Kiinassa on suunniteltu naisille ihan oma auto - siinä on otettu jopa kuukautiset huomioon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ostaisi koska olen mies. Mutta siitä puuttuu tärkein ominaisuus, sen pitäisi osata peruuttaa itse koska naiset eivät osaa. On todella tökerö kopio kuplasta mutta jotain hyvääkin, nuo naismallit ovat kauniita 😍

En ostaisi koska olen mies. Mutta siitä puuttuu tärkein ominaisuus, sen pitäisi osata peruuttaa itse koska naiset eivät osaa. On todella tökerö kopio kuplasta mutta jotain hyvääkin, nuo naismallit ovat kauniita
"Ballet Catissa on ”Lady Driving mode”. Se käyttää mukautuvaa vakionopeudensäädintä, ääniohjattua pysäköintiä ja ääniohjattua peruutusta, jotta liikkuminen olisi helppoa."

En ostaisi koska olen mies. Mutta siitä puuttuu tärkein ominaisuus, sen pitäisi osata peruuttaa itse koska naiset eivät osaa. On todella tökerö kopio kuplasta mutta jotain hyvääkin, nuo naismallit ovat kauniita
Sekä auto että esittelijät ovat hyvännäköisiä. Jotenkin koomista, että kiinalaiset tekevät paremman kuplakopioin kuin saksalaiset itse. Tuo ORA Ballet Cat on ihan toimiva sähköauto.
ORA-Ballet-Cat-14.jpg

19f824467477bfdc78ea3ded9cab30e3.jpg

Miten naiset osaisivat peruuttaa, kun emmehän me osaa ajaakkaan. Ei tunneta liikennesääntöjäkään, joten myös pyöräily ja kävely on arveluttavia asioita.
Mahtaa sua pelottaa joka kerran liikenteessä, kun siellä on niin paljon naisia.

Yhteistyössä