Melbournelaisen kahvilan ovessa lappu: ”Anteeksipyyntö rokottamattomilta ja pakkorokotetuilta.”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällaista Melbournessa…

”Anteeksipyyntö rokottamattomilta ja pakkorokotetuilta.

Viime vuonna emme tienneet:

- Rokote EI estä tartuntoja.


- Se EI suojaa muita.

Nyt tiedämme.

Olimme väärässä kun syrjimme teitä.”


Kuka/ketkä julistaa vastaavaa ensimmäisenä Suomessa?
 
vierailija
Minulle on täysin yhdentekevää mitä kahvilat laittavat oviinsa.
Voivat pyytää tai olla pyytämättä anteeksi mitä haluavat.
Kun viimeksi kävin kahvilla kuppini läikähti tarjottimelle. Joku mies viereisessä pöydässä lähes kavahti seisaalleen ja tokaisi jotain aiheeseen liittyvää. Sopersin että taisin olla liian ahne täyttäessäni kupin piripintaan. Kermacroissant oli hankala syötävä. Kerma tursui lähes sieraimiini. Mies nousi pöydästään ja pahoitteli myyjälle olevansa lörpöttelijä.
Ehkä kahvitteluni oli liian vastenmielistä katsottavaa.
Pahoittelen siis syvästi tilaisuuden tullen ap:n avatessa keskustelun noloa käytöstäni. Keitän jatkossa kahvit kotonani.
Koronarokotus on pitänyt minut elävien kirjoissa. Tuskin muuten olisin uskaltanut matkustella ulkomailla pahimpaan korona-aikaan.
Tällä palstalla vaikuttaa sekalaisia kirjoittajia. On uskomatonta miten yhdestä asiasta voi olla niin paljon hajontaa mielipiteen muodostamisessa.
Ai niin. Julkkis Katja Ståhl rinnastaa kahvin yhtä pahaksi aineeksi kuin viinan.
Kerrankin sain faktaa asialle. Muistan elävästi yhden juhannuksen, kun hänen äitinsä istui ravintolassa viereisessä pöydässä. Miksikö olin siellä? No sen takia, että teinitytär halusi bilettää kotona stadissa. Ehkä joskus mainitsin tapauksesta toisella alustalla nollavuosilla.
Nyt joku kahvilanpitäjä viimeistään pui nyrkkiään essun taskussaan.
 
vierailija
Minulle monisairaana riskiryhmäläisenä rokotus on kyllä ollut hengenpelastaja. En ole saanut tartuntaa. En tiedä olisinko saanut ilman rokotusta. Joka tapauksessa olen vielä hengissä ja siitä kiitolllinen.
 
Näitä anteeksipyyntöjä on jaeltu maailmalla paljon.

”The premier of Alberta, Canada, said she is working on a plan to pardon residents who were fined or arrested over breaking coronavirus protocols, and apologized to unvaccinated Canadians who faced "discrimination."

"I'm deeply sorry for anyone who was inappropriately subjected to discrimination as a result of their vaccine status,"Premier Danielle Smith said Saturday. "I am deeply sorry for any government employee that was fired from their job because of their vaccine status, and I welcome them back if they want to come back."



Anteeksi tulisi pyytää myös valehtelusta:



Mitähän mieltä @m1es on tästä:
(m1es on yksi covidrokote kiimaisimmista palstalla, siis sotapsykoosi/kiiman lisäksi)



New yorkissa rokottamattomuuden vuoksi työpaikkansa menettäneet saavat palkan takautuvasti ja työnsä takaisin!💪

 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Etkö voisi Lispetti hyvä pitää edes yhden välipäivän propagandan syöttämiseltäsi.
Ei sinun juttuja kukaan lue ja katso huuhaavideoitasi. Hukkaan menee touhusi.
Ymmärrän toki, jos saat postauksistasi rahaa, ja siltä se vahvasti vaikuttaakin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Etkö voisi Lispetti hyvä pitää edes yhden välipäivän propagandan syöttämiseltäsi.
Ei sinun juttuja kukaan lue ja katso huuhaavideoitasi. Hukkaan menee touhusi.
Ymmärrän toki, jos saat postauksistasi rahaa, ja siltä se vahvasti vaikuttaakin.
Ja sinäkin luit viestini.🤗
Enkä ihmettele yhtään että miksi - tuossa oli todella kiinnostavaa asiaa!
 
Ihana uutinen! Järki voittaa. Annettakoon rokotteet riskiryhmäläisille, ei muille.
Vastuu on siirretty Suomessa kunnille…

Thl ei suosittele rokotuksia kaikille, stm puoltaa ja nyt saa lääkärit sitten päättää itse.

Melkoinen vastuu….monikohan lekuri uskaltaa alkaa rokottamaan lapsia. Käsittääkseni 5 vuotiaita ja siitä vanhempia saa rokottaa…

Ei nyt mikään paras juttu…
 
Mitähän mieltä @m1es on tästä:
(m1es on yksi covidrokote kiimaisimmista palstalla, siis sotapsykoosi/kiiman lisäksi)



New yorkissa rokottamattomuuden vuoksi työpaikkansa menettäneet saavat palkan takautuvasti ja työnsä takaisin!

No olen sitä mieltä, että anteeksipyytely melkein mistä tahansa on nykyisin muotia. Niin wokea että aivoihin sattuu.

Miten voi kannattaa asevelvollisuutta. Rintamalle lähteminen ei juuri koskaan ole yksilön edun mukaista, vaikka se yhteistä hyvää ajaisikin. Aina ei tosin sitäkään, toivokaamme että Venäjän johto pyytää seuraavalla videolinkilläsi anteeksi Ukrainaan lähettämiään miehiä.

Sain muuten tällä viikolla flussarokotteen käsivarteeni. 😁
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulle on täysin yhdentekevää mitä kahvilat laittavat oviinsa.
Voivat pyytää tai olla pyytämättä anteeksi mitä haluavat.
Kun viimeksi kävin kahvilla kuppini läikähti tarjottimelle. Joku mies viereisessä pöydässä lähes kavahti seisaalleen ja tokaisi jotain aiheeseen liittyvää. Sopersin että taisin olla liian ahne täyttäessäni kupin piripintaan. Kermacroissant oli hankala syötävä. Kerma tursui lähes sieraimiini. Mies nousi pöydästään ja pahoitteli myyjälle olevansa lörpöttelijä.
Ehkä kahvitteluni oli liian vastenmielistä katsottavaa.
Pahoittelen siis syvästi tilaisuuden tullen ap:n avatessa keskustelun noloa käytöstäni. Keitän jatkossa kahvit kotonani.
Koronarokotus on pitänyt minut elävien kirjoissa. Tuskin muuten olisin uskaltanut matkustella ulkomailla pahimpaan korona-aikaan.
Tällä palstalla vaikuttaa sekalaisia kirjoittajia. On uskomatonta miten yhdestä asiasta voi olla niin paljon hajontaa mielipiteen muodostamisessa.
Ai niin. Julkkis Katja Ståhl rinnastaa kahvin yhtä pahaksi aineeksi kuin viinan.
Kerrankin sain faktaa asialle. Muistan elävästi yhden juhannuksen, kun hänen äitinsä istui ravintolassa viereisessä pöydässä. Miksikö olin siellä? No sen takia, että teinitytär halusi bilettää kotona stadissa. Ehkä joskus mainitsin tapauksesta toisella alustalla nollavuosilla.
Nyt joku kahvilanpitäjä viimeistään pui nyrkkiään essun taskussaan.
Jokapaikan Anna se ehtii jokapaikkaan 😆
 
vierailija
Sellainen ihminen, joka ei ole sairastanut kunnon influenssaa koskaan voi heittää läppää asiasta. En tarkoita mitään muutaman päivän flunssaa kuumeella vaan influenssaa isolla Illä.
Todennäköistä on, että sairastamalla saat vahvan immuniteetin kyseistä versiota vastaan mutta se kestääkö kroppasi jatkossa taudin/taudit on painava syy miksi rokote kannattaa ottaa.
Oikeastaan täysin terveiden nuorten aikuisten ei pitäisi edes ottaa kantaa rokoteasiaan, joka ei vielä kosketa heitä.
 
Sellainen ihminen, joka ei ole sairastanut kunnon influenssaa koskaan voi heittää läppää asiasta. En tarkoita mitään muutaman päivän flunssaa kuumeella vaan influenssaa isolla Illä.
Todennäköistä on, että sairastamalla saat vahvan immuniteetin kyseistä versiota vastaan mutta se kestääkö kroppasi jatkossa taudin/taudit on painava syy miksi rokote kannattaa ottaa.
Oikeastaan täysin terveiden nuorten aikuisten ei pitäisi edes ottaa kantaa rokoteasiaan, joka ei vielä kosketa heitä.
Pakko ottaa kantaa, että rokotteesta ei yhtäkkiä tule pakkoa.

En ole sairastanut ilman ”ylimääräisiä” rokotteita mitään ja epäilen vahvasti sen johtuvan siitä, että immuniteettini on hyvä.
Teen joka päivä erinäisiä asioita jotta immuniteettini toimisi loistavasti.

Miksi ei kukaan puhu lääketeollisuuden korruptiosta?! Ymmärtävätkö ihmiset että myös tämä rokotekotkotus on bisnes?
 
vierailija
Sellainen ihminen, joka ei ole sairastanut kunnon influenssaa koskaan voi heittää läppää asiasta. En tarkoita mitään muutaman päivän flunssaa kuumeella vaan influenssaa isolla Illä.
Todennäköistä on, että sairastamalla saat vahvan immuniteetin kyseistä versiota vastaan mutta se kestääkö kroppasi jatkossa taudin/taudit on painava syy miksi rokote kannattaa ottaa.
Oikeastaan täysin terveiden nuorten aikuisten ei pitäisi edes ottaa kantaa rokoteasiaan, joka ei vielä kosketa heitä.
Olen täysin samaa mieltä. Kauan sitten edesmennyt äitini sairasti vaikeaa astmaa ja syöpää. Hän otti flunssapiikit ohjeiden mukaan.
Totesin jo toisessa ketjussa ettei tämä palsta tee lukijoille hyvää.
Skippaan surutta yli tölvivät kirjoitukset.
Olen seurannut mielenkiinnolla Kiinan tilannetta. Eilinen A-studio antoi uusia oivalluksia Kiinan koronasta. Variantit olivat ensimmäisessä aallossa lieviä.
Koronan takua en ole sairastanut vuosiin flunssaa ja olen muutenkin ollut ihmeen virkeä. Eläkkeelle jääminen on tehnyt minulle hyvää. Samaa asiaa ihmetteli kesällä Suomessa vieraillut toinen vävyni.
Käyn tällä viikolla kuuntelemassa ihanan luennon. Teologia on taas alkanut kiinnostaa ja jätän kielten opiskelun vähemmälle.
 
No olen sitä mieltä, että anteeksipyytely melkein mistä tahansa on nykyisin muotia. Niin wokea että aivoihin sattuu.

Miten voi kannattaa asevelvollisuutta. Rintamalle lähteminen ei juuri koskaan ole yksilön edun mukaista, vaikka se yhteistä hyvää ajaisikin. Aina ei tosin sitäkään, toivokaamme että Venäjän johto pyytää seuraavalla videolinkilläsi anteeksi Ukrainaan lähettämiään miehiä.

Sain muuten tällä viikolla flussarokotteen käsivarteeni. 😁
Kyllä tälle lääkebisnekselle on lyötävä stoppi.

On epäinhimillistä leikkiä ihmisten terveydellä ja rahastaa maita kokeellisella tuikulla jossa haitat ovat suuremmat kuin hyödyt.
 
Olen täysin samaa mieltä. Kauan sitten edesmennyt äitini sairasti vaikeaa astmaa ja syöpää. Hän otti flunssapiikit ohjeiden mukaan.
Totesin jo toisessa ketjussa ettei tämä palsta tee lukijoille hyvää.
Skippaan surutta yli tölvivät kirjoitukset.
Olen seurannut mielenkiinnolla Kiinan tilannetta. Eilinen A-studio antoi uusia oivalluksia Kiinan koronasta. Variantit olivat ensimmäisessä aallossa lieviä.
Koronan takua en ole sairastanut vuosiin flunssaa ja olen muutenkin ollut ihmeen virkeä. Eläkkeelle jääminen on tehnyt minulle hyvää. Samaa asiaa ihmetteli kesällä Suomessa vieraillut toinen vävyni.
Käyn tällä viikolla kuuntelemassa ihanan luennon. Teologia on taas alkanut kiinnostaa ja jätän kielten opiskelun vähemmälle.
En ymmärrä miksi ruokavaliota ei oteta huomioon terveydenhuollossa.
Lektiinit, oksalaatit, viljat yms. eivät kaikki ihmiset siedä näitä ikuisesti, jotkut sietävät kymmeniä vuosia, toiset eivät ollenkaan, mutta jossakin vaiheessa oireet alkavat…

Lääkärien tulisi luopua oireiden hoidosta ja alkaa selvittämään juurisyitä!
 

Yhteistyössä