Tampereen suunnitelma: kaksi tuntia sähköt poikki ja neljän tunnin kuluttua sama uudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluan olla sun kanssa.
En mä ala parisuhteeseen. Jos alan niin miehessä pitää olla melko tarkkaan ne ominaisuudet joita vaadin. Arvot täytyy olla samansuuntaiset. Itse olen aito suvakki, mutta feikkisuvakit harvoin hyväksyvät muita mielipiteitä, eli erimielisyyksiä siitä tulisi.

Vihdoin olen tässä muutaman vuoden saanut olla ilman parisuhdetta.
Olen passaajaluonne ja huolehtija, en tajunnutkaan miten paljon käytin energiaa miehen palvomiseen. :D
No ei nyt sentään, ihanaa se oli, ja nautin kun mies voi hyvin minun(kin) ansiosta, mutta kyllä tämä itsenäistyminenkin on kokemisen ihan arvoinen juttu!💪😍👍

En mä ala parisuhteeseen. Jos alan niin miehessä pitää olla melko tarkkaan ne ominaisuudet joita vaadin. Arvot täytyy olla samansuuntaiset. Itse olen aito suvakki, mutta feikkisuvakit harvoin hyväksyvät muita mielipiteitä, eli erimielisyyksiä siitä tulisi.

Vihdoin olen tässä muutaman vuoden saanut olla ilman parisuhdetta.
Olen passaajaluonne ja huolehtija, en tajunnutkaan miten paljon käytin energiaa miehen palvomiseen. :D
No ei nyt sentään, ihanaa se oli, ja nautin kun mies voi hyvin minun(kin) ansiosta, mutta kyllä tämä itsenäistyminenkin on kokemisen ihan arvoinen juttu!💪😍👍
Entä joku FWB-juttu?

:ROFL: Kyllä sä olet pihalla. Mutta ei siinä mitään. Kehitysmaiden puolesta vedon lyöminen on aina ollut se oikea strategia. (y)
Se on ihan mahdollinen uhka.
Uhkana on myös se, että käytetään ydinaseita…
Mielestäni normaalit ihmiset liputtavat diplomatian puolesta, eivät he halua sotaa. Eivätkä varsinkaan eskaloi sotaa. Ihan normaalit kansalaiset ovat niitä kärsijöitä tässä, se on hyvä muistaa.

Konfliktien ennaltaehkäisyyn tulisi olla vahvempia strategioita ja protokollia. Suurvaltoja ei pitäisi olla vaan valta tulisi hajauttaa.

Teen nyt poikkeuksen kertoessani, että en hyväksy mitään tappamista tai tue Putinia Ukrainan tapahtumissa. En myöskään tue Usan nukketeatteria Ukrainassa. Observoin ihan puolueettomasti.

Venäjä liittoutuu vahvemmin idän kanssa joten eiköhän ne maailman enemmistönä pärjää pakotteista huolimatta. Itä liittoutuu myös sotilaallisesti: Venäjä harjoittelee muun muassa Kiinan kanssa.
Venäjä on moninapaisen maailman kannalla, Usa taas haluaa olla yksinvaltias levittäen moraalitonta moskaa minkä kerkiää. Josta päästäänkin ideologia asioihin, mistä varmaan olemmekin enempi samoilla linjoilla - ideologia kuuluu vahvana tähän samaan pakettiin. Apropoo, jopa Japania on onnistuttu saastuttamaan LGBT/Woke/BLM/asylum setti jne. humpuukeilla joiden rakenteissa moraalittomuus on hyve. Selvennän vielä: tekopyhästi vaaditaan suvaitsevaisuutta, mutta ei itse suvaita mitään. Jo vastakkainen mielipide on näiden ideologian edustajille erittäin paljon liikaa. Jopa korkean moraalin Japania tämä on koskettanut ikävästi. Tuo kummallinen ideologia saa yllättävän helposti jalansijaa ja jyrää saaden kummallisesti etuja, ylitse muiden.

Venäjä kannattaa moninapaista maailmaa, Usa haluaa hallita koko palettia. Molemmissa maissa on hyvää ja huonoa.

Otin esimerkkinä tuossa noita maita mihin Usa/Nato on hyökännyt. Usa on hyökännyt itseasiassa niin moneen maahan, että en jaksa luetella. Lista kyllä löytyy jos kiinnostusta riittää tsekata.

Puolueettomana puskurimaana olimme etuna kaikille, myös itsellemme.
Lisäksi, toimemme ovat tällä hetkellä perustuslain vastaisia. Ja kansainvälisten lakien vastaisia.

Diplomatia on kuollut - kauan eläköön diplomatia.
Vastaan vasta nyt tähän.

Joo, moninapaisuus ois hyvä. Mutta se toinen napa ei saa olla mikään Venäjän kaltainen: ihmisoikeuksia poljetaan, sananvapaus 0, ja (sori) kulttuuri on laiskaa, epärehellistä ja viinaanmenevää.
Lyödään siihen vielä muut hermannit eli Kiina ja P-Korea, niin siinä on einsteinit vauhdissa.

Venäjä on ortodoksinen, joo, mutta oletko tietoinen, että Putin on tehnyt muiden kristillisten seurakuntien työn aika hankalaksi. Ja jo ennen häntä piti suomalaisten uskovien salakuljettaa Raamattuja nimellisesti kristilliselle Venäjälle ja Neuvostoliittoon - voitko kuvitella?

Mä vihaan wokea. Mutta milloin on esim. hyvin liberaali Hollanti kieltänyt Raamattujen viennin sinne?

Liberaali yhteiskunta on ärsyttävä, koska siinä sallitaan kaikkien kukkien kukkiminen. Mutta se on vaan kilpailuasetelma meille kristityille ja Jeesukselle: riittääkö kristittyjen sanoma peittoamaan esim.itämaisten uskontojen, tai vaikka parinvaihtobileiden houkutuksen?

Lisäksi ortodoksisuus kristinuskon haarana...no. On se parempi kuin ateismi, mutta sanon että Verovirastossakin on eläväisempää. :) En halua haukkua, ortodoksit on symppiksiä, mutta rehellisesti sanon näin.

Ois kiva jos Usaa ja Eurooppaa olisi haastamassa "toisena napana" kuitenkin avoin, reilu, rehti maailmanvalta eikä mikään pyllynreikä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä