Sanna Marinin kohdalla keskusteluissa naisvihaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissmett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissmett

Tunnettu jäsen
13.11.2016
1 468
428
83
”Marin- ja Loiri-keskustelut osoittavat, että meillä Suomessa vuonna 2022 eivät vieläkään kaikki osaa nähdä pääministeriä pääministerinä ja taiteilijaa taiteilijana. Vaikka juuri siihen meidän pitäisi pyrkiä. Julkisten tehtävien osalta sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä, ei uran huippuhetkillä, ei sen aallonpohjassa, eikä sillä välillä.
Jokainen Marin-tapauksessa naiskorttia heilutteleva ei ehkä näe, että tulee tehneeksi itse asiassa tasa-arvolle hallaa. Sillä kaikkien meidän osaltamme ratkaisevaa tulisi olla vain se, mitä me teemme – ei se, millaiseksi me olemme sattuneet syntymään.”

En todellakaan voi hyväksyä sitä, että pääministerin kunnioitettava rooli nakellaan sepeliksi asfaltille ja hyväksytään lähinnä some-influensserin roolilta vaikuttava suoritus sen sijaan.

• Tykkää
Reactions: m1es ja AivanSama
On oikeasti hassua, miten tämä asia kääneetään naisvihaksi. Monelta jää tyystin huomaamatta, että jos pääministeri olisi mies, hän olisi joutunut eroamaan aika päiviä sitten.

Monet myös vertaavat Marinia omaan asemaansa ja jättävät täysin huomiotta, että kyseinen tyyppi hoitaa pääministerin tehtävää. Marin ei ole verrattavissa veroviraston toimistosihteeriin.
Enkä tosiaan ymmärrä sitäkään, että Marinin ryyppyreissuja verrataan 70- luvulla vallalla olleen politikon edesottamuksiin. Kukaan ei varmasti halua palata 70- luvun normeihin, joten tuskin Marinin biletempauksia voi perustella sillä, että 70- luvullakin tehtiin näin.

Marin oli työajalla dokaamassa baarissa, kuljetti bilekavereitaan veronmaksajien maksamalla kyydillä, antoi kuvata ja julkaista itsestään eriskummallisia videoita ja oli hämillään sen jölkeen siitä, että videot päätyivät julkisuuteen.
Lisäksi hän valehteli useaan otteeseen ja täysin tietoisesti medialle edesottamuksistaan. Onneksi hän muisti aina sanoa lauseen alkuun "minun mielestäni", jolloin kyse oli vain hänen mielipiteestään eikä faktojen vääristelystä. Minun mielestäni minua ei suudeltu kaulalle. Minun mielestäni viedeolla ei huudettu jauhojengi. Mutta sensijaan hän kyllä huomasi ojentaa lehdistöä siitä, että lehdistö kertoi hänen kömpineen kotiin, koska hän ei todellakaan kömpinyt kotiin, vaan hän käveli ihan omin jaloin autosta kotiinsa. Hän ei kuitenkaan "omasta mielstään" kävellyt.

• Tykkää
Reactions: m1es
Ehkä Sannan kehoon tai vaatteisiin pitää asentaa valvontakamerat ja drone kuvaamaan joka kulmasta.
Kannattaa lukea Ylen analyysi miten media media onnistui uutisoinnissa.
Laukalle mentiin monessa jutussa.
Tämä palsta ei edusta keskivertoa kansasta. Minä ja moni muu ei olla arkalasta kotoisin.
Ruben Stillerin jutut Ylen podcastissa ihmetyttivät. Hän alkaa olla eläkkeelle siirtymisvaiheessa. Ikääntyneillä toimittajilla on liikaa menneisyyden painolastia
aivojensa kovalevyillä. Hauska mies, mutta nyt hänestä paljastui pikkusieluisen piirteitä.
Otsikon alkuperäiseen aiheeseen vastaan näin.
Media ei lietsonut naisvihaa. Tämä palsta kyllä.
Muita foorumeita en ole seurannut.

Ehkä Sannan kehoon tai vaatteisiin pitää asentaa valvontakamerat ja drone kuvaamaan joka kulmasta.
Kannattaa lukea Ylen analyysi miten media media onnistui uutisoinnissa.
Laukalle mentiin monessa jutussa.
Tämä palsta ei edusta keskivertoa kansasta. Minä ja moni muu ei olla arkalasta kotoisin.
Ruben Stillerin jutut Ylen podcastissa ihmetyttivät. Hän alkaa olla eläkkeelle siirtymisvaiheessa. Ikääntyneillä toimittajilla on liikaa menneisyyden painolastia
aivojensa kovalevyillä. Hauska mies, mutta nyt hänestä paljastui pikkusieluisen piirteitä.
Otsikon alkuperäiseen aiheeseen vastaan näin.
Media ei lietsonut naisvihaa. Tämä palsta kyllä.
Muita foorumeita en ole seurannut.
Eipä minulla ole mitään uutta lisättävää vanhaan viestiini.
Naisviha jyllää edelleen tällä palstalla.
Ehkä Sanna joskus kutsuu tämän palstan pahimmat irvailijat
kylään Kesärantaan.
Minä tulen mielelläni vierailemaan jossain positiivisemmassa seurueessa.

Ulla jauhottaa Sanna-fanaatikot.

Ullan pitäisi lähteä mukaan politiikkaan. Hänestä tulisi erinomainen pääministeri.

Jauhottaminen ei ole pääministerin merkittävin taito.

Persuporukka arvostaa kovin sellaisia ihmisiä, jotka ovat taitavia piikittelemään, kritisoimaan, servaamaan, jauhottamaan. Eli näitä rikkovan pelin taitajia.

Se on aika paljon helpompaa olla tuollaisessa roolissa kuin oikeesti johtaa.

Jauhottajajengi?

Yhteistyössä