Relaatio 959

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pelin läpäisy:
59 / 69 (85.5%)

Noniin, lähetääs taas apuja pyyteleen.

Tää on jo vinkattu aikasemmin mutta ei tunnu kyllä nyt meikäläisen haaviin osuvan millään.

F ..... D. G... -> 7 7 (edelliset vinkkaukset on ollu maalaus, mutta en kyllä nyt tunnu löytävän mitään tämän maalarin tekemää teosta, joka sopis noihin kirjainmääriin) :(
Ke.. -> 17

Sa ....... -> 10 < - > 11 <- P....

vierailija
Tuhannet kiitokset Lampulle! Evästeet pois ja editori palasi. Ja keskeneräinen relaatiokin löytyi. Onko Chrome jotenkin jotenkin huonompi vaihtoehto kuin esim, Firefox relluhommissa? Mitä itse käytät?

vierailija
Pelin läpäisy:
59 / 69 (85.5%)

Noniin, lähetääs taas apuja pyyteleen.

Tää on jo vinkattu aikasemmin mutta ei tunnu kyllä nyt meikäläisen haaviin osuvan millään.

F ..... D. G... -> 7 7 (edelliset vinkkaukset on ollu maalaus, mutta en kyllä nyt tunnu löytävän mitään tämän maalarin tekemää teosta, joka sopis noihin kirjainmääriin) Liittyy rituaaliin paholaisen kanssa
Ke.. -> 17 vuoden pisin päivä

Sa ....... -> 10 liittyy erääseen uuspakanalliseen uskontoon < - > 11 tämä myös edelliseen <- P....

• Tykkää
Reactions: Loriel
vierailija
Tuhannet kiitokset Lampulle! Evästeet pois ja editori palasi. Ja keskeneräinen relaatiokin löytyi. Onko Chrome jotenkin jotenkin huonompi vaihtoehto kuin esim, Firefox relluhommissa? Mitä itse käytät?
Chromea olen enimmäkseen käyttänyt. En usko sen olevan huonompi muita, koska sain taannoin myös Firefoxilla ja Edgellä editorin katoamaan :D
-lamppu-

vierailija
Yhtä vajaa....
Korvansa leikanneesta taidemaalarista vasemmalle alaviistoon lähtevä 9. Vastasana on. Kyseessä lienee jokin hänen teoksensa, mutta en löydä sopivaa teosta jonka nimessä olisi tuo vuorokaudenaika.

Yhteistyössä