V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa olen ajatellut. Hurskastelun vastapainona hän tykittää ja tylyttää tällä palstalla julkisuuden henkilöitä.
Eki Liikanen on hauska mies. Muistaakseni hänen isä oli pappi. Echohan on jatkuvasti kirkkojen kanssa napit vastakkain.
Voimia läheisille. Ehkä palstailu tällä palstalla antaa heille huilia selviytymisessä.
Totta, noista mun teeseistä on moni vastakkaisia. MuttaMut tossa tulisi vastaan se demokrtian pohjimmainen ongelma. Olisit loppupeleissä suht kykenemätön tekemään yhtikäs mitään koska luontoarvot eivät sopisi esimerkiksi yrittäjyyden tukemisen kanssa yhteen ja miksi tosiaan yrittää rikastua jos se progressiivinen verotus kuitenkin syö tuloja ja julkista terveydenhuoltoa ei olekaan rahaa kohentaa jos kulutusta on karsittu ja tulut/verot siis vähäisiä.
Hän jättää rauhaan ja puhuu hyvin lempeitä, jos on naisten ja punaviher-vassariuden puolella.En ole oilenkaan samaa mieltä. Hän on hauska, sarkastinen, hieman piikittelevä toki välillä, mutta tarkoitus lienee vähän herätellä ajattelemaan omia kirjoituksiaan. Et sinä ole yksin kritiikin ulkopuolella.
Joo nyt muistan, että Eki haaveili papin urasta.Näin taitaa tosiaan olla.
Niin on hauska mies, Erkki Isä ei ollut pappi. Minulla on Liikasen kirja Komissaari. Vielä en ole ehtinyt kuin silmäillä, jospa lomalla ehtisi lukea senkin.
![]()
Erkki Liikanen: "Papin ammatti oli haaveissani ykkönen" | Eeva
Erkki Liikanen kasvoi sodanjälkeisessä Mikkelissä. Siellä hän näki, ettei elämä tarjoa kaikille samoja lähtökohtia.www.apu.fi
Totta, noista mun teeseistä on moni vastakkaisia. Mutta
-miksei yritys vois olla ekologisesti kestävä?
-juu, kulutusta pitää olla tuottavuuden takia. Mutta mä karsisin lasten muovikrääsän määrää, vaatteista pitää saada laadukkaampia ja Euroopassa tuotettuja, ja muoti kestävämmälle pohjalle.
Jos ostaa kerran vuodessa hyvälaatuisen paidan 80 e, vs. 2 Henkkamaukan paitaa vuodessa à 40 e.
-tarvitseeko yrittäjän varsinaisesti rikastua? Esim 3000 euroa nettona on jo semmoinen summa, että pärjää, vaikkei muskeliveneitä voisi ostaakaan.
ja huomaatko tarinatäti, miten mä KEHUIN TAASKIN Marinia! Achtung!Marin on ennen pääministerikauttaan itse kritisoinut hyväveli-seuroja, puhunut "tummista miehistä kulisseissa." Hänessä oli hyvää ihanteellisuutta.
Hän hyvin pitkin hampain on suostunut kokkareiden koronarokotusvouhotuksiin tai Natoon.
En tiedä, viittasiko tuo ulosotto joihinki konkurssijuttuihin, mutta anyway: Suomessa ei saisi kannattamattomasta firmasta rankaista niin kamalalla kädellä.Mut ethän sä kansanedustjana tai edes pääministerinä pystyisi vaikuttamaan siihen, mitä ihmiset ostavat. Jos na haluavat halpaa kiinalaista muovikrääsää ni et sille mitään mahda.
(siks tyranni-itsevaltius ois ainoa toimiva)
Ja jos investoi yritykseen ni myös haluaa voittoa. Myös riskinottamisesta kuuluu saada voittoa silloin kun sitä tulee.
Ja toi kolmetonnia. Mä saan sen, todella, puhtaana. Mut siitä sipaistaan tonni ulosottoon ja se yrittäjyys tosiaan on koettu, EN sitä rahaa aikoinaan itselleni hyödyksi saanut eli katkerin mielin tonnistani luovun.
Ei riitä! Tahdon enemmän! ei riitä edes sit ku koko kolmetonninen jää käyttööni. Mä haluan ostaa ainaki sata hehtaaria metsää jotta sit saan kököttää siellä yksinäni ja häiriintymättä muista![]()
En mä sekoksi sanois, mutta on pahempi vassari kuin Halonen tai Marin.Ollaanko Ecco samaa mieltä että Annan tarinatäti on kyllä niin seko niin seko että voi että
Mutta yleisellä tasolla vapaamuurarius ja hyväveli-seurat ei ole demokratian mukaista.
Osta oma saari.Mä haluan ostaa ainaki sata hehtaaria metsää jotta sit saan kököttää siellä yksinäni ja häiriintymättä muista
Eikö vapaamuurareihin kuuluvalla kansanedustajalla tai virkamiehellä ole mitään velvoitetta toimia demokraattisesti?Edelleenkään Vapaamuurareilla ei ole mitään velvoitetta toimia "demokraattisesti", koska ei ole mikään päätöksentekoelin.
Eikö vapaamuurareihin kuuluvalla kansanedustajalla tai virkamiehellä ole mitään velvoitetta toimia demokraattisesti?
Vapaamuurarit ovat itsekin sanoneet että tukevat toisiaan yritysmaailmassa. Se on kilpailuvaltti.Kansanedustajalla ei ole vapaa-aikaa?
Vapaamuurarit ovat itsekin sanoneet että tukevat toisiaan yritysmaailmassa. Se on kilpailuvaltti.
Tukekoot toisiaan, mutta avoimesti, avoimesti, ilman typeriä salaisia seremonioita.
Kansan palvelijoilla ei ole vapaa-aikaa. Sanna on sanonut niin.Kansanedustajalla ei ole vapaa-aikaa?
Kansan palvelijoilla ei ole vapaa-aikaa. Sanna on sanonut niin.
Et sinä kyllä rennolta vaikuta
Mutta esitit asian, joka paljastaa ajatuksesi: "hallituksen kannattajat". En ole itse ollut tästä moksiskaan ennenkään, niin miksi nyt pitäisi olla? Ja sinulle vielä kysymys, jos tuolla olisi mukana sanotaan nyt vaikkapa joku PS:stä.. kukas se voisi olla, ei tule mieleen, no mutta joku, vaikka Purra, niin tivaisitko silloin tietoja?
Tässä sulle nyt ihan kädestä pitäen uutisartikkeli ja mukana kommentoimassa jopa Elina Valtonen, joka ehkä kelpaa sinulle kommentoijaksi, kun olet tuollainen wannabe-porvari:
"Mediahiljaisuus on kuitenkin saanut aikaan sen, että Bilderberg-tapaamisista on liikkeellä erilaisia salaliittoteorioita. Yksi on se, että kokouksissa suunnitellaan uutta maailmanjärjestystä.
– Ne puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa, kansanedustaja Elina Valtonen (kok) hymähtää.
– Tuo on tuollainen Venäjän trollitehtaiden välittämä ajatus. Olen ollut aina valmis kertomaan omasta Bilderberg-vierailustani niin paljon kuin pystyn. Etenkin, kun Venäjän propaganda on niin vahvaa ja kun jotkut aidosti uskovat näihin salaliittoteorioihin, Valtonen lisää.
– Ymmärrän, jos tapaaminen huokuu erilaista mystiikkaa, minusta se on hyvä keskustelufoorumi, Pentikäinen puolestaan sanoo.
KYSE ON Valtosen mielestä kuin mistä tahansa kansainvälisestä konferenssista. Osallistujissa on vain enemmän henkilöitä politiikan tai elinkeinoelämän huipulta, muutoin formaatti on sama: keskustellaan ajankohtaisista aiheista ja verkostoidutaan.
Valtonen muistuttaa, että Bilderberg-tapaamisten alkuperäisenä tarkoituksena oli vahvistaa transatlanttista suhdetta Euroopan ja Yhdysvaltojen kesken ja sama pätee edelleen.
– Varsinkin tässä maailmantilanteessa yhtenäinen länsi on todella tärkeä Venäjän aggressioita vastaan, Valtonen näkee."
![]()
Bilderberg-kävijät kertovat: Tällaista salamyhkäisissä kokouksissa on – yksi muisto sai Mikael Pentikäisen ratkeamaan nauruun
Elina Valtonen, Leena Mörttinen ja Mikael Pentikäinen pitävät pääministeri Sanna Marinin osallistumista tämän vuoden Bilderberg-tapahtumaan pelkästään hyvänä asiana.www.is.fi
"Ohjelma ei julkinen
Soinin kabinetista ei myöskään haluttu kertoa Iltalehdelle tarkemmin mitä muuta Soinin ohjelmaan kuuluu kuin rukousaamiainen. Ulkoministeriön tiistaina julkistaman lyhyen tiedotteen mukaan Soini tapaa "hallinnon ja kongressin ulko- ja turvallisuuspoliittisia vaikuttajia" sekä "ajatushautomoiden edustajia"."
![]()
Valtio maksaa myös Timo Soinin vaimon rukousmatkan
Ulkoministeriö ei kerro keitä ulkoministeri tapaa Yhdysvalloissa.www.iltalehti.fi
Ja yhtä monta kertaa sinulle vastattiin, että keskustellaan
Kuten aiemmin on todettu, täällä ei varmaan ole sellaista henkilöä, joka tarkalleen sinulle osaisi kertoa. Sinulle on annettu linkkejä, saanet niistä joitakin vastauksia.
Kirkon kaikki toiminnot ovat kaikille avoimia.No niin tekevät, kyllä minä sen tiedän.
Tuomitset heidän seremoniansa mutta puolustat omia kirkonmenojasi? Kyllä kirkonkin piirissä on tapahtunut ja tapahtuu yhtä sun toista epäilyttävää ja jopa tuomittavaa.