No sitäpä sitä, uusnoituusMikskä lie noidiksi nuo julkkisnaiset sitten ryhtyneet.
No sitäpä sitä, uusnoituusMikskä lie noidiksi nuo julkkisnaiset sitten ryhtyneet.
Toki on. Osaan minä käyttäytyä ja olen aina käyttäytynytkin kauniisti.Niin eli sulla ei ole käytöstapoja. Muna suuhun vaan yhteispäivällisellä.
Ei ole kauaa kun kehuit ottaneesi ravintelissa poskeen joten kauniit käytöstapasi ei ihan mene läpi.Toki on. Osaan minä käyttäytyä ja olen aina käyttäytynytkin kauniisti.
Mutta jos joutuisin johonkin hulluun porukkaan jossa ihmiset eivät osaa käyttäytyä niin kaipa minut saisi jotenkin provosoitua tekemään jotakin.
Kyllä se varmasti kuitenkin keskustelun tasolle jäisi, ja luultavasti heitä hävettäisi oma tyhmyytensä vähän ajan päästä.
Käpälöit sen kinttuja ekalla tapaamisella muiden nähden? Olet outo.Juu, voimaa, iloa ja henkistä tukea ollaan saatu toisiltamme paljon.
No sain vähän keljua esimakua joskus vajaat 10 v sitten yksissä kesäjuhlissa ihastuin tosissaan yhteen nättiin sinkkuun. No kaikki oli ottaneet kuppia, hän istui vieressä pöydän päässä ja mä innostuin nostamaan nostamaan minimekkomimmin sääret mun reiden päälle ja annoin siis kuitenkin normaalia hierontaa myös reisille.
No näkyi muutenkin päälle että olin luomoutunut. Tämä nainen oli ”vaan” 24 v nuorempi, silti yksi sisaruksistani moitti mua jälkikäteen pedofiiliksi
Nainen oli kuitenkin päälle 30 v silloin, että tällaista suhtautumista ehkä on odotettavissa
En olisi noin toiveikas. Ne älykkäimmät ovat kehnompia lisääntymään, sen sijaan aavikkouskontojen harjoittajat lisääntyvät menestyksekkäästi fiksujen luomassa yhteiskunnassa.Onneksi uskonnon merkitys on vähentynyt paljon, meillä ja muissakin älykkäiden ihmisten asuttamissa länsimaissa maallistutaan hyvää vauhtia eikä palvota niin paljoa enää satuhömppää!
Suomi on maailman onnellisin ja yksi fiksuimmista maista, takapajuloissa mennään valitettavasti pakki päällä ja järjen valot sammutettuina
Suomi maallistuu, mutta maailma muuttuu yhä uskonnollisemmaksi – Islam kuroo kiinni kristinuskon etumatkaa
Tutkijan mukaan uskonnottomuuden huippu saatettiin jo kokea puoli vuosisataa sitten.www.is.fi
Sehän on kaunista kun nainen ottaa mieheltä poskeen.Ei ole kauaa kun kehuit ottaneesi ravintelissa poskeen joten kauniit käytöstapasi ei ihan mene läpi.
Kuuluu muualle kuin ravintolaan. Tai mihinkään muuhunkaan julkiseen paikkaan.Sehän on kaunista kun nainen ottaa mieheltä poskeen.
Kerrohan nyt selkeästi, mitä tiedät Rydmanin alle suojaikäisille tehneen? Jos lainaat Hesarin artikkelia, tietänet että lähiaikoina saattaa sen kirjoittajille napsahtaa jotakin. Silloin varmaankin oma-aloitteisesti ilmaiset katumuksesi maalittamisesta palstalla.Siis mä viittasin Rydmaniin.
Ei ole kauaa kun kehuit ottaneesi ravintelissa poskeen joten kauniit käytöstapasi ei ihan mene läpi.
Maria sopii ketjuun loistavaksi esimerkiksi. Hän oli teini, joka naitettiin täysi-ikäiselle miehelle. Jeesuksen synnyttäessään todennäköisesti 14- tai 15-vuotias kristittyjen tutkijoiden mukaan. Jos ei Josef niin ainakin pyhä henki syyllistyi siis rikokseen Suomen lainsäädännön mukaan. Tosin, jos pyhä henki oli henkisesti teini-ikäisen tasolla, voidaan antaa armon käydä oikeudesta.Meitsi ei sentään siinnyt pyhästä hengestä niinkuin se satukirjasi neitsyt Maria
Ei ne tuhannet eri uskonnot tosiaan valitettavasti häivy, jotka on kaikki ainoita oikeita ainoine oikeine jumalineen
Mutta sivistysmaissa joissa koulutus on korkeimmalla tasolla, niin meillä ne hiipuu lupaavasti
Sitten en kehuisi käytöstavoilla.Ei ollut suku samassa pöydässä?
Mutta juu, todellakin, minulle ei ole ongelma harrastaa seksiä, tai tehdä seksuaalisia tekoja, julkisilla paikoilla.
Oikeusvaltion periaate: ”syytön kunnes toisin todistetaan” on nykyään uusoikeusvaltion periaate: syyllinen kunnes toisin todistetaan…?Kerrohan nyt selkeästi, mitä tiedät Rydmanin alle suojaikäisille tehneen? Jos lainaat Hesarin artikkelia, tietänet että lähiaikoina saattaa sen kirjoittajille napsahtaa jotakin. Silloin varmaankin oma-aloitteisesti ilmaiset katumuksesi maalittamisesta palstalla.
Minä kyllä uskon, että hän on saattanut kehua jonkun tettiläisen ulkonäköä, vaikkapa niillä "olet kuuma"-sanoilla. Se vaan ei ole rikos.
Pitäisikö yhteiskunnan erottaa työpaikaltaan jokainen täysi-ikäinen nainen, joka erehtyy sanomaan kesähelteessä paidattomana hikoilevalle teinipojalle "oletpa komea ja lihaksikas"?
Osaan käyttäytyä tilanteen mukaan, olisko näin hyvä?Sitten en kehuisi käytöstavoilla.
Kuva tai ei uskota.Mutta juu, todellakin, minulle ei ole ongelma harrastaa seksiä, tai tehdä seksuaalisia tekoja, julkisilla paikoilla.
Eiköhän kaikille ole tullut selväksi ajatus-ja tekokuviosi aktiesi suhteen julkisilla paikoilla joten suotta kait itsellesikään toista selität.Osaan käyttäytyä tilanteen mukaan, olisko näin hyvä?
Kun vastuullinen media maalittaa, niin silloin unohtuu länsimaiset oikeusperiaatteet.Oikeusvaltion periaate: ”syytön kunnes toisin todistetaan” on nykyään uusoikeusvaltion periaate: syyllinen kunnes toisin todistetaan…?
Tästä ovat saaneet kärsiä muutkin kuin Rydman. Maine saattaa olla ikuisesti pilattu ihan syyttömällä ihmisellä.
Näin ei missään nimessä saa päästä käymään!
Niin…mitäköhän ne länsimaiset periaatteet todellisuudessa nykyään aidosti ovat…Kun vastuullinen media maalittaa, niin silloin unohtuu länsimaiset oikeusperiaatteet.
En osaa sanoa tuliko muille kuin sinulle.Eiköhän kaikille ole tullut selväksi ajatus-ja tekokuviosi aktiesi suhteen julkisilla paikoilla joten suotta kait itsellesikään toista selität.
Se ainoa Rydmania vastaan esitetty rikosepäily on jo todistettu perättömäksi. Rikos, jota tällä hetkellä selvitellään, on kunnianloukkaus Rydmania vastaan.Oikeusvaltion periaate: ”syytön kunnes toisin todistetaan” on nykyään uusoikeusvaltion periaate: syyllinen kunnes toisin todistetaan…?
Tästä ovat saaneet kärsiä muutkin kuin Rydman. Maine saattaa olla ikuisesti pilattu ihan syyttömällä ihmisellä.
No kuten sanoin niin se jonkinmoinen moka meni kännin piikkiin, sitäpaitsi ei ollut sellaista seksuaalisviritteistä hyväilyä, vaan oikeaa hierontaa, en selvinpäin ikinä syyllistyisi kuitenkaan tuollaiseen. Kyllä hän sitäpaitsi hymyili nätisti kun aloitinKäpälöit sen kinttuja ekalla tapaamisella muiden nähden? Olet outo.
Sunikäisen käppänän ainut oikea tyyli ois iskeä nuorempi muija sillein charmantisti, eikä puristella heti juhlissa sen sääriä ja reisiä.
No @Lispetti varmaan on että anna palaa Setis, seuraavaksi sen filippiiniläishoitosi kanssa voit iloisesti testata syvää (luomu)kurkkua S-marketin he-vi -osastolla.
Mut ei joku Sauli Niinistö takuulla puristellu ekoissa juhlissa Jenninsä reisiä ku ryynisäkkejä kaikkien nähden.
Viikonloppuna katoin vanhan leffan Kuherruskuukausi Vegasissa. Siinä James Caanin näyttelemä 60-v. mafioso yritti iskeä hienovaraisesti 25-30 -v. Sarah Jessica Parkeria. Oli taitava.
Pääminiterinne on kuitenkin syyllinen, olipa hän syyllinen tai syytön.Oikeusvaltion periaate: ”syytön kunnes toisin todistetaan” on nykyään uusoikeusvaltion periaate: syyllinen kunnes toisin todistetaan…?
Pitäisikö minun hakeutua nykyistä enemmän mediajulkisuuteen, jotta saisit ihailtavaa?Siis julkisuuden miehiä tarkoitin.
Mut kyllä mä keksin tuohon syynkin.
Se että tänä aikana uskaltaa julkisesti vastustaa wokea vaikka tietää pskamyrskyn ropisevan, tarkottaa luonnetta, joka on tottunut olemaan vastahankaan muiden kanssa jo ennestään. Eli eivät pelkää kritiikkiä.
Mutta valitettavasti se tarkoittaa sitä, että koska eivät pelkää leimautumista muiden ihmisten tuomion pelossa, niin sitten uskaltavat tehdä jotain oikeesti häröä.
Niinpä.Se ainoa Rydmania vastaan esitetty rikosepäily on jo todistettu perättömäksi. Rikos, jota tällä hetkellä selvitellään, on kunnianloukkaus Rydmania vastaan.
Kyllä hän on saanut työpaikkansa ja puolueen jäsenyyden pitää...Pääminiterinne on kuitenkin syyllinen, olipa hän syyllinen tai syytön.
En olisi puhunut pääministeristä, ellei hän olisi pääministeri. Duh!Kyllä hän on saanut työpaikkansa ja puolueen jäsenyyden pitää...