V
vierailija
Vieras
Hyi helvata, epäilen naapurilla olevan kasvattamo (huhuja liikkunut asiasta) ja asunnossa ilmeisesti poltellaan. Siis välillä haju on niin voimakas, että meinaan oksentaa. Osa naapureista on näiden pössyttelijöiden kanssa riitaantunut (ymmärrän täysin) ja valituksia on tehty. Poliisit ovat kuulemma käyneet usein, tosin en tiedä ovatko menneet sisälle asuntoon vai mihin tarkalleen liittynyt.
Toki voisin soittaa itsekin poliisit/tehdä valituksen. Mutta ei tee mieli, kyseessä rivarin seinänaapuri eli arvattaisiin äkkiä kuka nyt soitti. Ja nuo ovat aika arvaamatonta sakkia loppupeleissä. Jos meno olisi rauhallista ja polttelisivat jossain metsässä, ei haittaisi. Mutta kun nuo lieveilmiöt tulee tänne
Etsin tällä hetkellä uutta asuntoa, mutta sen löytyminen voi kestää samoin joudun asumaan irtisanomisajan tässä
Vinkkejä miten päästä noista (ja haju haitoista) eroon? En halua, että valitusta yhdistetään minuun koska tosiaan sen verran arvaamatonta sakkia ravaa tuolla
Toki voisin soittaa itsekin poliisit/tehdä valituksen. Mutta ei tee mieli, kyseessä rivarin seinänaapuri eli arvattaisiin äkkiä kuka nyt soitti. Ja nuo ovat aika arvaamatonta sakkia loppupeleissä. Jos meno olisi rauhallista ja polttelisivat jossain metsässä, ei haittaisi. Mutta kun nuo lieveilmiöt tulee tänne
Etsin tällä hetkellä uutta asuntoa, mutta sen löytyminen voi kestää samoin joudun asumaan irtisanomisajan tässä
Vinkkejä miten päästä noista (ja haju haitoista) eroon? En halua, että valitusta yhdistetään minuun koska tosiaan sen verran arvaamatonta sakkia ravaa tuolla