Mites kokoomuksen sisäministerin biletys, ei nostetty älämölöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me kritisoidaan aiheesta.

Sä kritisoit meitä kauniisti "ilkeiksi mätäpaiseiksi" ja "törkykirjoittajiksi", mutta et älähdä, kun porvareita kritisoidaan. Silloin ei kukaan kritisoija ole sun mielestä ilkeä mätäpaise.

Ota ees joskus ne punaviherlasit pois päästä, ne kasvaa sun ihoon kiinni.

Ole ees joskus tasapuolinen ja objektiivinen.
Kuuntelepas kuka puhuu.

Marinin ongelma on siinä, että sen koko julkisuuskuva on festareita, bileitä, festareita, dokaamista, saunailtaa tyttöjen kanssa, dokaamista, festareita, bileitä... Risikolla ei tainnut olla ihan noin? Ei tainnut olla ig täynnä kuvia festarilookista, bilelookista, festarilookista, dokauslookista. Ei hillunut pintaliitäjien kanssa osana jauhojengiä.

Nostettiinko Marinin ekoista festareista kohu? Nostettiinko toisista? Nostettiinko kolmansista? Ei, ei, ei. Nostettiin sitten kun kuppi meni nurin. Kansalla kuvaannollisesti ja Marinilla konkreettisesti. Jossain vaiheessa se raja tulee vastaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Totta vain jauhojengistä huutaminen
Ai sekö vain totta? :D

c61a4921b74e2e91-480.jpg

Marinin ongelma on siinä, että sen koko julkisuuskuva on festareita, bileitä, festareita, dokaamista, saunailtaa tyttöjen kanssa, dokaamista, festareita, bileitä... Risikolla ei tainnut olla ihan noin? Ei tainnut olla ig täynnä kuvia festarilookista, bilelookista, festarilookista, dokauslookista. Ei hillunut pintaliitäjien kanssa osana jauhojengiä.

Nostettiinko Marinin ekoista festareista kohu? Nostettiinko toisista? Nostettiinko kolmansista? Ei, ei, ei. Nostettiin sitten kun kuppi meni nurin. Kansalla kuvaannollisesti ja Marinilla konkreettisesti. Jossain vaiheessa se raja tulee vastaan.
Noin käy kun luet vain Seiskaa ja muutakin roskaa. Sanavarastosi köyhtyy ja et näe missään mitään hyvää.

Mutta....Sannahan vain haluaa että elämässä on " iloa, valoa ja hauskuutta!"

424855bdb260c8f8-480.jpg

Kieltämättä mulla oli haastetta eilen kun linkitit mut johonki ketjuun, jossa oli jo valmiiks Alepa-täti, ja sit itse olit lätkässy blondin tsainan kuvan.

...Olkoonkin niin että sun kans oon poliittisesti lähempänä kuin mitä oon Alepan kans, mut koita nyt hyvä mies tehdä sit tästä meidän yhteistyöstä/koalitiosta ees vähän helepompaa ja lakkaa nyt jo laittamasta niitä suttur*iden kuvia.
Onneksi sinulla ja Alepa-tädillä = Eläke-Annalla ei ole muuta yhteistä kuin tuo allergia naisia esittäville kuville. :giggle:

Tuo "sutturaksi" kutsumasi aasialaisnainen oli nimetään Gaeul (Kim Ga Eul = 김가을)
Fanikamerakuvaa

Viimeksi muokattu:
Oliko hän töissä?

Oliko huumediilereitä porukassa ja huudettiinko Jauhojengiä?

Antoiko vieraiden miesten lääppiä?

En mä ihmettelis kepustakaan, etteikö tuollaista harrastateta myös heidän porukoissaan ja porvareissa.
Mut Sanna suht varmuudella kärähti.

Tämä on jo moneen kertaan todettu, että pm ei ollut töissä ja että se "jauhojengi"-termi oli lähtöisin Ylilaudan törkyjengin juonittelusta. Sulla vissiin mennyt ohi tämä? Oletko kenties ollut harrastamassa taas haureutta pitäjän papin kanssa niin et ehtinyt perehtyä asiaan?

Mun puolisolle tuli tässä juuri vastaan asiakaspalvelutehtävissä rouva, joka epäili, osaako puolisoni työnsä, kun niin monesti on tullut sanomista, oli kuulemma kamala suustaan, sadatteli ja sätti ihmisiä. Lopulta oli tyytyväinen saamaansa palveluun ja kaivoi kortin, jonka antoi puolisolleni. Siinä luki "Jumala rakastaa sinua" ja hymy päälle.

Tuli ihan Echo mieleen. Semmosia ne on ne uskovaiset. Puhtaat pulmuset.

Et huomaa tapauksissa mitään eroja? Kaatuneista kumpikaan ei ollut pm, tapauksesta ei ole videota ja kansainvälinen lehdistökään ei kiinnostunut ja mitä näitä nyt on. Kukaan ei voi sanoa miten kännissä tai kännitön kukakin todellisuudessa on ollut, kun on vain yksi still-kuva. Kai ymmärrät, että ne kännivideot on todellisuudessa se juttu? Vähänpä tunnut politiikkaa ymmärtävän.

• Tykkää
Reactions: Echo