EU on hankkinut jokaiselle kansalaiselle 9 (yhdeksän) koronarokoteannosta. Lykkyä pyttyyn vaan teille lampaille, että elimistönne kestää ne 👍

vierailija
Olen rokottamaton. Olen jättänyt rokotteet ottamatta puhtaasti itsekkäistä syistä. Olen perusterve 40v, joten en kuulu mihinkään riskiryhmään. Toki maskit sun muut mulla käytössä ja töissä olen suoraan sanoen valehdellut ottaneeni rokotteen. Työni kun ei sinällään vaadi mitään todisteita tästä, Pakkotilanteessa olisin kyllä ottanut, niin rokotevastainen en oo.

Sitä mitä mä en tajua, että miksi tästä pitää tämmöstä sotaa käydä. Olkaamme hiljaa rokottomattomat suuuressa viisaudessamme. Sitäpaitti tää alkaa kohta olla ohi, en usko että kellekkään ainakaan 4 rokotetta enempää tuputetaan.
Ainoat sodankäyjät ovat ne rokotetut jotka ovat hysteerisiä tavatessaan rokottamattamia, vaikka heillä muka pitäisi olla se suoja. Kyllä naurattaa ihmisten tyhmyys

Ja muuten ihan tiedoksi vaan, että ne maskit ovat täyttä teatteria. Virukset ovat äärettömän pieniä ja menevät heittämällä niiden läpi. Ihmetyttää että lääkärit kehtaavat julkisuudessa puhua maskeista koska ne ovat täydellisesti yhtä tyhjän kanssa
 
vierailija
Missä hän on nyt?
Hän elelee edelleen ja voi hyvin. Rokottamattomana on säilyttänyt hyvin vastustuskykynsä, eikä ole sairastanut koronaa kuten hänen kaikki rokotetut sukulaisensa ja tuttunsa ovat.

Yksi rokottamaton tuttunsa sairastui mutta selvisi siitä mainiosti kuten useimmat tekevät

terv. hänet tunteva ja myös rokottamaton ja edelleen terve
 
vierailija
mix väistelet rokottamattomia vaikka sulla on 3 rokotetta?

no six koska tiedät ettei ne piikit suojaa sua pätkänkään vertaa
En ole missään väittänyt vältteleväni tai väistäväni rokottamattomia koska eihän heillä ole mitään leimaa otsassa josta sen tietäisin. Itselläni ja läheisilläni on rokotteet ja ffp2 käytössä ollut alusta asti ja edelleen. Sen verran on jo kokemuksia lähipiiristä, että kyllä suojaa vakavalta versiolta.
 
vierailija
En ole missään väittänyt vältteleväni tai väistäväni rokottamattomia koska eihän heillä ole mitään leimaa otsassa josta sen tietäisin. Itselläni ja läheisilläni on rokotteet ja ffp2 käytössä ollut alusta asti ja edelleen. Sen verran on jo kokemuksia lähipiiristä, että kyllä suojaa vakavalta versiolta.
Kyllä sinun nimimerkilläsi on monta kertaa kirjoitettu että välttelet rokotettuja. Ja te kaikki välttelette tuttujanne jotka ovat kertoneet että eivät ole rokotettuja. Ja nuo maskit ei muuten oikeasti auta yhtään mitään, tyhmät eivät vaan sitä tajua
 
vierailija
Kyllä sinun nimimerkilläsi on monta kertaa kirjoitettu että välttelet rokotettuja. Ja te kaikki välttelette tuttujanne jotka ovat kertoneet että eivät ole rokotettuja. Ja nuo maskit ei muuten oikeasti auta yhtään mitään, tyhmät eivät vaan sitä tajua
Sorry! Mutta en ole se henkilö. Enkä voisi edes vältellä kun omat iäkkäät vanhempani ovat rokottamattomia ja käyn heidän luonaan lähes viikottain. Kyseessä on siis joku muu kirjoittaja.
 
vierailija
Sinua varmaan harmittaa kun vanhempiesi älykkyys ei siirtynytkään sinuun?
Kysymys on ihmisen omasta valinnasta ja kunnioitan sitä. Tiedän kuitenkin, että jos 83 ja 87 v vanhukset saavat tartunnan, niin kuolema tulee, joskin tulee se joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
Älykkyydestä en tiedä mutta terveydenhoidon ammattilaisena luotan lääketieteeseen. Kuten sanoin jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee ja uskoo. Kommentointini asiaan päättyy koska tämä ei johda mihinkään.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija064980":
Kysymys on ihmisen omasta valinnasta ja kunnioitan sitä. Tiedän kuitenkin, että jos 83 ja 87 v vanhukset saavat tartunnan, niin kuolema tulee, joskin tulee se joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
Älykkyydestä en tiedä mutta terveydenhoidon ammattilaisena luotan lääketieteeseen. Kuten sanoin jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee ja uskoo. Kommentointini asiaan päättyy koska tämä ei johda mihinkään.
Luotat virallisterveellisen uskomuksiin.
 

Yhteistyössä