Todellakin testit huomenna! Vaikka ei se mitään näytä. Kävin tänään kaks pakettia pc:tä ostamassa.Ihanaa @mamma41 Litratolkulla pitävää vauvaliimaa sinne
No mites @Kyfi , huomennako vuoden ekat testit? tilasin ruokatiauksen mukana pc t valmiiksi. Josko sais kolme pakettia riittää näin alkuun
Nyt ruoan päälle vähän påikkäriä.
Sairastui nuorinkin joten tuli meille ihan kotipäivä. En olid kyllä jaksanu mihinkää ulos seisoskelee.
Ihanaa uutta vuotta ja nyt olis kyllä meidän kaikkien vuosi saada plussat eiksnii
Voi hemmetti .Näin äkkiä se toivo vietiin, eilen siis tein digitestin jossa lukee raskaana äsken tein viikkonäytöllisen testin jossa lukee ei raskaana joko kemiallinen ja meni jo pois tai eilinen testi oli viallinen, en osaa vielä edes surra kun meni niin nopeasti
Jos tämän aamun testi oli virheellinen .Tuntuu kyllä julmalta mutta parempi tietysti näin ettei ole pidempään siinä uskossa että on raskaana. Ihmettelen kyllä kun sama clearbluen testi toinen vain viikkonäytöllinen etteivät ole samaa tulosta. Teen vielä apteekin oman testin jonka eilen kuitenkin ostin eihän tässä muu auta
Kannattaa odottaa vielä pari päivää. Jos tosiaan on herkkyyksissä eroja. Tai jos oot enemmän juonut vettä niin virtsa liian laimeaa.Tein vielä apteekin testin ihan negatiivinen oli, se plussatesti oli clearbluen varhaistesti voisiko olla että hormonia ehti erittymään juuri sen verran että näkyi siinä mutta ei muissa. Nyt kuitenkin jo 29kp että luulisi näkyvän missä vaan testissä, enköhän voi terolutin lopettaa eikä vuotokaan välttämättä ala ennen lopettamista,vai odotanko muutaman päivän ja testaan uudestaan? Onpa hankalaa.
Mulla näytti dpo 11(?) viikko testi negaa, mutta toinen Clearbluen digitaalinen ”raskaana”. tiedä niistä. Luottaisin enemmän ihan perus raskaustesteihin varhaisessa vaiheessa.Tein vielä apteekin testin ihan negatiivinen oli, se plussatesti oli clearbluen varhaistesti voisiko olla että hormonia ehti erittymään juuri sen verran että näkyi siinä mutta ei muissa. Nyt kuitenkin jo 29kp että luulisi näkyvän missä vaan testissä, enköhän voi terolutin lopettaa eikä vuotokaan välttämättä ala ennen lopettamista,vai odotanko muutaman päivän ja testaan uudestaan? Onpa hankalaa.
Niin tyylipuhdasta negaa kun olla ja voi. Saa näköjään Digi jäädä kaappiin vielä odottamaan ensikiertoa. Aikaiset päivät että kerkeis mitä vain tapahtua.. mutta ei oireen oiretta joten tärppiin en usko. Testaan testaamisen ilosta vielä 4 päivää.Mun aam7n testi oli nega. Täällä koko perhe kipeänä yhtä lukuunottamatta. On kyllä sitkeä tauti.
Jouduin soittaa itselle saikkua vielä tän yskän vuoksi. Että jos jotain olis yrittänytkään jäädä kiinni niin oon varmaan yskinyt sen irti
mutta vielä ei tartte miettii uutta kiertoa, kivan jännässä ollaan ku saa testailla mooooonta päivää mites @Kyfi ?
Mikä testi on kyseessä?Melko selkee ovisplussa. Tää on mun luottotesti ku en raaski ostaa hymynaamoja.
8/22Tervetuloa uusille ja onnea @mamma41 toivotaan että pysyy mukana itse poistuin piinailijoista, tänään dpo 10 ja nappiin sujuneista talletuksista huolimatta testi täysin nega enkä usko sen muuksi muuttuvan. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Kaikesta huolimatta, ihanaa uutta vuotta haaveilijat ja plussausonnea ihan jokaiselle
Laittaisitko vielä, että mones lapsi haaveissa niin päivitän listaan
Mikä kuukausi yritys aloitettu? Tarvitaan se että saadaan sut listoille