Tiukka pillu

• Viestiketjun aloittaja Tiukan mies
  • Ensimmäinen viesti
Tiukan mies
Monet poikaset vannovat tiukan pillun nimeen, koska eivät ole koskaan joutuneet sellaisen kanssa tuskailemaan. Itse olen tuskaillut useamman vuoden tiukkaakin tiukemman naisen kanssa.

Miettikääs vielä kaksi kertaa onko se OIKEASTI TIUKKA pillu sittenkään niin kiva juttu:
- liukuvoidetta pitää sotkea
- yhdynnän aloittaminen on hidasta, koska vehjettä pitää keplotella sisään
- miestä sattuu
- naista sattuu
- mies meinaa tulla joka työnnöllä, ei voi "ryskyttää"
- kondomi repeää helposti
- vehkeen lipsahtaessa pois alkaa taas keplottelu mihin menee aikaa
- naisen sisälle pääsee vain lähetyssaarnaaja-asennossa, muissa asennoissa liian tiukka
- jos nainen jännittää vähänkään esim. sattumisen jälkeen, sisälle ei pääsee

Kyllä minun mielestä norminainen on paras.

________
Eikös se niin ole, että jos suomimiehellä on kerran ollut joku humalanhuurteinen kokemus jostain epätavallisen tiukasta naisesta niin sitten kaikkia muita naisia sen jälkeen suomimies pitää ja ehkä haukkuukin väljiksi?

...laittaa
Eikös se niin ole, että jos suomimiehellä on kerran ollut joku humalanhuurteinen kokemus jostain epätavallisen tiukasta naisesta niin sitten kaikkia muita naisia sen jälkeen suomimies pitää ja ehkä haukkuukin väljiksi?

Heh! :D Jos kyseessä on oikeasti tiukka alapää, sinne on turha yrittää kännissä. Seisokin pitää olla 100-prosenttisen kova ja miehen ja naisen tarkkana. Kännissä tämä ei onnistu. Tietysti naisen pitää olla kiihottunut, märkä ja voideltu.

Viimeksi muokattu:
Kilsoja kertynyt
Monet poikaset vannovat tiukan pillun nimeen, koska eivät ole koskaan joutuneet sellaisen kanssa tuskailemaan. Itse olen tuskaillut useamman vuoden tiukkaakin tiukemman naisen kanssa.

Miettikääs vielä kaksi kertaa onko se OIKEASTI TIUKKA pillu sittenkään niin kiva juttu:
- miestä sattuu
- naista sattuu
- naisen sisälle pääsee vain lähetyssaarnaaja-asennossa, muissa asennoissa liian tiukka

Liukuvoiteet on suunniteltu ihan norminaisille jatkuvaan käyttöön helpottamaan yhdynnän aloitusta, sillä oman liukasteen eritys saattaa vähentyä hetkellisesti monestakin syystä. Yllä kuvatut ongelmat poistuu kaikki hyvän liukkarin avulla, joten kaikki pillut kunniaan :)

Tämä menee nyt hiukan mainonnan puolelle mutta pidä aina saatavilla vaikka oheista:
Aquaglide - liukuvoide

Viimeksi muokattu:
Sisäänpääsy
Liukuvoiteet on suunniteltu ihan norminaisille jatkuvaan käyttöön helpottamaan yhdynnän aloitusta, sillä oman liukasteen eritys saattaa vähentyä hetkellisesti monestakin syystä. Yllä kuvatut ongelmat poistuu kaikki hyvän liukkarin avulla, joten kaikki pillut kunniaan :)

Tämä menee nyt hiukan mainonnan puolelle mutta pidä aina saatavilla vaikka oheista:
Aquaglide - liukuvoide
Vieläkö joku tosiaan käyttää noita Eri Keeperiksi muttuvia mömmöjä! Hyi helkkari, luulin sotkuisten liisterien jääneen 80-luvulle.

Ceridal Intimehän on ollut tunnetusti se paras liukaste, koska ei kuivu eikä muutu liimaksi.

Viimeksi muokattu:
Niina93

- miestä sattuu
- naista sattuu

No itse kyllä olen täysin norminainen vaikka pillu on tiukka. itsellä on tosi tiukka, joten se kyllä vaatii aina liukkaria että saa sisään ja kortsun kans on hankala kun se sisääntyöntö vaiheessa usein repee.

Viimeksi muokattu:
K. Westerlund
Pistää vähän mietityttämään tämä tiukkuuskeskustelu. Emätin on toisaalta niin joustava, että siitä mahtuu vauvan pää ja hartiatkin ulos (eli miksei sisäänkin sitten). Toisaalta taas emätintä ympyröi niin vahva lihaksisto, ettei sinne saa kynääkään kunnolla uppoamaan, jos nainen näitä lihaksia puristaa.

Se, että pitää käyttää liukuvoidetta, kielii siitä mahdollisuudesta, ettei nainen ole fysiologisesti valmis yhdyntään. Jos hän on luonnollisen kiihottunut, hänen limanerityksensä on yleensä riittävä kostuttamaan käytävän niin, että penetraatio onnistuu. Kuivaan emättimeen ei ainakaan ilman kipua ja vaivaa saa kalua sisään, eikä kondomi tilannetta yleensä ainakaan paranna, siinä olevasta mahdollisesta liukkarista huolimatta, sillä se on luonteeltaan kuitenkin kuminnihkeä kuivaa ihoa vasten. Kondomien repeytyminen sisään työnnettäessä viittaisi myös tähän kuivuuteen.

Emättimen kuivuus johtuu (ellei elimellisestä viasta tai iästä) usein siitä, ettei nainen ole ehtinyt kiihottua tarpeeksi, mutta voi myös olla alitajuisten pelkojen merkki (kts. seuraava kohta).

Jos emätin on todella niin tiukka, ettei sisälle tahdo päästä, voi kyseessä olla vaginismi, vaginan lihasten kramppitila. Vaginan lihakset ovat silloin siis jännittyneet enemmän tai vähemmän naisen tietoisen hallinnasta riippumattomista syistä. Alitajuinen pelko (esim. penetraatiokivun tai vaikkapa raskauden pelko) on yleinen syy tähän kuten emättimen kuivuuteenkin. Hän ei välttämättä itse tiedosta tätä jännitystilaa, eikä itse aina pysty rentouttamaan näitä sinänsä tahdonalaisia lihaksia.

Nämä melko yleiset vaivat ovat tavallaan fysiologinen vastine miehen erektio-ongelmiin. Liukkari helpottaa, muttei poista taustalla mahdollisesti löytyvää henkistä syytä. Ellei kyseessä ole miehen hosuminen, pelon toteaminen ja hoitaminen ymmärtäväisyydellä ja kärsivällisyydellä (aivan kuten miehenkin impotenssissa) saattaa voida olla tarpeen.

Tiukkuus saattaa siis lopulta olla korvien välissä.

vierailija
No tuskin miestä sattuu jos naisel on tiukka. Eipä oo ennen tullu kuultua tollasta. Ainaki mitä oon kuullu ni tiukka ol parempi ku löysä. Ja itsehän olen treenannut sitä salaa myös salilla.

vierailija
No tuskin miestä sattuu jos naisel on tiukka. Eipä oo ennen tullu kuultua tollasta. Ainaki mitä oon kuullu ni tiukka ol parempi ku löysä. Ja itsehän olen treenannut sitä salaa myös salilla.
En ole alkuperäinen kirjoittaja. Mutta, kyllä miehenkin värkissä tunto on ja jos esim nainen ei ole tarpeeksi kostea, kyllä se hankaa ikävästi.

Iän myötä on tullut liukuvoiteiden käyttö jo tutuksi. Nuorempana vaimo kostui herkästi ja nykyisin tarvitsee enemmän aikaa siihen, mutta välillä tarvii pikaista.

vierailija
Tuo mikä aloituksessa kuvattu tilanne muka ns tiukasta on yksi kerta tuhannesta.
Jos on tosiaan kokematon 18 kesäinen tyttö ja sairastaa vielä (en muista nimeä mutta pieni elin kuuluu tähän)
Ja on oikeasti 20centtinen jorma sinne uppoamassa. Niin tottakait se on verta hikeä ja kyyneleitä.

Mutta muuten itse asiaan, mun mielestä paras pillu löytyy synnyttäneeltä (mieluusti usean kerran).

• Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä