain epätasaista sellua? Mutta toivon, että iho tulee treeneistä paremmaksi ja kiinteämmäksi. Aloitin vasta marraskuussa käymään salilla ja toivon että kesään mennessä näyttää jo paremmalta. Kroppa tuntyu kyllä jo kiinteämmältä.
Ei ne kipeitä ole mutta minusta ne näyttää tosi rumilta enkä ole vielä vanha että haluaisin hyväksyä vanhenemisen jäljet
No, missä sä heilut pelkissä pikkareissa? Ei niitä kukaan näe, miehesi ja sinä vain.

• Tykkää
Reactions: Gustafwa
Ei ne kipeitä ole mutta minusta ne näyttää tosi rumilta enkä ole vielä vanha että haluaisin hyväksyä vanhenemisen jäljet
Näytät jo hyvältä näinkin. Ei tarvitse olla mikään bikinifitnessurheilija. Luonnollisuus on seksikästä ja kuntoilu terveyden tähden on tärkeintä.

• Rakkaus
Reactions: Gustafwa
Kiitos Kalamies, ihana kuulla tuollaista. Yritän tässä kuvasti kiinteytyä ja saada löllöt vähemmäksi. En halua olla mikään bikinimalli tai muskelimöykky, mutta haluaisin olla kiinteä ja "hyvänmuotoinen", litteävatsainen ja pallopyllyinen aikuinen nainen😅

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä