V
vierailija
Vieras
Huumeiden käyttö ja alaikäisiin sekaantuminen on sitten demokraattien arvoja?
Kuka niin on väittänyt? Tiedät varmasti, että noita valitettavia ilmiöitä löytyy kaikista yhteuskuntakerroksista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huumeiden käyttö ja alaikäisiin sekaantuminen on sitten demokraattien arvoja?
Mikään ehkäisy ei ole 100 prosenttinen. Ei välttämättä ole kyse siitä, ettei huvittanut huolehtia ehjäisystä
Etkö osaa lukea? Konservatiiviset arvot. Mistä diilistä on kyse?
Miksi Biden on niin passiivinen Ukrainan suhteen?
Etkö osaa lukea? Konservatiiviset arvot. Mistä diilistä on kyse?
Miksi Biden on niin passiivinen Ukrainan suhteen?
Trumpin arvot eivät ole todellakaan konservatiivisia. Hän tosiaan on pelkästään opportunisti ja ajaa sitä minkä uskoo olevan suosittua. Vuosikausia yritti päästä demokraattisessa puolueessa eteenpäin, mutta koska tiet tukittiin, meni sitten sieltä mistä aita matalin.
Toki eipä moni rebukaan häntä pressaehdokkaaksi halunnut. Moni heistäkin näki vaaran, mikä sitten realisoituisi.
Ei pitäisi kannattaa ihmistä vain siksi, että sattuu olemaan omien ajatusten puolesta oikealla puolella.
Itse olen aika konservatiivinen ja woketus vituttaa. Suomessa äänestän Kokoomuksen keskilinjan ehdokkaita. Persut eivät olisi ihan poissuljettu vaihtoehto, etenkin kun pidempään putsannut sitä häröosastoa (Anot sun muut). Mutta nyky-rebut on kyllä jotain aivan kaameaa. USA on toki ihan erilainen yhteiskunta, mutta syvälle on tuo puolue sukeltanut. Toki jälkimmäisen Bushin aikakin oli aika surkea, silloin ongelmat toisenlaisia.
Sellaisessa ihmisessä jota Yle ja HS jaksavat alatyylisesti mollata vuodesta toiseen on pakko olla paljon hyvää.Joo, sitä ihmettelen kun niin moni palstapersu on Trump-fani. Vaalien aikaan Suomessa kysyttiin eri puolueiden kannattajien suosikkia USA:n pressaksi. Vain puolet persuista toivoi pressaksi Trumpia, että sinällään ihan tolkun vökeä.
Mä tunnen yhden tyypin, jolla on autossa joku "Trump 2024"-tarra ja muutenkin aina hehkuttaa Trumpia. Ei tää kaveri politiikasta mitään ymmärrä (tosin ei ymmörrä moni muukaan sen enempää). Sille vaan Trump on jotain erilaista ja sellainen kulttihahmo. Kyllähän Trump teki itsestään legendan tuossa Diili-ohjelmassa. Monellelle todellisuudesta irtaantuneelle tv:ssä esitetty otetaan kauhean totena. Trump loi tuossa sarjassa itsestään todella hyvän kuvan mahtavana johtajana.
Joo, sitä ihmettelen kun niin moni palstapersu on Trump-fani. Vaalien aikaan Suomessa kysyttiin eri puolueiden kannattajien suosikkia USA:n pressaksi. Vain puolet persuista toivoi pressaksi Trumpia, että sinällään ihan tolkun vökeä.
Mä tunnen yhden tyypin, jolla on autossa joku "Trump 2024"-tarra ja muutenkin aina hehkuttaa Trumpia. Ei tää kaveri politiikasta mitään ymmärrä (tosin ei ymmörrä moni muukaan sen enempää). Sille vaan Trump on jotain erilaista ja sellainen kulttihahmo. Kyllähän Trump teki itsestään legendan tuossa Diili-ohjelmassa. Monellelle todellisuudesta irtaantuneelle tv:ssä esitetty otetaan kauhean totena. Trump loi tuossa sarjassa itsestään todella hyvän kuvan mahtavana johtajana.
Joo useimmat näistä Bidenin kannattajista eivät tosiaan ole mitään järjenjättiläisiä.
Kuka niin on väittänyt? Tiedät varmasti, että noita valitettavia ilmiöitä löytyy kaikista yhteuskuntakerroksista.
Sinähän arvostat kaikkein eniten kaikkein pahimpia valehtelijoita kuten Johnson ja TrumpMutta valehteluko ei kuulu?
Mutta valehteluko ei kuulu?
Hyvin sanottu, mutta älä odota että pesu ymmärtäisi ajatuksiasiMitkä arvot? Trump on opportunisti ja valehtelija. Mitä rauhaan tulee, niin hän ajoi omiq tarkoitusperiään ja teki Putinin kanssa diilin niin, että Putin sai surmata ihmisiä siellä ja jopa amerikkalaisia sotilaita. Ei se välitä.
Erikoista myös, että tuomitset Putinin teot (hyvä niin), mutta et näe Trumpissa mitään pahaa.
Jo yleisen elämänkokemuksen sitä luulisi, että jonkinmoinen ihmistuntemus on kehittynyt.
Ei kannata olla sinisilmäinen. Tsemppiä! Ehkä vielä opit
Millä tavalla passiivinen? Mitä toivoisit hänen tekevän vielä lisää?
Trumpin arvot eivät ole todellakaan konservatiivisia. Hän tosiaan on pelkästään opportunisti ja ajaa sitä minkä uskoo olevan suosittua. Vuosikausia yritti päästä demokraattisessa puolueessa eteenpäin, mutta koska tiet tukittiin, meni sitten sieltä mistä aita matalin.
Toki eipä moni rebukaan häntä pressaehdokkaaksi halunnut. Moni heistäkin näki vaaran, mikä sitten realisoituisi.
Ei pitäisi kannattaa ihmistä vain siksi, että sattuu olemaan omien ajatusten puolesta oikealla puolella.
Itse olen aika konservatiivinen ja woketus vituttaa. Suomessa äänestän Kokoomuksen keskilinjan ehdokkaita. Persut eivät olisi ihan poissuljettu vaihtoehto, etenkin kun pidempään putsannut sitä häröosastoa (Anot sun muut). Mutta nyky-rebut on kyllä jotain aivan kaameaa. USA on toki ihan erilainen yhteiskunta, mutta syvälle on tuo puolue sukeltanut. Toki jälkimmäisen Bushin aikakin oli aika surkea, silloin ongelmat toisenlaisia.
Sinähän arvostat kaikkein eniten kaikkein pahimpia valehtelijoita kuten Johnson ja Trump
Hän ei ole tehnyt oikein mitään Ukrainan sodan ratkaisemiseksi. Yhdysvallat voisi asettaa enemmän pakotteita. Mutta on tietysti selvää, miksei Biden halua näin tehdä.
Trump on konservatiivi. Nykydemokraattien vasen siipi on jo radikaalimpaa kuin Suomen vasemmisto.
Jotkut kansat näkevät valehtelun niin, että se hölmön oma vika jos uskoo valheita ja se on sille ihan oikein.Valehtelu on rumaa, teki sitä kuka tahansa.
Trump on valehtelija. Mun eksäni on asunut yli 20 v. Usassa, joten esimerkiksi hänellä on varmasti parempi käsitys siitä, mikä tuo on miehiään ja on kertonutkin paljon mulle.
En ole havainnut mitään valehtelua.
Jotkut kansat näkevät valehtelun niin, että se hölmön oma vika jos uskoo valheita ja se on sille ihan oikein.
Kuten se että hän itse mollaa muita valtionpäämiehiä, vammaisia, sodassa vammautuneita, silloisia omia sotilaitaan, naisia yleensäkin, poliittisesti erimieltä olevia. Lista on pitkä.Sellaisessa ihmisessä jota Yle ja HS jaksavat alatyylisesti mollata vuodesta toiseen on pakko olla paljon hyvää.
Tiedän tuttavapiirissäni ainoastaan yhden Trumpin kannattajan Suomessa, hän on tismalleen samanlainen ylimielinen narsistipsykopaatti ja muutenkin erittäin hankala ihminen jolla ei ole ystäviäJoo useimmat näistä kannattajista eivät tosiaan ole mitään järjenjättiläisiä.