Miks monet konservatiivimiehet on i*iootteja?

vierailija
Käpälöit sen kinttuja ekalla tapaamisella muiden nähden? Olet outo.

Sunikäisen käppänän ainut oikea tyyli ois iskeä nuorempi muija sillein charmantisti, eikä puristella heti juhlissa sen sääriä ja reisiä.

No @Lispetti varmaan on että anna palaa Setis, seuraavaksi sen filippiiniläishoitosi kanssa voit iloisesti testata syvää (luomu)kurkkua S-marketin he-vi -osastolla.

Mut ei joku Sauli Niinistö takuulla puristellu ekoissa juhlissa Jenninsä reisiä ku ryynisäkkejä kaikkien nähden.

Viikonloppuna katoin vanhan leffan Kuherruskuukausi Vegasissa. Siinä James Caanin näyttelemä 60-v. mafioso yritti iskeä hienovaraisesti 25-30 -v. Sarah Jessica Parkeria. Oli taitava.
🤣👍

Siis mä viittasin Rydmaniin.
Teidän kaikkien jotka edelleen jatkatte tätä Rydmanin lynkkaamista, niin suosittelen tutustumaan faktoihin. Niitä on siis saatavilla ihan vaikka Rydmanin omasta blogista. Siellä on kuvakaappauksia viestittelystä ja vastaavaa. Voi ikään kuin itse rakentaa mielikuvan siitä, että miltä nämä keissit vaikuttaa. Koko vyyhtiä on turha lähteä tässä tietenkään ruotimaan, mutta esimerkkinä nyt tuo sinunkin viittaus siitä, että Rydman olisi vokotellut alaikäistä tyttöä: sehän ei pidä yksinkertaisesti paikkaansa. Homma lähti liikkeelle tietenkin siitä HS:n jutusta, missä nimimerkilllä "oona" esiintyvä nainen kertoi tästä, että oli tullut Willen vokottelemaksi alaikäisenä kokoomusnuorten juhlissa. Tai sitten se oli HS:n toimittajan tahallista virhetulkintaa, tiedä siitä. Mutta tästä se mielikuva siis lähti. No Seiskahan paljasti, että tämä "oona" on todellisuudessa Adelaide Botty van den Bruele, tuttavien kesken Adele., tai missi-Adele. Tämä nuori nainen on syntynyt 2.1.1996 ja tämä kokoomusnuorten juhla on järjestetty 30.4.2015 (vappubooli). Tuolloin Rydman ja Adele ovat tavanneet ensimmäistä kertaa elämässään, mikä näkyy viesteissä. No matikalla laskettuna Adele on ollut siis 19-vuotias, eikä alaikäinen. Willen ja Adelen seurustelu ei kuitenkaan alkanut noissa juhlissa, sillä Adele oli varattu. He alkoivat seurustella vasta vuonna 2018. Tuohon aikaan Adele on siis ollut 22-vuotias nuori nainen ja Wille itse 32-vuotias mies.

Kaikki tämä on tarkistettavissa ja nyt taas jo toiseen kertaa tarkisti poliisikin. Silti löytyy sinunlaisia henkilöitä, jotka faktoista piittaamatta haluaa jättää faktat huomiotta, koska valkoihoinen menestynyt heteromies Wille Rydman on aivan liian herkullinen kohde lynkkaukselle. Se ei vain ole älyllisesti kovin fiksua, eikä kyllä millään mittapuulla reiluakaan.

• Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Ottamatta nyt kantaa sen syvällisemmin listan miehistä, niin "nuoria naisia vokotteleva". Siis tämähän on 100% biologiaa. Ja se kyllä pitäisi tietää. Seksuaaliterve mies viehättyy mahdollisimman hedelmällisessä iässä olevista naisista. Jos se on toisin päin, kyseessä on fetissi. Mutta ei nelikymppinen mies mitenkään erityisesti pidä nelikymppisistä naisista, tai viisikymppinen mies viisikymppisistä naisista. Ne kaikki katsovat niitä hedelmällisessä iässä olevia parikymppisiä. En sano että niin pitäisi olla, mutta kun biologia niin nyt vain menee. Eikä se mies voi omalla tahdon voimallaan päättää, että tästä lähtien mun haluni suurin kohde on 55-vuotiaat naiset.
Ai jaa, kyllä mun mieheni aikanaan 40+ ikäisenä rakastui minuun, 40 vuotta lähenevää, eikä esim. parikymppiseen.

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jordan Peterson.
Kannattaa lukea hänestä ihmisiltä, jotka hänet ovat tavanneet ja tuntevat, esim. täältä:

vierailija
Ei kukaan juo alkoholia sen maun vuoksi. Humaltumisen vuoksi sitä juovat. On se niin pahaa ettei Erkkikään juo sitä maun vuoksi.

Ettekö te nuku yöllä ollenkaan kun täällä kuppaatte kaiket yöt? Ootteko te kaikki eläkeläisiä vai muutenko joutilalsia?
Maistappa esim Cream sherryä, kermalikööriä, jekkua. Ai että on hyvää 😋😋
Ei niitä juoda humaltumisen, vaan maun takia. No jekkua ehkä myös kännäämiseen?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai jaa, kyllä mun mieheni aikanaan 40+ ikäisenä rakastui minuun, 40 vuotta lähenevää, eikä esim. parikymppiseen.
No mitäs tämän nyt on tarkoitus todistaa? Toki mies voi ihastua myös nelikymppiseen. Mutta geneerisesti viehätys kohdistuu nuorempiin. On myös eri asia mitä mies tekee, kuin mistä hänen silmänsä pitää. Jos puolisoa lähtee hakemaan, niin on varmasti ihan fiksuakin monelta kantilta koittaa hakea suunnilleen itsensä ikäinen. Nuoremmilta harvoin saa vastakaikua ja se parisuhde voisi olla myös hankala erilaisten elämänvaiheiden takia. Mutta jos siis sanot, että sinun miehesi viehättyy vain ja ainoastaan vanhemmista naisista, katsoo esimerkiksi aikuisviihteessäkin vain vanhempia naisia, niin sittenhän kyse on fetissistä.

• Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Jos ukkos olis saanut itselleen parikymppisen naisen, niin toki olisi sellaisen ottanut, mut joutui tyytymään nelikymppiseen.
Ai niinkö väität? Voin kertoa, että minua ennen hänellä oli omanikäisensä kumppani. Miksi luulet, että hän olisi parikymppisestä haikaillut? Useat kypsät miehet haluavat kyllä kypsää seuraa eikä kovin nuorta naista, mutta toki näinkin käy. Kuka kehenkin ihastuu ja rakastuu, sitä ei voi välttämättä etukäteen tietää. Vastaavasti ystävälläni on 10 vuotta nuorempi mies ja edelleen jatkuu vuosien jälkeen.

Mites oma tilanteesi?

vierailija
Teidän kaikkien jotka edelleen jatkatte tätä Rydmanin lynkkaamista, niin suosittelen tutustumaan faktoihin. Niitä on siis saatavilla ihan vaikka Rydmanin omasta blogista.
😆
Vaikuttaa kyllä suoraan sanoen patologiselta valehtelijalta.

Mieti miksi
-hänestä varoiteltiin sisäpiirissä nuorille naisille
-häntä ei ole päästetty takaisin ryhmään, johto tietänee enemmän hänestä kuin me muut
-miksi hän esim. soitti tyttöystävälleen yöllä että yllärinä hän tuo pari teinityttöä kotiin, ei ole ihan normaalia. Vai?

Ja muista, EI SAVUA ILMAN TULTA!

• Tykkää
vierailija
No mitäs tämän nyt on tarkoitus todistaa? Toki mies voi ihastua myös nelikymppiseen. Mutta geneerisesti viehätys kohdistuu nuorempiin. On myös eri asia mitä mies tekee, kuin mistä hänen silmänsä pitää. Jos puolisoa lähtee hakemaan, niin on varmasti ihan fiksuakin monelta kantilta koittaa hakea suunnilleen itsensä ikäinen. Nuoremmilta harvoin saa vastakaikua ja se parisuhde voisi olla myös hankala erilaisten elämänvaiheiden takia. Mutta jos siis sanot, että sinun miehesi viehättyy vain ja ainoastaan vanhemmista naisista, katsoo esimerkiksi aikuisviihteessäkin vain vanhempia naisia, niin sittenhän kyse on fetissistä.
Todistaa sitä, että sinä et sataprosenttisesti ole oikeassa. Eivät kaikki keski-ikäiset miehet viehäty nuorista naisista. Niin ja hän ei katso aikuisviihdettä.

vierailija
Vaikuttaa kyllä suoraan sanoen patologiselta valehtelijalta.

Mieti miksi
-hänestä varoiteltiin sisäpiirissä nuorille naisille
-häntä ei ole päästetty takaisin ryhmään, johto tietänee enemmän hänestä kuin me muut
-miksi hän esim. soitti tyttöystävälleen yöllä että yllärinä hän tuo pari teinityttöä kotiin, ei ole ihan normaalia. Vai?

Ja muista, EI SAVUA ILMAN TULTA!
👍

Jos olisi kyseessä ollut maahanmuuttajataustainen, niin kyllä olisi toinen ääni kellossa "eräillä".

• Tykkää
vierailija
Maistappa esim Cream sherryä, kermalikööriä, jekkua. Ai että on hyvää
Ei niitä juoda humaltumisen, vaan maun takia. No jekkua ehkä myös kännäämiseen?
Tuota et usko itekkään. Ei ole tullut yhtään hyvän makuista alkoholia vastaan missään kategoriassa.
Senhän tietää jo siitä kun ihminen juo ensimmäisen kerran alkoholia niin hän irvistää se on rehellinen ja aito reaktio että, alkoholi on pahaa. Kokeneempana alkoholin nauttijana pitää vain esittää että on hyvää vaikka todellisuudessa haetaan vain humala tilaa.

vierailija
Tuota et usko itekkään. Ei ole tullut yhtään hyvän makuista alkoholia vastaan missään kategoriassa.
Senhän tietää jo siitä kun ihminen juo ensimmäisen kerran alkoholia niin hän irvistää se on rehellinen ja aito reaktio että, alkoholi on pahaa. Kokeneempana alkoholin nauttijana pitää vain esittää että on hyvää vaikka todellisuudessa haetaan vain humala tilaa.
Mä olen asunut parissakin viinintuottajamaassa. Kumma, kun niissä osataan arvostaa hyviä viinejä ja pidetään mausta, mutta ei ole tapana humaltua. Mutta toki sinä Suomessa tiedät kaikkien maut ja mieltymykset.

vierailija
Ei se ole uskosta kiinni vaan makuhermoista. Geenipoikkeavuudet voi aiheuttaa tuollaisia epämiellyttäviä tuntemuksia sinulle, edustat ehkä vaan muutamaa prosenttia väestöstä.

Mikäs sen herkullisempaa kuin huurteinen olut kesähelteellä tai saunan jälkeen. Tai täyteläinen, pehmeän pyöreä punaviini sisäfilepihvin kanssa 😋

vierailija
Mä olen asunut parissakin viinintuottajamaassa. Kumma, kun niissä osataan arvostaa hyviä viinejä ja pidetään mausta, mutta ei ole tapana humaltua. Mutta toki sinä Suomessa tiedät kaikkien maut ja mieltymykset.
Alkoholi turruttaa kaikkia aisteja myös makuaistia. Viini turruttaa todellisuudessa ruokailussa makuaistia kaikki ruoka maistuu alkoholilta. Kohteliaisuuttani olen sanonut on hyvää jos ruokailupöydässä on ollut viiniä vaikka se on laskenut ruuan makua. Viini on päätynyt ruokajuomaksi siksi kun muut juomat eivät ole säilyneet pitkiä aikoja juomakelpoisina sekä sen humalluttavan vaikutuksen vuoksi lukuun ottamatta vettä esim laivoissa.

Harva muuten uskaltaa sanoa totuutta tässä asiassa, koska kun näin tekee niin aletaan katsomaan nokkavartta pitkin.

vierailija
Ei se ole uskosta kiinni vaan makuhermoista. Geenipoikkeavuudet voi aiheuttaa tuollaisia epämiellyttäviä tuntemuksia sinulle, edustat ehkä vaan muutamaa prosenttia väestöstä.

Mikäs sen herkullisempaa kuin huurteinen olut kesähelteellä tai saunan jälkeen. Tai täyteläinen, pehmeän pyöreä punaviini sisäfilepihvin kanssa
Hyvä sisäfile pilattu humalluttavalla ja makuaistia turruttavalla alkoholilla.
Tapansa itse kukin saa valita eipä siinä mitään sen kummempaa.

vierailija
Alkoholi turruttaa kaikkia aisteja myös makuaistia. Viini turruttaa todellisuudessa ruokailussa makuaistia kaikki ruoka maistuu alkoholilta. Kohteliaisuuttani olen sanonut on hyvää jos ruokailupöydässä on ollut viiniä vaikka se on laskenut ruuan makua. Viini on päätynyt ruokajuomaksi siksi kun muut juomat eivät ole säilyneet pitkiä aikoja juomakelpoisina sekä sen humalluttavan vaikutuksen vuoksi lukuun ottamatta vettä esim laivoissa.

Harva muuten uskaltaa sanoa totuutta tässä asiassa, koska kun näin tekee niin aletaan katsomaan nokkavartta pitkin.
En ole samaa mieltä, mutta sinulla on oikeus olla pitämättä viinistä tai muista alkoholijuomista. Älä kuitenkaan puhu muiden puolesta.

Yhteistyössä