V
vierailija
Vieras
Eihän se nyt ilman jää, mut ei saa niin usein kuin haluaisi.Normaalia biologiaa. Miehet mielelläön katselevat ja haaveilevat synnytysikäisistä naisista.
Mutta, eikö ole itsekästä jättää vaimo ilman?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän se nyt ilman jää, mut ei saa niin usein kuin haluaisi.Normaalia biologiaa. Miehet mielelläön katselevat ja haaveilevat synnytysikäisistä naisista.
Mutta, eikö ole itsekästä jättää vaimo ilman?
Skarppaa vähän, tsemppiä!Eihän se nyt ilman jää, mut ei saa niin usein kuin haluaisi.
Varmasti ja ei se ole minulta pois.Pihtari. Kyllä vaimosi varmaan saa seuraa muualtakin
Taitaa olla kyvykkyysongelma kun et syty enää, olen sinua reilusti vanhempi mies ja kyllä panettaa kokoajanOma vaimo naisi vaikka joka päivä, mut itse ei enää jaksa samalla tavalla innostua nelikymppisestä, ikävuodet näkyy jo ulkonäössä, mutta 18-kesänen Sonja ois kyl unelma.
Sonjan kanssa skarppaisin. Tietääkö kukaan Sonjan yhteystietoja?Skarppaa vähän, tsemppiä!
Sulla on saanto-ongelma.Taitaa olla kyvykkyysongelma kun et syty enää, olen sinua reilusti vanhempi mies ja kyllä panettaa kokoajan
Eihän se enää tee noita hommia. Etkö osaa lukea. Eikä ole enää edes 18Sonjan kanssa skarppaisin. Tietääkö kukaan Sonjan yhteystietoja?
Noh, ei kukaan varmaankaan kykene kvantitatiiviseksi.Sulla on saanto-ongelma.
Ei viitsittäisi pilata ”setiksen” unelmia!Eihän se enää tee noita hommia. Etkö osaa lukea. Eikä ole enää edes 18
Sonja tekee sopivasta summasta rahaa ihan mitä vain.Eihän se enää tee noita hommia. Etkö osaa lukea. Eikä ole enää edes 18
Se luetunymmärtäminen?Sonja tekee sopivasta summasta rahaa ihan mitä vain.
Aina saan kun tapaan mielitiettyni, olen siis sinkkuSulla on saanto-ongelma.
Mihin hukkasit sen?Se luetunymmärtäminen?
Sinkut ovat jakojäännöksiä.Aina saan kun tapaan mielitiettyni, olen siis sinkku
?Sonjan kanssa skarppaisin. Tietääkö kukaan Sonjan yhteystietoja?