Olet ihana posliini!Ladysheiverillä, kaikki pois ja päivittäin jo 25 vuoden ajan.
Olet ihana posliini!
Kyllä pullea posliini pimppi on ihana.2Olet ihana posliini!
Kiitorata on on tosi seksikäs, jokapäiväinen strimmaus pitää selkeät rajat. Uimahallin saunassa tulenkyllä huomioiduksi selkeästä hyvin hoidetusta kiitoradasta ja isoista kiinteistä D kupin rinnoista, kukaan ei koskaan ole ääneen sanonut mitään, mutta katseet puhuvat enemmän kuin sanat.Ladysheiverillä, kaikki pois ja päivittäin jo 25 vuoden ajan.
Toivottavasti monet naiset ja miehet trimmaisivat karvojaan ja näin pitäisivät elimensä huoliteltuna ja siistinä. Ei sitten tarvitsisi ihmetellä kiitoratoja uimahalleissa.Kiitorata on on tosi seksikäs, jokapäiväinen strimmaus pitää selkeät rajat. Uimahallin saunassa tulenkyllä huomioiduksi selkeästä hyvin hoidetusta kiitoradasta ja isoista kiinteistä D kupin rinnoista, kukaan ei koskaan ole ääneen sanonut mitään, mutta katseet puhuvat enemmän kuin sanat.
Ladysheiverillä, kaikki pois ja päivittäin jo 25 vuoden ajan.
Kiitorata on on tosi seksikäs, jokapäiväinen strimmaus pitää selkeät rajat. Uimahallin saunassa tulenkyllä huomioiduksi selkeästä hyvin hoidetusta kiitoradasta ja isoista kiinteistä D kupin rinnoista, kukaan ei koskaan ole ääneen sanonut mitään, mutta katseet puhuvat enemmän kuin sanat.
En tiedä moniko sheivaa pallinsa ja pimppinsä posliiniksi, mutta olisi herkullista jos kotona huomaisin, että on pimpin kumpuun ilmestynyt kiitorrata, melko varmaan aiheuttasi voimakkaan erektion, kun isot rinnat olisi jo valmiina. Kerran olin sheivannu pallit ja peniksen tarkemman jälkeen ei karvan karvaa, kun eräs mis ystäväni pyysi saunomaan, onneksi saunakutsu jostain syystä peruuntui, olin hyvilläni asiasta, kun ajattelin, että nesittäjä ei välttämättä olisi ymmärtänyt minun posliinia. Kotona ihailisin kyllä ilmestynyttä kiitorataa, ehdotan laittakaa kiitorata käyttöön.Toivottavasti monet naiset ja miehet trimmaisivat karvojaan ja näin pitäisivät elimensä huoliteltuna ja siistinä. Ei sitten tarvitsisi ihmetellä kiitoratoja uimahalleissa.
Kiitorata on sporttinen ja seksikäs pullean kumpuni päällä ja hyvänä tavaramerkkinä.Miten sheivaat, posliini , pikinirajat vai kiitorata ja kuinka usein?
Haluaisin meilläkin nähdä tälläisen avaramerkin.Kiitorata on sporttinen ja seksikäs pullean kumpuni päällä ja hyvänä tavaramerkkinä.