Laki: Ehkä ihminen miettii nyt kaksi kertaa, lähteekö huorittelemaan tai kannattaako naisille lähettää seksuaalissävytteisiä viestejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sitten samaiseen naisten pyllynnäyttämiseen liitetään armoton loukkaantuneisuus ja herkkänahkaisuus, jos joku uskaltaa heitä kritisoida.

Naiset ovat röyhkeitä, itsekkäitä - ja vielä ylpeilevät sillä. "Mitään en kadu." Jos nykynaiseus on tuota, niin en halua olla nykyaikainen nainen.

Pitää olla kaunis, rietas ja onnellinen/no v-ttu miksei/vanha nainen hunningolla...
....ihan kuin jostain 16-vuotiaan ajattelusta?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Okei, Veikko ei saa laittaa Sirkulle dic piciä ja toivottaa hyvää joulua, mutta saa laittaa kuvan uudenvuoden raketeista, joulukuusesta tms.

Mutta....samalla naiset itsekin alleviivaavat, että joulukuusi kiva, alaston muna ja alastomuus ei.

Miks naiset saavat pistää melkein nakukuvia miljoonien katseltavaksi? Ja h-lvetinmoinen loukkaantuminen, jos joku heitä kritisoi.
 
vierailija
”Tein pari päivää sitten käytännön testin. Miehiä voi nimitellä tavalla, jolla naisia ei.”

Tämä vuosikymmenien palstaroikkuja on käsittämätön palstailija.
Vaikuttaa siltä, että tämä uinuva palsta on hänelle henki ja elämä.
Miestä kiinnostaa vain kaksi asiaa seksi ja alaikäiset tytöt.
Ei kukaan järkevä ihminen seuraa hänen kirjoituksia. Tee miten paljon testejä kuin mielesi lystää, en vaivaudu koekaniiniksi hoopoihin ajatuskiemuroihisi.
Vaimosi sopii siihen hommaan parhaiten. Rykäisepä äärimmäistä tekstiä ja seuraa mitkä ovat siippasi reaktiot.
Ilmankos sä sitten seuraat.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Mitenhän markkinointi tämän noteeraa? Tuotteita kun myydään hyvin vähissä vaatteissa, jopa yläosattomissakin. Mitäs se sitten on? Seksuaalisia häirintää helpostikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Hyvä että seksuaaliseen ahdisteluun puututaan.

Mutta tää saa pontta naisille voimaantua yhä enemmän.
"En kärsi kehohäpeästä enää - tässä pyllybiksukuvani Iltiksessä"
"Olen voimaantunut, siispä alastonkuva nettiin."

Joo ei dick picit tai nakukuvat ole kivoja jos laitetaan sellainen yksittäiselle ihmiselle. Mutta miten vois välttyä naisten omilta, miljoonille ihmisille suunnatuista paljastelukuvilta?

On helppoa sanoa, että älä katso. Mutta kun niitä on joka paikassa.

Tiedän että miehet eivät valita vaan nauttivat. Mutta ei mua huvita katella samalla sivulla jotain Erika Vikströmiä tisseissään, kun luen vaikka Englannin kuninkaallisista.
Khaddi Sagnialla on sinulle asiaa! (juttu alunperin kesältä)
Yleisurheilun maailmanmestaruuskilpailut alkavat heinäkuun puolessa välissä Eugenessa. Kisojen yksi potentiaalisimmista mitalikandidaateista on ruotsalainen pituushyppääjä Khaddi Sagnia, 28.
Tähtihyppääjä on tottunut olemaan esillä ja näkyvillä.
Hän on voittanut nuorten olympiakultaa 2010 kolmiloikassa ja EM-pronssia pituushypyssä viime vuoden hallikisoissa. Menestys on tuonut hänelle yli 300 000 seuraajaa Instagramissa.
Göterborgilainen saa usein kannustavia sanoja uusien julkaisujensa kommenttikenttiin, mutta etenkin bikinikuvat tuntuvat ajoittain aiheuttavan närää.
– Minä rakastan käyttää bikineitä! Minä voin pitää niitä omassa olohuoneessani, mutta sitten on aina joku itsestään epävarma nainen, joka kirjoittaa minulle siitä. Ei sinun tarvitse käyttää bikinejä, mutta anna minun! Miksi se vaivaa sinua niin paljon? Sagnia kommentoi GP:lle.
Sagnian mukaan suurin osa kielteisistä kommenteista tulee naisilta.

Hän ei ole kokenut kommentteja niin ikäviksi, että niistä olisi tarvinnut ilmoittaa poliisille.


 
”Tein pari päivää sitten käytännön testin. Miehiä voi nimitellä tavalla, jolla naisia ei.”

Tämä vuosikymmenien palstaroikkuja on käsittämätön palstailija.
Vaikuttaa siltä, että tämä uinuva palsta on hänelle henki ja elämä.
Miestä kiinnostaa vain kaksi asiaa seksi ja alaikäiset tytöt.
Ei kukaan järkevä ihminen seuraa hänen kirjoituksia. Tee miten paljon testejä kuin mielesi lystää, en vaivaudu koekaniiniksi hoopoihin ajatuskiemuroihisi.
Vaimosi sopii siihen hommaan parhaiten. Rykäisepä äärimmäistä tekstiä ja seuraa mitkä ovat siippasi reaktiot.
Tosiaan, se olitkin sinä joka menit vipuun. :ROFLMAO:Tuo "vuosikymmenien palstaroikkuja"-nimitys paljastaa. (Olen muuten kirjautunut palstalle 2014 eli ihan vuosikymmenistä ei vielä voida puhua - ja miksi olisinkaan ollut täällä lapsena?)
Kiitos siitä, että jaksat minua ahkerasti stalkata. Tosin voisit edes joskus kirjoittaa ketjun aiheestakin.
 

Yhteistyössä