V
vierailija
Vieras
Älä syyttele toisia itkemisestä, kun tuijottelet Marinin pebaa ja nautit, kun iskä komentaa.Älä sitten kirjoittele mulle, jos haluat tän ketjun lyhenevän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä syyttele toisia itkemisestä, kun tuijottelet Marinin pebaa ja nautit, kun iskä komentaa.Älä sitten kirjoittele mulle, jos haluat tän ketjun lyhenevän.
En suosittele harmaita käyttämään tilapäistä nimimerkkiä.En ole ainut musta joka on valittanut, että on vaikeaa keskustella, jos ei tiedä punaista lankaa, eli jatkuuko se keskustelu 1 vai 5 kirjoittajan kanssa.
Keskusteletko sö IRL kopissa jossa et näe ihmistä mutta ympärilläsi kuulet vaan hajanaisia lauseita sinkoilevan eri puolilta? Mä tykkään keskustelusta, jossa voin keskittyä sen yhden ihmisen kanssa keskustelun rakentamiseen. Toki niitä on ketjussa useita.
Keksikää ees ketjukohtainen harmailunikki, jos uskallatte. Se auttaisi paljon keskustelua. Ei me jonkun harmailunikin henkilöllisyyttä aleta utsimaan tai tyypittelemään. Ei me jakseta.
Ja tehän ette koskaan targeta mustia, sallikaa mun nauraa....
Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella. Mitäs kirjotteli niin pöljiä.En suosittele harmaita käyttämään tilapäistä nimimerkkiä.
Suurin syy on ap:n ja muutaman muun palstailijan räävitön kielenkäyttö.
En mä sitä tuijottanu, vaikka haluaisit että oisin tuijotellu. Hyi olokoon.Älä syyttele toisia itkemisestä, kun tuijottelet Marinin pebaa ja nautit, kun iskä komentaa.
Sanna unohtui jo keväällä, kun setämies Sale otti ohjat.
Ai että mä nautin. Se teini-Iina joutui olemaan taustalla kun Iskä määräsi.
Joo, ihan päinvastasia kuin sä, joka jaksat itkeä Marinin shortseista ja pyllystä kakskytä sivua.
Varoitan vain lukijoita joutumasta sinun hampaisiin.Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella. Mitäs kirjotteli niin pöljiä.
Mutta sä et ilmeisesti halua, että vakkareiden elämä helpottuisi luettavuuden osalta? Että joudumme tarpomaan harmaiden sumussa, jossa kuuluu lause sieltä, toinen täältä?
Aika itsekästä sulta.
Varoitan vain lukijoita joutumasta sinun hampaisiin.
Teet hallaa tälle yhteiskunnalle pilaamalla monelle tärkeän keskustelupalstan.
Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella.
Persumiehet polkee naisia ja rakit haukkuu mut silti me poljetaan naikkosia kuin tulpattomia mopoja? Kaikki persumiehet itkee, kun niit ei kuunnella. Ja mitään ei saa sanoa. Ja juttuja kirjotellaan väärin. Ja naisetkin...
Varsinkin thaikkunaiset arvostaa meittejäSetämiehet Rauhalliset, arvokkaat, harkitsevat - eikä mitään raivokkaita itku-iinoja.
Kyllä me kuule puolustetaan ihan kaikkia suomalaisia tasavertaisesti jos tuo psykopaatti olisi hyökkäämässä SuomeenSetämiehet voivat unohtaa puolustaa Sannaa ja muita tyttöjä sitten kun Putte hyökkää Suomeen.
siis sun fantasia on alistaa sannaa. Tykkäät olla domme nuorille naisille?.Sanna unohtui jo keväällä, kun setämies Sale otti ohjat.
Ai että mä nautin. Se teini-Iina joutui olemaan taustalla kun Iskä määräsi.
siis sun fantasia on alistaa sannaa. Tykkäät olla domme nuorille naisille?.
No nyt sä syyllistyit myös haukkumiseen.![]()
Sanna Marinin vai Boris Johnsonin kesätyyli? Kuvapari ihastuttaa ja vihastuttaa somessa
Pääministeri Sanna Marinin ja vastikään eroilmoituksensa jättäneen Boris Johnsonin shortsityylit kirvoittavat mielipiteitä.www.is.fi
Mutta me vakkarit saadaan olla teidän riepoteltavina, ja te vaan livahdatte piiloon sen jälkeen?Varoitan vain lukijoita joutumasta sinun hampaisiin.
Teet hallaa tälle yhteiskunnalle pilaamalla monelle tärkeän keskustelupalstan.
En mä ole hellarikaan. Vaan luterilainen, tosin vapis-ja hellariajattelulla.En usko. Tunnen monia, ja yleensä he antaa ihmisten olla omiaan. Jossain aiemmassa keskustelussa Spartan kanssa tuli esiin, et on hellari.
Kyynel, ja missä kohtaa? Linkitin vain jutun.No nyt sä syyllistyit myös haukkumiseen.
Kuinni? Miten tää liittyy joulunviettoon?Jos tällä aloittajalla on poikia, niin herra tai mielenterveyden tuki ry tai joku muu taho varjelkoon mahdollisia miniöitä. Näen jo mielessäni kymmenen parinkymmenen vuoden päästä palstalla itkuisia kirjoituksia nuorilta vaimoilta, joiden anoppi paapoo poikaansa mutta haukkuu heitä ja sit pitää valita, missä vietetään joulut ja lopulta poika menee äitin luo jouluksi ja minä omien vanhempiensa luo ja ja ja..
Tämä kävi myös mielessä. Tai sitten ekko itse haukkuu miniänsä täällä maanrakoon. Koska mitään hyväähän heissä ei tule olemaan.Jos tällä aloittajalla on poikia, niin herra tai mielenterveyden tuki ry tai joku muu taho varjelkoon mahdollisia miniöitä. Näen jo mielessäni kymmenen parinkymmenen vuoden päästä palstalla itkuisia kirjoituksia nuorilta vaimoilta, joiden anoppi paapoo poikaansa mutta haukkuu heitä ja sit pitää valita, missä vietetään joulut ja lopulta poika menee äitin luo jouluksi ja minä omien vanhempiensa luo ja ja ja..
Saati lapsenlapset, jos ovat naisia. Kun kasvavat tiettyyn ikään, niin johan herja lentää.Tämä kävi myös mielessä. Tai sitten ekko itse haukkuu miniänsä täällä maanrakoon. Koska mitään hyväähän heissä ei tule olemaan.
Ethän sä tiedä, millainen olen IRL. Voisit yllättyä.Tämä kävi myös mielessä. Tai sitten ekko itse haukkuu miniänsä täällä maanrakoon. Koska mitään hyväähän heissä ei tule olemaan.