Pääministeri Sanna kuvittelee olevansa vielä teinityttönen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja mä oon 3 vuotta lukenu Sannan teiniangstista.
Sannan itsensä mainitseman ja mainostamaa? Vai muiden besserwissereiden jotka ylentävät itsensä moiseen? Helppo alentua huuteluihin. Kuitenkin loppujen lopuksi Marin on hoitanut pm-paikkansa hyvin. Nuoresta iästään huolimatta. Jos ei olisi, niin kyllä siihen olisi suoremmin jo puututtu. Ylemmältä taholta.
 
Mutta teille pohjois-korealaisille sensuroijille:

Jos olisi vapaa maailma jota te haikailette, niin keskustelu menisi palstalla näin:

-Joku feministi: Sanna on naiseuden perikuva, voimakas ja moderni, ehdoton esikuva, parhautta
-joku lähmäke äijä: "Panisin...kiinteä liha, nam".
-joku persu/porvari: Sanna hassaa rahat kaikkeen, Suomi velkaantuu, huono pm
-Echo: "Sanna on teinimäinen mainstream, ei omaa persoonaa, on osaltaan muiden joukossa edistämässä tapojen turmelusta ja rappiota".


.....niin jokainen noista mielipiteistä olisi yhtä arvokas. Koska su_vaitsevainen yhteiskunta hyväksyy myös eri tavalla ajattelevat? Jos nyt ei väkivaltaan yllytä.

Mut miks vain mun pitää sivukaupalla selostaa, miksi ekalla sivulla kirjoitin niinkuin kirjoitin?
 
vierailija
-Echo: "Sanna on teinimäinen mainstream, ei omaa persoonaa, on osaltaan muiden joukossa edistämässä tapojen turmelusta ja rappiota".
Voi venäjä sentään... ei omaa persoonaa? Mitä hittoa sä taas horiset? Ja mitä rappiota ja turmelusta? Kun käy festareilla? Mikset sinä istu nyt kirkossa ja lirkuttelemassa papille, miten paljon hyvää olet tälläkin viikolla tehnyt? Muista mainita myös rehellisesti nettikirjoittelusi.
 
vierailija
Ai ai pappeja tissuttelemassa..

 
Ai ai pappeja tissuttelemassa..

Juu, ei ole oikein tuokaan. Mutta luterilainen kirkko on rappiolla muutenki.
 
Mutta teille pohjois-korealaisille sensuroijille:

Jos olisi vapaa maailma jota te haikailette, niin keskustelu menisi palstalla näin:

-Joku feministi: Sanna on naiseuden perikuva, voimakas ja moderni, ehdoton esikuva, parhautta
-joku lähmäke äijä: "Panisin...kiinteä liha, nam".
-joku persu/porvari: Sanna hassaa rahat kaikkeen, Suomi velkaantuu, huono pm
-Echo: "Sanna on teinimäinen mainstream, ei omaa persoonaa, on osaltaan muiden joukossa edistämässä tapojen turmelusta ja rappiota".


.....niin jokainen noista mielipiteistä olisi yhtä arvokas. Koska su_vaitsevainen yhteiskunta hyväksyy myös eri tavalla ajattelevat? Jos nyt ei väkivaltaan yllytä.

Mut miks vain mun pitää sivukaupalla selostaa, miksi ekalla sivulla kirjoitin niinkuin kirjoitin?
Mutta kuten toivon että sana OLISI vapaa, niin olen jättäny mielipiteeni jo ekalla sivulla, ja toivon että keskustelu jatkuu siitäkin huolimatta.
En jaksa olla aina se, jonka sanomisia räävitään.

Porvarit haukkuu demaripoliitikoita, demarit haukkuu porvareita/persuja, jne.....ja nimeltä.

Kyllä maailmaan sanaa mahtuu. Mutta mä häippäsen tästä ketjusta.

Toivon että saan jättää mielipiteeni joskus ihan mielipiteenä, ilman 5 sivun selvityspyyntöä.

Kehukaa Sannaa niin paljon kuin haluatte, antakaa palaa, mutta koittakaa ymmärtää että on ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla -ja heillä on oikeus MYÖS mielipiteensä tuomiseen :)
 
vierailija
Mutta teille pohjois-korealaisille sensuroijille:

Jos olisi vapaa maailma jota te haikailette, niin keskustelu menisi palstalla näin:

-Joku feministi: Sanna on naiseuden perikuva, voimakas ja moderni, ehdoton esikuva, parhautta
-joku lähmäke äijä: "Panisin...kiinteä liha, nam".
-joku persu/porvari: Sanna hassaa rahat kaikkeen, Suomi velkaantuu, huono pm
-Echo: "Sanna on teinimäinen mainstream, ei omaa persoonaa, on osaltaan muiden joukossa edistämässä tapojen turmelusta ja rappiota".


.....niin jokainen noista mielipiteistä olisi yhtä arvokas. Koska su_vaitsevainen yhteiskunta hyväksyy myös eri tavalla ajattelevat? Jos nyt ei väkivaltaan yllytä.

Mut miks vain mun pitää sivukaupalla selostaa, miksi ekalla sivulla kirjoitin niinkuin kirjoitin?
Eli echo pukeudutko sä perunasäkkiin kun lähdet ulos. Ku etkös sä joskus sanonut et monet on himoinnut sua vaikka oot varattu. Sanoit et se ykskin mies flirttaili sulle vaik oma mies oli siinä. Vai muistanko väärin?. Eli onko sekin sitten turmelusta herättävää? Se sinun pukeutuminen?.
 

Yhteistyössä