V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Linkki?Eiköhän siinä kävisi päinvastoin.
Entä jos ei koe mahtuvansa siihen kapeaan "suomalaisuuteen", jota persut yrittää pelastaa?
Millaisena sä koet tämän "kapean suomalaisuuden"?Entä jos ei koe mahtuvansa siihen kapeaan "suomalaisuuteen", jota persut yrittää pelastaa?
Eikö olisi jo aika priorisoida suomalaiset?Entä jos ei koe mahtuvansa siihen kapeaan "suomalaisuuteen", jota persut yrittää pelastaa?
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Luulen että tulkintasi siitä kapeudesta on hieman virheellinen. Mutta ei kokemuksesi ole sen kummallisempi kuin jonkun persun kokemus elämästä vihervasemmistolaisessa Suomessa. Joka aamu nämä ihmiset heräävät, menevät töihin ja harrastavat, vaikka Sanna Marin, Li Andersson ja Maria Ohisalo ovatkin puikoissa ja pakkoruotsi kouluissa. Sellaista elämä on.Entä jos ei koe mahtuvansa siihen kapeaan "suomalaisuuteen", jota persut yrittää pelastaa?
Ei vaan haluaa käyttää aikansa kampanjointiin. On ihan totta mitä Purra tuossa sanoo, että valiokuntatyö ei ole mediaseksikästä. Se on juuri väärin koska valiokunnissa se oikea työ tehdään. A-studiossa ei niinkään. Puheenjohtaja joutuu olemaan jatkuvasti esillä vaalien lähestyessä ja valiokuntatyö jäisi heitteille, mikä ei ole moraalisesti oikein. Jos ei aika riitä, laitetaan puikkoihin joku jolla riittää.Väsymyksen merkkejä?
![]()
Eduskunta | Riikka Purra luopuu hallintovaliokunnan puheenjohtajuudesta
Purra uskoo, että perussuomalaisten eduskuntaryhmä päättää päättää valiokunnan uudesta puheenjohtajasta tällä viikolla.www.hs.fi
Siellähän se jutussa luki miksi Purra luopuu hallintovaliokunnan puheenjohtajuudesta, mutta kun et edes viitsi lukea linkkaamiasi juttuja...Väsymyksen merkkejä?
![]()
Eduskunta | Riikka Purra luopuu hallintovaliokunnan puheenjohtajuudesta
Purra uskoo, että perussuomalaisten eduskuntaryhmä päättää päättää valiokunnan uudesta puheenjohtajasta tällä viikolla.www.hs.fi
No, poikani on homo, häntä ei persut hyväksy. Adoptiotyttäreni on Senegalista, joten tummaihoinen. Tuli alle vuoden ikäisenä Suomeen eli on kasvanut tässä kulttuurissa ja kokee itsensä täysin suomalaiseksi, mutta koska hän on on "värivikainen", niin ei persuille kelpaa. Minä itse olen syntynyt rajan toisella puoella Venäjällä (vanhassa Karjalassa), vanhempani muutivat perheen kanssa Suomeen kun olin 3, mutta koska minulla on "venäläinen" nimi (Ivana), niin jo sen takia olen monille toisen luokan kansalainen.Luulen että tulkintasi siitä kapeudesta on hieman virheellinen. Mutta ei kokemuksesi ole sen kummallisempi kuin jonkun persun kokemus elämästä vihervasemmistolaisessa Suomessa. Joka aamu nämä ihmiset heräävät, menevät töihin ja harrastavat, vaikka Sanna Marin, Li Andersson ja Maria Ohisalo ovatkin puikoissa ja pakkoruotsi kouluissa. Sellaista elämä on.
Kiitos Persut
Linkki?
Linkki?
Siellähän se jutussa luki miksi Purra luopuu hallintovaliokunnan puheenjohtajuudesta, mutta kun et edes viitsi lukea linkkaamiasi juttuja...
No, poikani on homo, häntä ei persut hyväksy. Adoptiotyttäreni on Senegalista, joten tummaihoinen. Tuli alle vuoden ikäisenä Suomeen eli on kasvanut tässä kulttuurissa ja kokee itsensä täysin suomalaiseksi, mutta koska hän on on "värivikainen", niin ei persuille kelpaa. Minä itse olen syntynyt rajan toisella puoella Venäjällä (vanhassa Karjalassa), vanhempani muutivat perheen kanssa Suomeen kun olin 3, mutta koska minulla on "venäläinen" nimi (Ivana), niin jo sen takia olen monille toisen luokan kansalainen.
Totta kai tiedän, että ei kaikki persujen kannattajat ole rasisteja ja homofobeja, mutta kun suurin osa taitaa olla. Ja se Suomi, jota persut yrittää "pelastaa" olisi sellainen Suomi, jossa minut haluttaisiin pakottaa Venäjälle (vaikka minulla ei ole enää edes Venäjän kansalaisuutta), tyttäreni pitäisi "palata" Senegaliin, jossa hän siis ei ole edes käynyt yli 15 vuoteen, ja poikani yritettäisiin pakottaa heteroksi. Ei kiinnosta.
Aika ei riitä, rahkeet riittävät.Luin kyllä. Rahkeet eivät riitä, eikä siinä mitään, mutta ei tuollaisesta ministeriksi olisi, saati pääministeriksi.
"
Purran mukaan hallintovaliokunnan johtaminen on tällä hetkellä tavallistakin vaativampaa, sillä ”asioita on valtavasti”.
”Tämän yhdistäminen vaaleja kohti menevän puolueen johtamiseen ja puheenjohtajan muihin velvoitteisiin ei parhaalla mahdollisella tavalla enää onnistuisi”, Purra sanoo tiedotteessa.
Valitettavasti valiokunnissa tehtävä työ ei usein tunnu olevan sen paremmin lehdistön kuin äänestäjienkään mielestä kovin relevanttia. Se ei ole mediaseksikästä; se on puurtamista"
En tiennytkään, että politiikkaa tehdään sen takia, että sen pitäisi olla "mediaseksikästä".
Aika ei riitä, rahkeet riittävät.
Sun Sanna osaa yhdistää politiikan ja mediaseksikkyyden. Saas nähdä miten se onnistuu Sannalta oppositiossa.
Yksi suosituimmista persuista on Sebastian Tynkkynen, joka asuu mosambikilaisen miehen kanssa, ja sä kehtaat väittää persujen hylkivän hømoja ja mustia, vaikka kaltaisesi ihmiset ovat niitä jotka eivät hyväksy Sebua, eli siis hømoa.
En voi puhua Sebastian tynkkysen puolesta. Voin puhua vain omasta kokemuksestani ja siitä, miten poikaani ja tytärtäni on kohdeltu. Yleensä ne huutelijat ja jopa päällekäyjät perustelevat kantaansa Suomi suomalaisille ajattelulla. En toki ole käynyt heidän poliittisia mielipiteitään kysymässä, joten ehkä eivät olekaan persuja. Mielikuva on silti minulla se, että persut eivät hyväksy tummaihoisia tai homoja Suomeen. Saa yrittää muuttaa minun mielipiteeni.Yksi suosituimmista persuista on Sebastian Tynkkynen, joka asuu mosambikilaisen miehen kanssa, ja sä kehtaat väittää persujen hylkivän hømoja ja mustia, vaikka kaltaisesi ihmiset ovat niitä jotka eivät hyväksy Sebua, eli siis hømoa.
Mielikuva on silti minulla se, että persut eivät hyväksy tummaihoisia tai homoja Suomeen. Saa yrittää muuttaa minun mielipiteeni.
Syytät ihmisiä persuiksi, vaikka et edes tiedä ovatko he persuja. Olet ennakkoluulojesi vanki.En voi puhua Sebastian tynkkysen puolesta. Voin puhua vain omasta kokemuksestani ja siitä, miten poikaani ja tytärtäni on kohdeltu. Yleensä ne huutelijat ja jopa päällekäyjät perustelevat kantaansa Suomi suomalaisille ajattelulla. En toki ole käynyt heidän poliittisia mielipiteitään kysymässä, joten ehkä eivät olekaan persuja. Mielikuva on silti minulla se, että persut eivät hyväksy tummaihoisia tai homoja Suomeen. Saa yrittää muuttaa minun mielipiteeni.
Ei pidä yleistää. Jos yksi ihminen hyväksyy tummaihoiset, niin hyväksyykö kaikki muutkin? Älä vähättele minun kokemuksiani.Sebu on esimerkkinä että olet väärässä. Ei me sille mitään voida ettet sinä ymmärrä tosiasioita