Sofia Soikkosen kaltaisia naisia saisi olla enemmänkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis nainen. Mutta nainen metsurina...sekö tänä tasa-arvon aikana olisi syy Linnan juhlille?

Pitäskö kutsua naispuoliset rekkakuskit sinne?

Sofia haluaa asua maalla ja on kahden lapsen äiti nuoresta iästään huolimatta. Isänmaallista ja siksi Linnaan näyttämään muille naisille esimerkkiä.
Öö...mä asun maalla, on lapsia. Päätin parikymppisenä, että haluan asua maalla.

Täällä meilläpäin on kymmeniä, jotka on nuorena halunneet asua maalla.

Hienoa. Jos olisin presidentti kutsuisin sinutkin Linnaan. Tulisitko?
Oi, tulisin! :love: Laittasin itteni myös nätiksi ja kehuisin metsänomistajana Suomen metsiä ja järviä.

On mulla yks juttu minkä perusteella on kutsuttu joskus ihan taviksia Linnaan, mutta eipä Sale oo vielä bongannu mua siitä porukasta. :ROFLMAO: En kerro mikä se on.

Vieläköhän Suomessa riittää savottaa metsureille vai tekevätkö enemmän jotain pikkuprojekteja ihmisten pihoissa? Televisiosta tulee joku tosi-tv-juttu ulkomailta, jossa operoidaan niin jyrkillä rinteillä ettei sinne ole metsäkoneella asiaa. Suomessa hakkuut varmaan suurimmaksi osaksi menevät nykyään koneella. Itse kouluttautuisin siihen hommaan, jos ala kiinnostaisi.

Vieläköhän Suomessa riittää savottaa metsureille vai tekevätkö enemmän jotain pikkuprojekteja ihmisten pihoissa? Televisiosta tulee joku tosi-tv-juttu ulkomailta, jossa operoidaan niin jyrkillä rinteillä ettei sinne ole metsäkoneella asiaa. Suomessa hakkuut varmaan suurimmaksi osaksi menevät nykyään koneella. Itse kouluttautuisin siihen hommaan, jos ala kiinnostaisi.
Taimikoiden harvennuksia tehdään raivaussahalla, eli on metsurin hommaa.

Tuosta kun vihjaiset Sannalle, ovat rekkalesbot pian Kesärannassa. Sellaisia win-win-vieraita.

Mutta itse Ketjun aiheesta, Sofialle täydet pisteet.
Onhan ne jo olleet siellä. Alma ja sen sisko.
Kesärata - ja tällee...

• Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä