Perheelle aivan loistava paikka asua.
Ainakin me koetaan ihan megaihanaksi, mummolat aivan lähellä, samoin lasten serkkulat jne. muut sukulaiset.
Toki se on harmi, että kavereita ei paljon ole, kun omat ikäluokat on tosiaan muuttaneet pois. (edit: jos oot kavereita vailla, oon aika samaa ikäluokkaa sun kanssas, tosin vaan perheellinen

)
Mutta tämä on meidän valinta ja nautitaan elosta kotikaupungissamme, en nää syytä miksi tätä kaupunkia pitäs niin kovin vihata.
Joo, on tosi hiljaista ja suuret ikäluokat on just näitä mummoja. Mutta esim. kunnallinen terveydenhuolto pelaa loistavasti, kampaajalle pääsee joskus jopa samana päivänä jne. Olen tyytyväinen.
Mun mielestä luonto on lähellä ja kaunis, toki kaupunki on itsessään joskus hiljainen ja ehkä joku voisi sen kokea ahdistavanakin jos ei ole tähän tottunut

ja asuminen on halpaa, meillä on kt-kolmio, 78m2, 500e/kk. Peruskorjattu vajaa vuosi sitten täydellisesti ja rauhallinen talo.
Töitäkin on ollut ihan sopivasti, itselleni kaupungilta freelancena oman alani töitä, miehelle sitten ei-oman alan hommia mut töitäpä kuitenkin välillä enemmän, välillä vähemmän.