Itselläni herännyt uteliaisuus kokeilla seksiä naisen kanssa, itse siis nainen, mutta miten löytää sellaisen, jota kiinnostaisi sama juttu. En ole koskaan aikaisemmin kokeillut.
On hankalaa löytää ketään kokeilunhaluista, onko se ok sulle? Mun mies on myös tietoinenSinun pitäisi tutustua minun vaimooni. Hänellä ollut samanlaisia ajatuksia... -T
No se on kyllä niin totta!On hankalaa löytää ketään kokeilunhaluista, onko se ok sulle? Mun mies on myös tietoinen
Toki vaimosi voi tulla juttelemaanSinun pitäisi tutustua minun vaimooni. Hänellä ollut samanlaisia ajatuksia... -T
Minua kiinnostaa van halu kokeilla ensin naisen kanssaNo se on kyllä niin totta!
Minua itseäni kiihottaa nähdä naisten harrastavan seksiä alasti keskenään. Että jos sitä seurata saisin, niin kai se ois OK minulle. Oisko sulle OK että saisin seurata teitä niin? Haluaisiko myös sinun mies päästä seuraamaan?
On niitä haaveita minullakin: minua haluttaisi saada toista naista, niin että se nainen olisi sängyssä samaan aikaan vaimoni ja minun kanssa.
-T