Enenevässä määrin niitä rokotettuja nyt kuolee myös selittämättömästi ihan yht' äkkiä. Miksiköhän?
That's the point. Mulla rokottamattomia tuttuja, jotka menee jo kolmatta k kierrosta parin päivän lievällä nuhalla. Ja monta rokotettua työkaveria, jotka sairastaa vielä toisellakin kierroksella "kuoleman kielissä". Ne piikit ei tee autuaaksi, jos olet perussairauksiesi takia muutenkin vaarassa kuolla vaikka tavalliseen flunssaan. Perusterveelle ihmiselle se k ei ole vaarallinen millään muotoa. Enenevässä määrin niitä rokotettuja nyt kuolee myös selittämättömästi ihan yht' äkkiä. Miksiköhän? Ja jokainen rokottamaton on tehnyt valintansa täysin tietoisesti, että se tauti voi koitua myös kohtaloksi, jos onkin joku piilevä sairaus. Niin minäkin, mutta mä olen valintani tehnyt ja hyväksyn sen töysin jos kuolo korjaa. Ainakaan eka kierros ei henkeä vienyt. Suht lievänä sairastin moneen muuhun verrattuna, vaikka päänsärky ja lihasäryt olivatkin ne inhottavimmat oireet, mutta nekin meni parissa päivässä ohi. Edes kuume ei noussut kunnolla. Yhtenä iltana kävi reilussa 37 asteessa, mut se oli sit siinä.