V
vierailija
Vieras
Sanokaa minun sanoneeni, mutta tässä on Ukrainan sodan tulevaisuus: Hirveitä tappioita molemmille osapuolille. Sota on asemasotaa seuraavat 2 vuotta. Ei merkittäviä aluemuutoksia. Lopulta kun Trump nousee takaisin valtaan, hän katkaisee tukihanat Ukrainalle. SItten Ukraina tajuaa, että ei voi voittaa sotaa. Lopulta tulee Trumpin välittämänä rauha. Venäjä saa pitää ne alueet mitä lähti tavoittelemaan: Eli Luhansk, Donbass (ja luonnollisesti Krim).
Trumpin pitöis saada tästä Nobelin rauhanpalkinto, mutta sitä hän ei saa, arvaatte kyllä miksi. Liberaalihörhät eivät voi myäntää olleensa väärässä.
Maailmantalous alkaa 2025 nopeasti elpyä kun sota loppuu, ilmastohuuhaalle pistetään stoppi ja myös woketukset laitetaan aisoihin.
Mut nyt tulee 2-3 vuotta tosi vaikeaa.
Sanokaa minun sanoneeni, olen PeNAZ
Trumpin pitöis saada tästä Nobelin rauhanpalkinto, mutta sitä hän ei saa, arvaatte kyllä miksi. Liberaalihörhät eivät voi myäntää olleensa väärässä.
Maailmantalous alkaa 2025 nopeasti elpyä kun sota loppuu, ilmastohuuhaalle pistetään stoppi ja myös woketukset laitetaan aisoihin.
Mut nyt tulee 2-3 vuotta tosi vaikeaa.
Sanokaa minun sanoneeni, olen PeNAZ